Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

To jak się przełącza , zależy bardziej od stanu ogólnego cią gnika niż od ilości dźwigiem . Zasada działania przekładni w serii 6000 i 7000 jest taka sama , w jednej jak i w drugiej są dwa zawory ( od rewersu i ćwiartek ) tylko są sterowane dwiema dźwigniami lub jedną . Tak jak np. przy ładowaczy , możesz mieć kilka dźwigni lub jeden joystick .

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe czy dało by radę to przerobic 😉

A niewiesz może czy występowały one z amortyzowana osią? 

Każdy posiada wyjście na hydrauliczne hamulce do przyczep? 

Edytowane przez MIKOLAJ276
Opublikowano

Chyba dało by się , należy wymienić cały mechanizm zmiany przełożeń w konsoli .Amortyzacja jest dopiero w 7x10 . Wyjście na hydrauliczne hamulce , to zależy od kraju w którym został sprzedany .

Opublikowano

Np. na rynek niemiecki bez hamulca hydraulicznego , a prędzej z pneumatycznym . Stan techniczny , to tak jak wszędzie luzy na TUZie , krzyżaki w przednim moście , zawieszenie przedniej osi ( luz na sworzniu ) , wycieki , skrzynia biegów - czy rewers i ćwiartki działają .

Opublikowano

Miałem 7700 więc trochę mocniejszy. Teraz to te ciągniki trochę lat mają i trzeba uważać . Ale jeśli nie będzie mocno zużyty to jest mało awaryjny . Elektroniki za dużo nie ma i nie sprawia problemów .

Opublikowano

W tych ciągnikach były dwie wersje skrzyń biegów , każda miała rewers na sprzęgłach wielotarczowych mokrych . Tak naprawdę te sprzęgła to są hamulce , blokujące przekładnię planetarną wywołując odpowiednie przełożenie . Włączając jazdę do przodu lub tyłu , blokuje się odpowiedni hamulec i nic więcej .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gabrysszostak
      Witam, mam pytanie, czy da się odblokować bieg F w John Deere 6100 z 1996 roku albo jak sprawdzić, czy ten bieg się w nim znajduje oraz czy trzeba było by podnosić kabinę do sprawdzenia biegu?
    • Przez marcinus99
      Witam!
      Szukam instrukcji serwisowej TM4487. Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
      Pozdrawiam
      Marcin
    • Przez Antramx
      Witam,
      Otóż niedawno kupiłem JD 6200 z 1997 roku. Traktor posiada skrzynię biegów z dwoma dźwigniami i rewersem (przy kierownicy).
      Jedna dźwignia od A do D, a druga od P/1 do 4.
      Problem polega na tym, że nie miałem nigdy styczności z taką skrzynią, a jedynie manualną i automatyczną, przez co nie jestem pewien czy dobrze nimi operuję.
      Mianowicie, czy jest jakaś różnica gdy ruszam z np. A-4 albo D-1? Jakie biegi służą raczej do prac polowych, a które do transportu? Czy mogę w trakcie jazdy zmieniać swobodnie z np. B na C czy powinienem raczej rozpędzić traktor na czwórce i dopiero przerzucać na inny półbieg?
      Do tego mam małe pytanie - do czego służy dźwignia/przełącznik po prawej stronie na skraju panelu (żółw i królik) czy to dodatkowe ustawienia biegów czy może prędkość wałka? gdyż w moim egzemplarzu ta dźwignia jest ułamana.
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Artur312
      Witam mam problem z podnośnikiem. Ze cały czas pompa bije ciśnieniem
      jest brak regulacji siły uciagu, podczas prób zmiany pozycji na potencjometrze dochodzi do dziwnego zjawiska cały układ zaczyna dziwnie działać tzn ramiona podnoszą się do końca pompa wyje oraz potencjometr od szybkości reakcji zamienia się w pokrętło od podnoszenia i opuszczania. Problem znika po natrafieniu pokretlem potencjometru od siły uciagu w "punkt" który odblokuje caly panel sterowania , lecz siła uciagu nadal nie dziala.
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam,
      Od dłuższego czasu hydraulika wydaje odgłosy jakby miało zaraz coś sie rozlecieć, ale wszystko działa. w dniu wczorajszym wymieniłem wszystkie filtry na nowe oryginał zalałem nowym olejem john deere i myślałem że będzie jakaś poprawa no i jest gdy nie ruszam ładowaczem bądz kierownica to cicho pracuje a jak czymś ruszę to zaraz słychać dzwięk jak na nagraniu.
      Od początku , zapalam johna i słychać to co na nagraniu gdy kręce kierownicą bądz ruszam ładowaczem po jakimś czasie jest lepiej ale dalej to słychać i nie pracuje cicho .Czasami potrafi odciąć jakiś zawór i przestaje działać wszystko ,zgaszę zapalnę ciągnik i wszytko zaczyna działać. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
      Dzięki za odp
      video-1585735926.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v