Skocz do zawartości
POLKOP

silnik perkins w zetorze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
silnik
POLKOP    2

Znajomy mi mówił ze można wstawić silnik od ursusa c 360 3p do zetora 6945 czy to prawda? Taka przeróbka by mnie interesowała, bo bym zaoszczędził trochę paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Ha ha ha, a posiadacze zetorów na AF twierdzą że zetor pali tyle samo co perkins, to po co chcesz wtsawiać!!!, to ja już się zastanawiałem się żeby do mf 255 wstawić silnik zetora :)

A tak poważnie, po co wstawiać, lepiej poszukać orginał znajomy ma właśnie takiego zetora 6745A czy jakoś takie symbole wiem że na masce ma na końcu numerów "A" podobno 75km sam nie wierzyłem do puki nie zobaczyłem, ale spalanie to tam za rewelacyjnie niskie nie ma, może stan silnika, a może masa własna i niedobrane pod perkinsa przełożenia robią swoje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nie kombinuj bez sensu... masz padnięty silnik to go zrób, albo wymień na drugi. Co do kultury pracy i parametrów tego silnika w Zetorze 6945 to nie mam pojęcia ale mieliśmy MFa 255 i potem zetora 3320 to wiadomo Zetor deko więcej spalił(szalonych różnic nie było... :) ), ale był trudniejszy do zaduszenia i wydaje mi się że kulturalniej pracował, także bardziej odpowiadały mi parametry Zetora niż MFa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ha ha ha, a posiadacze zetorów na AF twierdzą że zetor pali tyle samo co perkins, to po co chcesz wtsawiać!!

 

Perkins mniej pali może minimalnie ale mniej. A taka przeróbka nie ma sensu :)


Masz problem lub pytanie? Pisz na pw pomogę :)
Ursus 4514 + StalTech 3*35 + agrofactory 2,8 m + wywrotka D83 10t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

Haha dobry jesteś, argumentuj swoją wypowiedź.

Co ten zetor ma tak wspaniałego ,że dłużej wytrzyma, tłoki z tytanu :)

Gabarytowo nie jest dużo większy (zetor).

Jak podczepisz identyczne maszyny do zetora i ferdka to wiadomo ,że słabszy szybciej wyzionie ducha :)

Pomysł bez sensu i nieopłacalny :)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Też mi się tak wydaje zetory są nie do zajechania a w takiej przeróbce to już zawsze gorzej bo nie oryginalne. A nie przesadzajcie ja też mam zetora i wcale nie jest taki paliwożerny jak go inny opisują oczywiście wypali więcej ale i więcej zrobi i lepiej. Więc taka przeróbka jest bezsensowna. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

He... tak czułem, ze zaraz będzie; te są do zajechania , a te nie.... Czy są do zajechania to moi drodzy to zależy od ich użytkowania.... a na przykład na obronę MFa podam taki przykładzik, ze u mnie u faceta kilka domów dalej lata orginalnie bez ingerencji w silnik MF255 jeszcze z 85r.... Ale tak jak pisałem taka przeróbka(przekładka) nie ma najmniejszego sensu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Chciałbym żeby się właściciel wypowiedział ile pali :) Ale mniejsza o to jeśli nawet jakimś cudem zaoszczędzi te 2l paliwa to w ile lat sie zwróci ta inwestycja w silnik? Jeszcze od 3p z 47konikami :) :) :)


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

Witam ja jestem właścicielem zetora 6945 jedni mowia ze ma 65 a drudzy ze 72 KM ale mniejsza z tym ...Na początku przed zakupem byl obaw ze bedzie palil duzo.......teraz po 2 latach uzytkowania moge stwierdzic ze tyle co spali przy wykonanej pracy to nie jest duzo ubytku w baku:) Z tatą przykręcalismy pompę od 60 i powiem ze zapalic nie chcial od razu ..palil tak jak by bylo z "20 stopni mrozu" Ogólnie to nie ma co kombinowac ............. A jesli ci tak duzo pali to sprzedaj zetora i kup sobie jakiegos 2 napędowego z silnikiem perkinsa..pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    31

Pomyśl sobie ile paliwa kupisz zamiast tego silnika, moim zdaniem interes nieopłacalny i bezcelowy. Poza tym ta różnica w spalaniu nie jest duża a silniki różnią się mocą.


Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    238

najlepiej założyć 4P 74km za silnik dasz 4000tyś za przeróbrke z 3000tyś spali ze 2 litry mniej a silnik MF 74km jest wytrzymały ale orginalny nie polski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

no pany teraz to szalejecie na całego ten zetorek jest sporo silniejszy "jedni mowia ze ma 65 a drudzy ze 72 KM ale mniejsza z tym " i piszecie że zetor spali nie wiele więcej od 47konego perkinsa no zastanówcie się. a co do przeróbki popieram przedmówców to nieopłacalne jak nie potrzebny Ci taki duży ciągnik to go sprzedaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

Na Allegro jest silnik od wózka widłowego za nieduże pieniądze, jak miałbys kombinować to nie przeocz tego... cos okolo 2500zł jest...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.