Zaloguj się, aby obserwować  
Daro81

Problem z podnośnikiem EHR 5 BOSCH!

Polecane posty

Daro81    1

Witam, mam problem z podnośnikiem,a mianowicie miga lampka kontrolna diagnostyki i podnośnik nie działa. Wie ktoś co mogło się stać? i czy można coś z tym zrobić czy od razu trzeba wzywać serwis? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    2

my cos takiego przerabialismy jakis rok temu i jak sie pozniej okazalo bylo to spowodowane zanieczyszczeniami jakie sa w oleju...

skonczylo sie na tym ze wykrecilem ten caly rozdzielacz ktory jest z tylu ciagnika i trzeba bylo zawiezc do narwii (tylko 130km ;)) aby tam chlopaki w serwisie dokladnie go wyczyscili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro81    1

ale ciągnik ma dopiero 60Mth to jakie mogą być zanieczyszczenia w oleju. Trzeba będzie wezwać serwis bo jeszcze gwarancja jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzesio31    2

skoro jest gwarancja to od razu dzwon po serwis. u nas ciagnik mial 3 lata i jezdzil z roznymi maszynami wiec olej mogl sie zabrudzic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wowled    0

u mnie to samo było mechanik znajomy przyjechał rozłożyl i złożyl do kupy i działa sam nie wiedział co jest hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      Zamierzam dokupić górny zaczep automatyczny do Mtz taki, jak na zdjęciu. Mam normalny zaczep, ale czasami krew mnie zalewa podzas prób zapięcia przyczepy samemu. Jak Wam się sprawdzają takie zaczepy? Używka od 350zł plus ze 30zł wysyłka. Czy ten wydatek się opłaca? Działa to zgodnie z Waszymi oczekiwaniami? Dziękuję za wszelkie uwagi:-)

    • Przez Pawelek01111111
      Panowie mam pytanko czy oba kraniki musza być otwarte podczas pracy ciągnikiem? 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez cabwie
      Koledzy jestem nowym użytkownikiem mtz82 nie działa czujnik paliwa po rozkręceniu okazało się że na wskaznik nie dochodzi prąd po podłączeniu z innego źródła wskazówka wychyla się na maxa po odłączeniu przewodu z pływaka jest tylko jeden w pływaku sytuacja się nie zmienia dalej to  samo Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać problemu
    • Przez BeniaminGrodek
      WITAM! wszystkich  mam zamioar zalozyc silownik do mtz 50  do wspomagania a mam taki silownik od  motowidel bizona skok chyba 250mm teraz moje pytanie jest takie kazdy zaklada silownik pod przednia os z dorobieniem mocowania pod silownik  a ja mam pomysl zrobic to jak w wersjach exportowych czyli mocowanie silownika do belki bocznej silnika i co wy o tym myslicie >>>?? ktore rozwiazanie jest bardziej korzystne i ktore przede wszytkim lepsze i trwalsze  z gory dzieki
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj