Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Scyzor18

7245 czy 7540 Pomóżcie

Polecane posty

Scyzor18    0

Pomóżcie mi który ciągnik jest lepszy zetor 7245 czy 7540 który bardziej się opłaca kupić??? jak ktoś ma zetora 7540 to niech ktoś mi opowie jak się sprawóje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1989    2

Sąsiedzi mają 9540. Ciekawe zetory, mają 2 półbiegi i fajnie w kabinie ale niestety psują im się. W tym roku oba stały w tym samym czasie. Jednemu wysiadł wzmacniacz momentu i coś jeszcze to naprawa wyniosła 8 tyś zł. Więc części są bardzo drogie.

7245 to solidny ciągnik, części są tanie ale jest dużo mniej zaawansowany technicznie niż 7540.

Ceny również są całkowicie inne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Scyzor18    0

No ja to tak bardziej bym chciał z tych modeli 7245 a 7340 nawet jest fajny tylko trochę drogi jak dla mie ja tam mam 15ha to taki ciognik 70km to mi starczy jeszcze płóg 3skibowy kvernlanda i tyle mi starczy na 2,3,4 klasę... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1989    2

No pewnie że 7245 ci starczy na te hektary.

Moim zdaniem nie kupuj 7540 bo jak się coś popsuje to jest duży kłopot.

Pług zagonowy tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    1

bialy1989 dlaczego uważasz że będzie duży kłopot jak się 7540 zepsuje? Zetory 7540 są o kilka tyś droższe od 7245 ale za to młodsze roczniki i nie są tak wyjeżdżone, sam zastanawiam się nad zetorem tyle że 8540 lub 9540 i chętnie posłucham opinii o tych ciągnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Brat miał Zetora 920 Agro-Z odpowiednik 9540 i po zakupie robił w nim przekaźnik (ciągnik ściągnięty z Niemiec pracował tam w rębaku) i części byly jak to do Zetora czyli stosunkowo tanie, w naszej wsi jest mechanik u którego trafiały się takie Zetory choć stosunkowo rzadko i części do nich nie ,,szokowały,, ;) raczej właścicieli. Z racji ,że sporo miałem styczności z ciągnikami tej seri mogę stwierdzić ,że jest to bardzo udana seria Zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Z dostępem do części to nie jest wcale tak trudno bo jak zazwyczj są części do zetora to będą częsci do wszystkich modeli. 7245 jest starszy model a więc bardziej rozpowszechnione w gospodarstwach a co za tym idzie więcej mechaników którzy umią naprawiać ten model to ja bym ci radził 7245 wyposażenie też jest w normie i komfort a ciągniczek dobry.;);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scyzor18    0

A jaki moglibyście mi polecić ciągnik inny zamiast zetora możę john deera 2140,2040s,itp... czy najlepiej zetor??? taki żeby zmieścił się w 50tyś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1989    2

Moim zdaniem bierz zetora 7245 albo 7745. JD ma strasznie drogie części. Kuzyn ma 2040s. Np pompa hydrauliczna 6300zł. Szuka zamiennika.

 

Najlepiej to złóż wniosek na PROW i za 50 tyś będziesz miał nówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    1

Dlatego pytałem o opinię na temat tych ciągników, tzn że nie polecasz tych modeli zetora, właśnie czytałem że często się psują a części to tylko w Kaliszu można dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1989    2

Jeśli chodzi o funkcjonalność, komfort, prace silnika, skrzynie biegów to na prawde są super. Miałem 9540 przez 2 miesiące i nie mogłem się nadziwić jaki to fajny zetor ;) Ale jeśli chodzi o awaryjność, dostępność i ceny części to zdecydowanie NIE polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    1

Miałeś nowego czy używanego i dlaczego tylko przez 2 miesiące? Właśnie zastanawiam się nad takim zetorem i ursusem 5314 ale najwięcej złych opinii słyszałem właśnie o zetorach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1989    2

Używanego. Sprowadziliśmy go na handel ze znajomym z Anglii. Nie miałem akurat ciągnika do opryskiwacza i nim jeździłem zanim został sprzedany.

