Skocz do zawartości
akuku

mtz82 z agregatem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
mtz82
akuku    0

Co sadzice mam mtz i chce kupic agregat aktywny wirnikowy 3m z wałem rurowym i hydropakiem czyli mozna siewnik doczepic, siewnik mam sulky 3m. Darade ten traktorek??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

zapomnij o takim zestawie jak cos to tylko 2,5 m.Do 3 m rotora to ok.130 km aby to ładnie się siało z prędkością około 8km/h


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hermes    0

Do 3m ag. z siewnikiem wystarcza mi 100 konny tylko obciążniki na przód to podstawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akuku    0

pszenicy niedarady rzepak tak bo siewnik ma zasyp 300kg. A naco zwrucic uwage kupójca agregat taki?? zeby oki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati5457    0

według mnie predkosc była by słaba ale lepiej kupić mniejszy i jezdzić szybciej a nie katować ciagnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz328    0

Ja mam agregat z expomu Lecha 3,30 m i ma co z nim robić pod górki. Już nie wspomnę że sworznie czasami się urywają od podnośnika. Dlatego odradzam Ci zakupu takiego zestawu. Lepiej kupić coś mniejszego a śmiało jeździć. Zgadzam się w 100% z opinią mati5457.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykfor    1

Koledzy ja mam MTZ 82 i ciągne nim agregat uprawowy krone 3m z siewnikiem i daje rade oczywiscie jest potrzebny mały tuning :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek18lo    0

Jeszcze kilka lat temu mój MTZ pracował z 3m agregatem amazone kg z zabezpieczeniami sprężynowymi, problemem nie był brak mocy tylko dociążenie przedniej osi mimo 120kg dodatkowych obciążników ,często można było oglądać ten traktor na dwóch kołach. Do tego przemięte opony , pourywane lagi.Podnoszenie tylko na najwyższych obrotach . MTZ poradzi sobie z 3m agregatem aktywnym ale lekkiej konstrukcji o siewniku to można pomarzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykfor    1

Agregat+siewnik waży wazy 1800kg jeszcze do tego 300kg zasyp i radzi sobie przednia os mam obciażoną podnosi na wolnych obrotach i laga 1 raz mi pękła ale juz nie pekna bo sa mocniejsze.

Jeszcze mam plug obrotowy 4 waga 1440kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykfor    1

Wystarczy tylko troszke i daje rade

-siłownik załorzyłem 125 juz wiekszego nie ma

-na przodzie mam 500kg wysuniete 40cm

-szerokie ogumieni zalane woga oc daje 300kg

-płaskowniki na ramie bo sie wyginała

-tylne cięgna własnrj roboty

-jeszcze turbinka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

Wystarczy tylko troszke i daje rade

-siłownik załorzyłem 125 juz wiekszego nie ma

-na przodzie mam 500kg wysuniete 40cm

-szerokie ogumieni zalane woga oc daje 300kg

-płaskowniki na ramie bo sie wyginała

-tylne cięgna własnrj roboty

-jeszcze turbinka

 

 

Kolego do zwykłego MTZ 82 założyłeś siłownik C-125?? mieści się taki ?? jak z pompą daje radę?? wolniej podnosi??i na koniec ile taki C-125 kosztuje???


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykfor    1

Tak do 82 założyłem C-125 i sie zmiescił troszke wolniej podnosi ale jest zawsze pewnosc że cos podniesie maszyne albo przód ,a ile kosztuje teraz nie wiem ale sie dowiem i napisze ale chyba 800zł ale nie pamietam dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

No turbo konkret.Jak dowiesz się o cene C-125 to napiszB)


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

dzięki za info też się rozejrzałem za tym to 780 zł dali mi oferte na C-125


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

Z tego co widać opony z tyłu zostały wąskie,a więc napęd nie zgrywa się.Co do turbo,czy robiłeś coś z pompą wtryskową?

najpierw poczytaj kolego trochę a potem pisz ,kolega @patrykfor ma całe ogumienie od MTZ TS rozmiary 16,9R38 a przód 360/70R20 więc jest dobrze;) a co do pompy to jak dobrze pamiętam to tylko dawkę zwiększył...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    2

Czyli na zdjęciu są szerokie opony z tyłu?Fakt,mogło mi się wydawać:blink: Powinieneś kolego sam też czytać, a potem pisać:huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

Czyli na zdjęciu są szerokie opony z tyłu?Fakt,mogło mi się wydawaćsmile.gif Powinieneś kolego sam też czytać, a potem pisaćwink.gif

 

 

Co masz na myśli ??


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

Witam

ile rzeczywisty udźwig tego siłownika http://allegro.pl/si...2163466967.html wynosi jeszcze jedno czy ten siłownik jest seryjnie montowany w nowych ciągnikach w serii mtz 82.3

Siłownik ten ma 4,5 tony udźwigu,ale rzeczywistego nie wiem,choć podnosi wszystko co 1025 uciągnie; jest montowany w ciągnikach serii 1025 ,to na pewno a w mniejszych to nie jestem pewien,choć zapewne w serii 82 ,można dopłacić za siłownik C-110 i on realizuje 3,5 tony udźwigu co w zupełności wystarcza do podniesienia agregatu siewnego o masie 1800kg i pług obrotowy 4 skibowy,Opal 90.Fotki w galerii u mnie,.Zapraszam


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez grego
      Mój MTZ miał straszne problemy z odpalaniem, jesli nawet juz załapał to nie był w sytanie wejśc na obroty. Wytypowałem że to wina pompyt wtryskowej.
      Znalazłem u siebie właściwie taką sama pompe, symbol ten sam zdaje się UTN -5, po założeniu i odpowietrzeniu pali na dotyk i wchodzi na obroty, ale...maksymalne obroty to tylko 1600 ob/min. Jak sie dobrze przyjrzałem to nawet tak pisze na tej pompie. Wykręciłem tą śrube regulacyjną, ale teraz max obroty to i tak tylko około 2000. Do sie jeszcze coś z tym zrobić?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez MichaPieprzak
      Witam przymierzam się do remontu skrzyni w mtz 82 powodem jest wycie nie zależnie czy sprzęgło jest wciśnięcie czy nie podejrzewam jakieś łożysko napędu pompy hydraulicznej wycie na tak zwanym żułwiu i wycie 5.8 bieg proszę o porady o czym pamiętać na co uważać trzeba jakieś luzy w skrzyni ustawiać etc z góry dzięki pozdrawiam 
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
×