Skocz do zawartości
rzeznik13

New Holland 56 BIS

Polecane posty

artur21    0

ja mam 70-56 bis, mój znajomy ma, użytkownik @yarecki12 ma bis-a i ma całkiem sporo godzin, spalanie niskie nie powiem w liczbach bo nie liczę, ale jest małe, w transporcie troszkę pali, z ciężkim ładunkiem już widać jak opada wskazówka poziomu paliwa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

artur21    0

jak każdy traktor musi swoje spalić, ale to wcale nie jest dużo, na pewno mniej spali od takiego ursusa 5314, w lekki pracach naprawdę mało spali, koni ma coś koło 70 według normy din, @rzeznik masz możliwość kupna używanego? tak z ciekawości mógłbyś podać cenę, rok i ilość motogodzin tego bis-a. ale były dwa modele chyba 55-56 i 70-56, to który cię interesuje ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Mamy bisa 70-56 - złota maszyna, już ma coś 6000 godzin. Awarie średnio występują w nim co 1000 godzin, uszczelnienie zwolnicy, łożysko podporowe wału przedniego napędu, coś tam w rozruszniku poszło i łożysko w przednim kole. Wymienialiśmy końcówki drążków i siłownik od wspomagania chyba bo luzy były, ale to dlatego że ma dużo godzin i jeździ dużo po asfalcie. Tak więc ciągnik praktycznie bezawaryjny, silnik suchutki, bez wycieków żadnych pali na dotyk. Skrzynie, podnośnik tam nic nie ruszane.Mało pali w lekkich pracach bo rzadko tankujemy. On głównie chodzi z opryskiwaczem, ale jak trzeba to 18-24 tony netto ładunku pociągnie.

Dobra prosta maszyna, wszystko włączane mechanicznie, przydałby się rewers i klima.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

Ja też mam bisa 70-56. Mam go od nowości i ma przepracowane 2100 godzin. Nie narzekam na niego. Uzywamy go do wszystkiego, od najlżejszych po najcięższe prace. Jak narazie odpukać praktycznie bezawaryjny. Najbardziej mi przeszkadza to, że gałka zmiany biegów jest mało pracyzyjna ale sie przyzwyczaiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

My już swojego bisa sprzedaliśmy rok temu, bo za mały był już.

Słuchajcie mnie zastanawia jedno. To trochę dziwny model był. Deska rozdzielcza jak we fiacie agri. Nie ma tego modelu na konedata. Wogle gdzie on był robiony? I jaki jest jego jakiś poprzednik lub następca? Bo w tamtych latach tzn 2001-2004 chyba była produkowana przecież seria TL i jakąś jeszcze chyba z mniejszych NH. Wogle bardzo mało tych ciągników.

Ktoś sie skąd ten model się wywodzi, coś więcej o histori tego modelu bo to taki dziwny model ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

New Holland Bis wywodzi się z fiata agri 70-56 oraz z new hollanda 70-56. Były takie kanciate modele, które przywożono do Polski i zmieniano ich wygląd na nowoczesniejszy.

Mam pytanie - gdzie kupujecie szyby bo Bisów. Zamawiacie w firmie Koja czy w innej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Czyli to konstrukcja z lat 80tych chyba? No patrzyłem na te fiaty i nh, są chyba dalej robione na jakieś kraje mniej rozwinięte - jako dalej takie kanciaki. Gdzieś znalazłem info że w Polsce gdzieś tam w Płońsku zakładali do nich kabiny i coś tam jeszcze.

One były w Turcji robione chyba czy gdzie?

 

Co do szyb to raz zamawialiśmy szybę od dzwi u szklarza ale to ciężko dopasować to i wogle problemy, potem kupiliśmy oryginał jak drzwi się zbiły u dilera. A przednia szyba to chyba 2 razy pękła na gwarancji. Trzeba było wtedy kabinę reklamować bo krzywa chyba a nie szyby. Ale już potem nie pękały. Ciągnik sprzedany rok temu z powodu tego iż był za mały i nawet nie było co do niego podczepić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmkam    0