Tobie też radziłbym brać nówkę na PROW. Ursusów też u nas kilka chodziło. Został jeden, resztę zamienili na zachodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizon123    0

Przychylam się do użytkowników AF którzy wypowiadali się przede mną i tak jak oni radził bym ci złożyć wniosek na PROW i brać nowego. Ja brałem na PROW i po odliczeniu zwrotu z agencji i podatku VAT mam do spłaty 70 tyś zaznaczam ze ciągnik kosztował 145 tyś. ;)

 

Natomiast jeśli chcesz kupić używanego Zetora to polecam 7245

bo spalanie w tych ciągnikach jest bardzo małe, prawie każdy mechanik podejmie się remontu tego ciągnika, części nie są aż tak zabójczo drogie w porównaniu do JD czy nowszych zetorów, a jeśli będziesz o niego dbał to jest to nie do zajeżdżenia maszyna ;)

Ale to tylko moja opinia i jeśli się mylę to możecie mnie poprawić :P

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    1

Jak dla mnie to zetor 7245 jest za słaby i za wolny bo dużo miał by chodzić w transporcie po drodze asfaltowej z powodu że daleko mam oddalone pola od gospodarstwa i miałby wykonywać dużo usług, wolał bym kupić już zetora 7340 trochę mocniejszy i nowszy. Co do nowego ciągnika na PROW też się zastanawiałem i niewykluczone że właśnie będzie to nowy NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yotekp    0

Jeżeli chcesz brać na PROW to sprawdź czy spełniasz wszystkie wymagane warunki. Zebyś sobie "w kolano nie strzelił"

Jednak co nowe to nowe, nie ma dwóch zdań. Jeżeli jednak kupisz nowy to dojdą Ci dodatkowe koszty, ubezpieczenie ok 1% wartości rocznie, odsetki ok 7%, prowizje - zależy od banku, ale 1-2%, koszty przeglądów - zależy od marki przy NH to prawie 1000PLN itd, itp... No i części do nowych są drogie, możne założyć jednak że się nie psują :-) Najgorsze jest to że wartość nowego spada najszybciej. Jak ktoś pisał przede mną za 70tys można mieć nówkę.

Ciężko cokolwiek doradzić, sam borykam się z tym problemem.

Musisz sobie określić co musi mieć ciągnik a z czego możesz zrezygnować - chodzi mi o wyposażenie. Potem zrób sobie kalkulację i powinno coś z tego wyjść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Ja Na twoim miejscu wziolbym 7540 solidna, ciezka, silna maszyna :) W okolicy sa 2 Zetory 10540 i 1 9540 to tylko jeden mial w zeszlym roku awarie, półbiebi mu wysiadly :)


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    0

Ja bym wziął Zetora 7540,bo jest mocniejszy no i według mnie lepiej wygląda :D


widły 50zł, śipa 40zł ,wyrzucanie obornika bezcenne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

7540 nie polecam ci go wujek go miał i co chwila jakaś awaria a to nie ma półbiegów a to podnosnik nawala,nawet zwolnice robił bo się przekładnie posypały a ciągnik 3000tyś mtg, silnik też jakiś mół ciężko go było bujnąć, miał też 7711 to wiem że nieraz nim jeżdziłem w przyczepie ze zborzem to tamtego zetora objeżdżał jak tylko chciał, silnik rakieta, na obroty wchodzi aż miło nawet w maszynach szedł bardzo dobrze w agregacie składanym 3,8m na 2 idzie że ło nawet sąsiad jego się dziwił że 80 dusiło a ten jak wariat, co do komfortu to nie było ciągnika takiego jak seria od 5211 do 7340 mówię o tej szerokiej, można się wniej wyspać pedał gazu idealny noga się wcale nie męczy, skrzynia, przekładnia twarde, tak samo silniki on już ma zrobione narazie 5000 mtg. W tamtym tygodniu 7540 poszedł w rozliczeniu na nowy z prow ma być nowy john dere 120km. na wiosne zobacze jak chodzi. pytałem się go czemu nie tego mniejszego nie zamieni powiedział że z prawdziwym przyjacielem to się w życiu nie rozstanie. na twoim miejscu to bym poszukał 7745 lub nowszego 7340, sprawdzone twarde maszyny. wiem że niektórzy te seriee nazywają czołgiem na cztrech kołach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez Tomi3312
      Witam.
       
      Posiadam dwa ciągniki a mianowicie C 330M i 3512. Wiadomo przydałoby się jeszcze coś, bo te dwa na pewno tworzą dobry zespół ale nie w przyszłości do sianokiszonki. Rozmyśliłem się nad czymś między właśnie C 360 3P a C 360. Ciągnik miałby pracować w prasie rolującej pewnie w uprawie ściernisk itp. C 360 jest tania ale słyszałem że dużo pali, a 3P nie kupi się w takiej cenie jak C 360 nawet do remontu.
      Proszę Was na pewno duża ilość z Was posiada któryś z tych ciągników i na pewno może się wypowiedzieć.
       
      Pozdrawiam Tomi.
    • Przez radzikus
      Witam.
       
      Szanowni Panowie.
       
      Powoli, ale nieubłagalnie zmierzam do decyzji odnośnie wyboru ciągnika pod mój wniosek o modernizacje.
       
      Jak sie łatwo domyślacie jestem jednym z tych z zielonej listy (ponoć szczęśliwców), poprawki szczerze mówiąc z pierdołami zdążyłem wyprostować a tym samym czekam już tylko na podpisanie umowy. Ci sprytniejsi przedstawiciele handlowi już zaczęli mnie nękać telefonami jakiś czas temu (prawdopodobnie widzieli moje nazwisko na liście łapiących się).
       
      No i tutaj dylematy jak u Sheakspear’a: Być albo nie być, kupić jelonka, Folks „Dojcza” czy może jednak ciągnik rodem z kraju Nokii (valtra dla niewtajemniczonych)
       
      Do rzeczy: wniosek mówi, że mogę zakupić ciągnik z przedziału mocy 90km-105km do kwoty 230 tys zł brutto. Pierwotnie oferta która była złożona opiewała na DF Agrofarm Profiline 420.
       
      Mam w zasadzie 3 typy i w ramach tylko tych 3 bardzo bym prosił o rzeczowe, rzetelne, oraz w miarę kompetentne sugestie co Wy byście mi doradzili/polecili. O Fendzie proszę nie wspominać ponieważ gdyby nie chodziło o kasę to bez wahania brałbym Vario….
       
      Typ nr 1.
       
      John Deere 5090R
      • Wersja Comfort (full wyposażenie)
      • Komplet obciążników
      • Szerokie ogumienie
      • Dodatkowe 3 para hydrauliki
      • Przedni TUZ
      Kwota brutto około 205 tys zł brutto
       
      Typ nr 2.
       
      Valtra N92

      - Silnik: 4 cylindrowy o pojemności 4,4l (44 DTA)
      - Moc silnika: 101 KM przy 2200 obr./min.
      - Moment obrotowy: 405 Nm przy 1400 obr./min.
      - Liczba biegów: 24 do przodu + 24 do tyłu (DPS 3 zakresowy)
      - Prędkość maksymalna: 40 km/h
      - Wałek odbioru mocy: 540/1000 obr./min.(ewentualnie opcjonalnie obroty wałka ekonomiczne)
      - Wymiary wałka WOM: 35 mm, 6 frezów
      - Skrzynia nawrotna: elektrohydrauliczna
      - Układ sterowania podnośnikiem: elektryczny EHR
      - Udźwig podnośnika: 4.000 kg
      - Wydajność pompy hydraulicznej: 73 l/min. (196 bar)
      - Napęd na przednią oś: w standardzie, załączany elektro-hydraulicznie
      - Blokada tylnego mostu: załączana elektro-hydraulicznie
      - Pojemność zbiornika paliwa: 220 l
      - Koła przód / tył: 420/70R24 / 520/70R34
      - Rodzaje zaczepów: zaczep stały, zaczep rolniczy, zaczep transportowy górny A10 Ø31,5 w ramie Scharmuller
      - Masa własna: 5030kg(bez obciążnika dodatkowego)
      - Wyposażenie uwzględnione w cenie ciągnika:
      gniazdo elektryczne 12V/8A DIN, żółta lampa ostrzegawcza, instalacja radiowa, klimatyzacja, błotniki przednie, błotniki tylne o zmiennej szerokości, sprężarka powietrza z instalacją, układ hamulców pneumatycznych, cięgła dolne hakowe z kulami 2/3 kat., IV zawór hydrauliczny( jeżeli chodzi o III-ci zawór to jest on w komplecie z przednim TUZ), przedni podnośnik TUZ(jeżeli zamawiamy przedni TUZ odliczamy od ceny obciążniki przednie ponieważ fizycznie niemożliwe jest ich zamontowanie), obciążnik na przedni TUZ 650 kg, siedzonko dla pasażera, fotel pneumatyczny operatora podgrzewany i obkręcany 0 180º z regulacją wzdłużną i oparcia, szerokie ogumienie TYŁ: 520/70 R34, PRZÓD: 420/70/R24 Contnental, sterowanie z błotnika podnośnikiem, możliwość załączania WOM z błotnika, dodatkowe reflektory robocze łącznie 4 + 4, kolor czerwony, CBM
       
      Cena- 230 tys brutto.
       
      Typ nr 3.
       
      DF Agrofarm Profiline 420
      • Full opcja
      • Dodatkowe obciążniki
      • Klima
      • Dodatkowe siedzenie pasazera
      • 3 wyjścia hydrauliki
      • Szerokie ogumienie
      • Przedni TUZ
      Około 210 tys brutto
       
      Konkludując; najtaniej mimo wszystko John Deere+ prawie najbogatsze wyposażenie, najcieższą, oraz największą rozmiarowo maszyna byłaby Valtra, ale brak Common Rail’a+toporny wyglad. DF fajny wygląd, ponoć spalanie także bardzo dobre wyposażenie włacznie z podłokietnikiem, ale maszyna lekka, silnik wyżyłowany (4l) + wysoka cena.
       
      Czekam na wasze sugestie co byście wybrali i dlaczego.
       
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.