Skocz do zawartości

Czy 5-7 tys mth to duzy przebieg dla John Deere z serii 6020?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zgadłeś, ja nie mam górnego zaczepu, ale po co mi jak na nim raz w roku przyczepe ciągam i to jeszcze nie dużą, więc pneumatyka też mi nie jest za bardzo potrzebna (jakby była to by była) jak coś napompowac to jest jeszcze c330 :) Nie będe łożył 10tys na takie drobnostki, wole sprzęt jakiś kupic albo zostawic na (niedajboże) naprawy :)

  • Root Admin
Opublikowano

na ostro szukam ciągnika od tygodnia, obejrzałem już około 20 używanych ciągników o mocy od 110 do 150km, około 20 mam jeszcze do obejrzenia - takich wybrańców z allegro i innych serwisów ogłoszeniowych. teraz praktycznie co dziennie bede coś ogladał ale już z serwisem - albo autoryzowanym na zasadzie usługi przeglądu technicznego przed zakupem, albo z sasiadem który pracuje w dużej firmie rolniczej, tak więc mam nadzieje ze coś się znajdzie, cały czas tez nie padł wybór czy nówka czy używka

Opublikowano

Zawsze powtarzam sam przebieg to nie wszystko, bo czy ciągnik z 5 tys. przebiegu może wyglądać gorzej od tego z 7 tys. No może!!

Kolejna sprawa to kto tym jeździł i najważniejsza, czyli czy oleje i filtry były wymieniane na czas.

@yacenty Ciebie interesuje 6 cyl i 120 KM czyli 18 KM z 1 litra, takie silniki 6,8 l w nowych JD mają po 240 KM czyli zero wyżyłowania.

Zrobimy jazdę próbną, mam wyczucie jak to ma chodzić i sprawdzimy co się da, najgorszy jest moment kiedy ciągnik jest dokładnie umyty i nie widać ewentualnych przecieków, przy tym przebiegu silnik musi być suchutki!!

 

Dobrze byłoby również wykasować wszystkie kody, zapalić ciągnik, włączać po kolej wszystkie funkcje i sprawdzić potem znowu czy jakiegoś kodu nie wywalił.

Opublikowano

Transport jak sie dobrze poszuka to okolo 3500-4000pln( jest niby kryzys wiec firmy transportowe ida na ustepstwa).Ceny pomiedzy DE a GB roznia sie czasami nawet 25% wiec opłaca sie jechac. Swojego czasu jezdzilem po komisach angielskich i moge powiedziec ze o dobry zadbany ciagnik nie jest trudno,choc angole za bardzo nie dbaja o maszyny.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jacek z obstawą jeździsz konkretną to bubla nie kupisz. :)

  • Root Admin
Opublikowano

każda para oczu więcej rzeczy znajdzie, szczególnie ze na ten traktor chce troszkę grosza wydać - tu nie chodzi o starego ciapka za 12-15 tylko o inny kaliber

  • Root Admin
Opublikowano

jak to powiedział nasz kolega czasem warto zabrać babe - bo one sa dociekliwe i pytają czasem o takie pierdołki ze głowa boli - a to moze pokazać ze cos jest nie tak

Opublikowano

Ja mam 7820 i ma już prawie 4.5 tys robie nim 800mtg rocznie. Jak narazie nie było z nim żadnego problemu przez prawie 6lat. ani jednej usterki, Oleje orginał, zawsze na czas, smarowany,wymiana filtrów, dobre paliwo to jest klucz do sukcesu maszyny

Opublikowano

Lepiej skorzystaj z PROW i weź nówkę. jeździsz i wdychasz zapach spalonej farby...uwielbiam to :) ale tak poważnie to w razie używki nie bierz wersji SE :)

bo co, bo się nasłuchałeś że to wadliwa seria tak ? te bajki to sobie możesz między wiersze wsadzić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bork
      Witam . Panowie wymieniał ktoś może we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej  paliwa czy trzeba pompę oddać do specjalistycznego warsztatu (pompa stanadyne RE 518167)
    • Przez Adam6920
      Witam,
      mam problem z ciągnikiem 6920S (skrzynia autopower) 2004r. Po zatrzymaniu ciągnika i przełączeniu rewersu na P, zaczyna piszczeć alarm i wyświetla się błąd: UIC 305015.11 (Blokada postojowa nie włącza się). Podczas wolnego toczenia się ciągnika, po wrzuceniu P, ciągnik tak jakby reagował na zatrzymanie i czuć takie zatrzymanie. Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez PITER13
      Mam problem z John Deerem 6920 - ciągnik jednego dnia bez problemu pracował w gruberze, drugiego dnia podczas pracy wkręcał się tylko do 1900 obr/min a trzeciego dnia już nie chciał wogole odpalić. Akumulator i rozrusznik kręciły bez problemu, sprawdzony sterownik silnika jest ok. Pytanie czy ktoś zetknął się kiedyś z takim problemem? Gdzie szukać problemu - może pompa paliwa, wtryski albo jakiś czujnik obrotów?
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez mlyn
      Witam, mam problem z john deere 6820 powerquad 42/h, a mianowicie rozłącza jazdę w trakcie poruszania się. 
      Po przełączeniu rewersu na Neutral i znów w tryb jazdy, jazda powraca, nie ma reguły czy zimny czy ciepły dzieje się to samo. Czym może być to spowodowane? Miał ktoś podobnie? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v