Ja również mam bisa 70-56 i odpukac wiekszych proglemow nie bylo. Tylko ze sprzegłem cos jest nie tak bo czasem sie ten wałek co wyciska sprzęgło zaciera w obudowie i strasznie cięzko chodzi i wtedy trzzeba popsikac jakims wd i jest spokuj na jakis czas,wy tez macie takie proglemy czy tylko mi sie trafiło??? aaa i jeszcze na gwaranci mi bak wymieniali bo sie w środku jedna przegroda urwała,i szurujac o dno powodowała odzielanie sie włukien szklanych ktore skutecznie zatykały uklad paliwowy,co było bardzo irytujące bo działo sie to srednio co 30mg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

Jakby ktoś potrzebował to mam dolną szybę prawych drzwi zbiła mi się górna, a że teraz są tylko w całości to dolną wymontowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

Mam teki problem ze swoim bisem , a mianowicie teraz w zimę żeby jechać prosto muszę ciągle kręcić kierownicą w prawo szczególnie na dużych obrotach. Czy ktoś miał podobny problem co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

hej nickfrey ja w swoim newholandzie 70 56 swego czasu też musiałem kręcić w prawo kierownicą żeby utrzymywać tor jazdy to po zmianie siłownika wspomagania problem znikł, ja również mam problem ze swoim bisem zmieniłem pompę od hydrauliki zamontowałem nowy filtr i zalałem skrzynie nowym agrolem i układ mam zapowietrzony, jak wyciągnę bagnet to jest na nim spieniony olej, ktoś mógłby mi zaradzić, co jest nie tak?? ciągnik ma zamontowany ładowacz mrągowski

Edytowano przez artur21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmkam    0

MI tak czasem na zimnym oleju ucieka na prawo, ale jak się zagrzeje to w miarę prosto jedzie. A jak u was ze sprzęgłem koledzy, wszystko ok, bo mnie już moje zaczyna trochę irytować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyek1221    0

Hej koledzy mam taki problem z bisem ze jak jadę z większą prędkością to ucieka n prawo wie moze ktoś jak to  naprawić a i jeszcz jedno nie wie ktoś do czego jaast w nim taka mała wajcha na dole po prawej stronie i koło niej pisze + - ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Skiner
      Witam, poszukuję dolnego zaczepu polowego do Forda 7740, interesuje mnie średnica otworu w zaczepie, od jakiego innego modelu by pasował. Oraz poszukuje sworznia żeby dobrać ponieważ przy moim też tego brakuje.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Bezelix
      Witam wszystkich użytkowników
       
      Mam taki problem posiadam ciągnik New Holland 7740 od 3 miesięcy stoi. Silnik działa wszystko działa bez zarzutu, lecz ciągnik nie jedzie na wyświetlaczu komputera wyświetla mi błędy E28 E22. Kupiłem książkę serwisową (niestety po angielsku) Dowiedziałem się o kalibracji sprzęgła, lecz nie mam pojęcia jak to zrobić w moim ciągniku odkąd go kupiłem (1.5 Roku) działał bez zarzutu po awarii i wymianie tarcz hamulcowych stanął i nikt nie potrafi mi pomóc.
    • Przez bamse86
      Witam 
      Calkiem nie dawno stalem sie posiadaczem Forda 4630 1992  mam w nim problem  czujnikiem poziomu paliwa. Po rozkreceniu licznika okazalo sie ze na plytce cujnika wszystko sie rusza to znaczy na pewno nie bedie dzialal w takim stanie . I tu nasowa sie pytanie czy mozna gdzies dostac tylko te czesc czy trzeba wymienic caly licznik ?
      Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie ogrzewania od momentu zakupu dmuchawa nie dziala czy przyczyna tego moze byc cos innego poza spaleniem sie silnika ? Mam tu na mysli jakies nane wady tego modelu
      Z gory dziekuje za pomoc 
       
       
      P.S.
      Przepraszam za brak polskich znakow.



    • Przez Sebastian567
      Witam mam problem posiadamy case i new holHolland w case aby radio działało trzeba przekręcić kluczyk a w new holland stacyjke włączyć powoduje to po dłuższym czasie rozładowanie bateri co mogę zrobić aby działało jak w case?
    • Przez Tom6830
      Mam problem jak ruszam do przodu to mi strasznie szarpie dwumas nowy 
      I dwa sprzęgła tarczowe za dwumasem też nowe do tyłu jest ok
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.