POLKOP

silnik perkins w zetorze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
POLKOP    2

Znajomy mi mówił ze można wstawić silnik od ursusa c 360 3p do zetora 6945 czy to prawda? Taka przeróbka by mnie interesowała, bo bym zaoszczędził trochę paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    67

Ha ha ha, a posiadacze zetorów na AF twierdzą że zetor pali tyle samo co perkins, to po co chcesz wtsawiać!!!, to ja już się zastanawiałem się żeby do mf 255 wstawić silnik zetora :)

A tak poważnie, po co wstawiać, lepiej poszukać orginał znajomy ma właśnie takiego zetora 6745A czy jakoś takie symbole wiem że na masce ma na końcu numerów "A" podobno 75km sam nie wierzyłem do puki nie zobaczyłem, ale spalanie to tam za rewelacyjnie niskie nie ma, może stan silnika, a może masa własna i niedobrane pod perkinsa przełożenia robią swoje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nie kombinuj bez sensu... masz padnięty silnik to go zrób, albo wymień na drugi. Co do kultury pracy i parametrów tego silnika w Zetorze 6945 to nie mam pojęcia ale mieliśmy MFa 255 i potem zetora 3320 to wiadomo Zetor deko więcej spalił(szalonych różnic nie było... :) ), ale był trudniejszy do zaduszenia i wydaje mi się że kulturalniej pracował, także bardziej odpowiadały mi parametry Zetora niż MFa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ha ha ha, a posiadacze zetorów na AF twierdzą że zetor pali tyle samo co perkins, to po co chcesz wtsawiać!!

 

Perkins mniej pali może minimalnie ale mniej. A taka przeróbka nie ma sensu :)


Masz problem lub pytanie? Pisz na pw pomogę :)
Ursus 4514 + StalTech 3*35 + agrofactory 2,8 m + wywrotka D83 10t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Haha dobry jesteś, argumentuj swoją wypowiedź.

Co ten zetor ma tak wspaniałego ,że dłużej wytrzyma, tłoki z tytanu :)

Gabarytowo nie jest dużo większy (zetor).

Jak podczepisz identyczne maszyny do zetora i ferdka to wiadomo ,że słabszy szybciej wyzionie ducha :)

Pomysł bez sensu i nieopłacalny :)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Też mi się tak wydaje zetory są nie do zajechania a w takiej przeróbce to już zawsze gorzej bo nie oryginalne. A nie przesadzajcie ja też mam zetora i wcale nie jest taki paliwożerny jak go inny opisują oczywiście wypali więcej ale i więcej zrobi i lepiej. Więc taka przeróbka jest bezsensowna. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

He... tak czułem, ze zaraz będzie; te są do zajechania , a te nie.... Czy są do zajechania to moi drodzy to zależy od ich użytkowania.... a na przykład na obronę MFa podam taki przykładzik, ze u mnie u faceta kilka domów dalej lata orginalnie bez ingerencji w silnik MF255 jeszcze z 85r.... Ale tak jak pisałem taka przeróbka(przekładka) nie ma najmniejszego sensu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Chciałbym żeby się właściciel wypowiedział ile pali :) Ale mniejsza o to jeśli nawet jakimś cudem zaoszczędzi te 2l paliwa to w ile lat sie zwróci ta inwestycja w silnik? Jeszcze od 3p z 47konikami :) :) :)


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Do tego Zetora silnik 3p ma za małą moc, lepiej jak chce kombinowac to niech wsadzi 4p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

Witam ja jestem właścicielem zetora 6945 jedni mowia ze ma 65 a drudzy ze 72 KM ale mniejsza z tym ...Na początku przed zakupem byl obaw ze bedzie palil duzo.......teraz po 2 latach uzytkowania moge stwierdzic ze tyle co spali przy wykonanej pracy to nie jest duzo ubytku w baku:) Z tatą przykręcalismy pompę od 60 i powiem ze zapalic nie chcial od razu ..palil tak jak by bylo z "20 stopni mrozu" Ogólnie to nie ma co kombinowac ............. A jesli ci tak duzo pali to sprzedaj zetora i kup sobie jakiegos 2 napędowego z silnikiem perkinsa..pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    98

Pomyśl sobie ile paliwa kupisz zamiast tego silnika, moim zdaniem interes nieopłacalny i bezcelowy. Poza tym ta różnica w spalaniu nie jest duża a silniki różnią się mocą.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    402

najlepiej założyć 4P 74km za silnik dasz 4000tyś za przeróbrke z 3000tyś spali ze 2 litry mniej a silnik MF 74km jest wytrzymały ale orginalny nie polski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

no pany teraz to szalejecie na całego ten zetorek jest sporo silniejszy "jedni mowia ze ma 65 a drudzy ze 72 KM ale mniejsza z tym " i piszecie że zetor spali nie wiele więcej od 47konego perkinsa no zastanówcie się. a co do przeróbki popieram przedmówców to nieopłacalne jak nie potrzebny Ci taki duży ciągnik to go sprzedaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    27

Na Allegro jest silnik od wózka widłowego za nieduże pieniądze, jak miałbys kombinować to nie przeocz tego... cos okolo 2500zł jest...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Treys
      Witam po raz pierwszy.
      Ostatnimi czasy oddałem pompę do regeneracji bo nie odpalany był traktor długi czas ( mniejsza z tym czemu ) - siadła pompa oczywiście została zregenerowana i działa.
      Problem pojawił się, że leje się z tego miejsca paliwo

      Zdaje mi się, że śrubka która jest zamontowana nie jest oryginalna ponieważ przepuszcza paliwo

      Jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem czy taka była zamontowana czy ktoś inny grzebał....w każdym bądź razie ucieka z tego miejsca paliwo i się sączy jakby nie było szczelne.
    • Przez ziooober88
      Witam, jakiś czas temu robiłem remont Zetora 7211. Dzisiaj pracował z głęboszem 1-pazur. Miał trochę ciężko. Chłodnica jest zalana płynem do połowy tego górnego węża. Z wężyka tego co jest pod korkiem chłodnicy założyłem wężyk, który włożyłem do butelki. No i gdy sprawdziłem czy coś naleciało do tej butelki to było jakieś 0,7l.
      Termostat był wymieniony w zeszłym roku. Silnik ma temperaturę pracy w granicach 90 stopni.
      Kiedy silnik ostygł odkręciłem korek chłodnicy i słychać było zasysanie powietrza. W momencie odpalenia ciągnika płyn w chłodnicy zachowuje się stabilnie.

      Czy takie zachowanie pod dużym obciążeniem (czasami traktor prawie zgasł - jeżdżone było na szybkiej jedynce) jest normalne? Może wtedy wywalać delikatnie płyn? W chłodnicy zostało płynu tyle, że dotykał dolnej krawędzi tego węża górnego.
    • Przez sylwek1999
      Witam zetor na zimnym silniku lub ciepłym na obrotach jałowych dymi nie na niebiesko-bialy dym. Jakie mogą być przyczyny od czego zacząć?
    • Przez Matin2o
      Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe?
       
      P.S 
      Jakie powinno byc ciśnienie?
    • Przez m3tysek
      Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj