Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w temacie. Chciałbym się dowiedzieć dokładnie ,czy taki zestaw poradzi sobie w polu i na jakich glebach , a może ktoś robi takim zestawem:). Ciągnik ma 99koni i waży 5200kg. Pługi wyglądają tak jak na załączonym obrazku:)

post-19431-126321379471_thumb.jpeg

Opublikowano

kupiłęm ten pług pierwszy we wsi, spodobał się sąsiadom i teraz we wsią są takie 4 i moj B)

 

i jeden ze znajomych ciąga wlasnie takim lamborghini tylko ze ma w nim szerokie kola bo z tyłu 600 i mowi ze to duzo daje. nie ma szczegolnie cięzkich ziem ale radzi sobie z powodzeniem. wiec jk nie masz jakichś gliniastych gleb to smiało mozesz kupywać B)

Opublikowano

To jeszcze zapytam ,czy poradzi sobie na ziemiach gliniastych??B) bo u mnie przeważają gleby gliniaste i tego się obawiam:rolleyes: kamil41 masz stare dane , ten ciągnik teraz ma 99koni i podstawowa wersja waży 4020 bodajże , a ja mam jeszcze ładowacz i obciążniki na kołach.

Opublikowano

Ja tam ciągam tego Kverdzia i powiem że jak na moje 95km to idealny plużek, jedyne co mogłem wziąc innego w nim to rozstaw korpusów na 85cm, a nie na 100 jak mam.

Maszyna godna polecenia i nie wiem nad czym tam sie zastanawiac czy sobie poradzi, przecież masz do tego regulacje wkońcu.

Opublikowano

Poradzi sobie twój R3 z tym pługiem kvernelanda gdyż taki sam model pługa mam mój sąsiad i ciąga go zetorem 95K. Gleby ma na polu od piasku do gliny i spokojnie orze sobie zetorem więc ty też dasz radę.

Opublikowano

Kverneland ma nie wilekie opory na cm orki , więc ogólnie powinien dobrze iść , ja widziałem jak takim pługiem gościu NH TD80D robił :) , ale tam był widoczny duzy brak mocy , ale lambo to już prawie 20 KM wiecej także na pewno pójdzie z nim bez problemu , tym bardziej iż szerokość jest regulowana to w razie ciężkich warunków mozesz przestawiać . Byleby ciągnik był swietnie obciążony aby całą moc mógł przenieść na podłoże , a po wadze Lambo widac że jest co dociążać :) .

Opublikowano

Nie chce zakładać nowego tematu anie zaśmiecać skrzynek odbiorczych użytkowników :huh: :D

Do rzeczy:Co myślicie o r3 Evo jak się spisuję wady zalety spalanie koszty przeglądów części napraw :huh:

I czy orientujecie się ile wyniósł by r3 evo 85 z ładowaczem czołowym :huh:

Opublikowano

No wiesz, zależy jaki ładowacz, jaka wersja ciągnika, za standard wyniesie Cię ok 140tyś brutto+ ładowacz, np MX-a 8T ok 37tyś netto, a co do opinii, to jak kolega wyżej...:]

Opublikowano (edytowane)

@PatrykGY Na U8 mam ofertę 28 tyś netto ale to tylko na mgr, więc napewno wyjdzie taniej ;)

 

@b0gdan oczywiście że przez potencjometr

 

@focus07 Ciebie też te obroty denerwują?? :P

Edytowane przez Pestus123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v