Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
antonio86

c-360 wyłaczanie silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
antonio86    38

Tak jak w temacie, czy można w c-360 założyć taki "wyłacznik" jak w 3p,żeby nie machać dźwignia od ręcznego gazu tylko wyciagnąć odcinacz tak ja w 3p???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

najprościej to stacyjka i elektrozawór przy pompie wtryskowej :lol:


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Chyba niebardzo. W 3P masz inną pompę wtyskową i tam ida do niej dwie linki, jedna od gazu a druga od gaszenia, a w zwykłej nie wiem do czego podłączysz ten wyłącznik. Ale co Ci to przeszkadza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

antonio86    38

Jak na ten to z ogromnym!!!!

Musi przecież wypalić paliwo z pompy i z filtrów(to tak jak zamknac kranik pod bakiem)

A elektrozawory interesują mnie bo mam zamiar założyć świece-jak sie uda z elektrozaworem to płomieniową a jak nie to 4 żarowe od lublina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Tą płomieniową to niebyłby problem założyć+oczywiście elektrozawór paliwa ale te żarowe od lublina to niewiem co miałeś na myśli tzn gdzie ich chciałeś wkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

troche odchodzimy od tematu-świece chciałem wkręcić w kolektor od powietrza(sprawdzone i działa) ale płomieniowa jest lepsza, ale niewiem jaki elektrozawór(nikt nie pisze jaki i od czego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Pytaj o elektrozawór świecy płomieniowej do stara tylko na 12V i pytaj też o sterownik świecy płomieniowej też do instalacji 12V.Wtedy jak takie coś sobie założysz to naciskasz przycisk i czekasz na zapalenie sie lampki kontrolnej która informuje o tym że świeca jest dostatecznie nagrzana i zawór otworzył dopływ paliwa do niej. Bo w nowszych starach było już wszystko na 24V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1681

Ja sobie przerobiłem na takie gaszenie ursusa c 330 ;[ bardzo prosto - zupełnie mechanicznie , na zapadkę :lol: działa juz rok i spisuje się swietnie .Mysle ze w 360 tez zdałoby to egzamin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Ja mam w 360 gaszenie mechaniczne na zapadkę uruchamiane linką,chodzi już 5 lat.Przy odpaleniu starczy tylko wcisnąć gaz ijuż są ustawione wolne obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a co powiecie jakby załozyc silniczek od wycieraczki do tego jakaś cienka linka, linke przymocować do tej wajchy od obrotów na pompie i włączać silniczek tylko np. na 2s jak naciągnie trochę linki na ośke i bedzie 600 obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez unnahmed
      posiadam ciągnik z  silnikiem zetor 5211, mam rówież orginalny stary który lepszy ??
    • Przez pmirekbmw
      witam koledzy mam problem nie dawno byl robiony remont silnika jakieś 2 lata temy ciągnik za ten czas przejechal 150 mt w miedzy czasie były wymieniane pierścienie na nowe bo sie zagotował woda poszła do oleju a problem w tym że nawet na 2 biegu ciągnik jest słaby głowice były dobre wymienone było tłoki+tuleje+pierscienie szlif wału pompa wtryskowa ma max 1500 mt od nowości przejechane w silniku został stary wałek rozrządu
      miał ktoś podobny problem
    • Przez wotomek
      Problem polega na tym że mój ursus C-360 stracił moc. Nawet z niewielkim obciążeniem ledwo wkręcał się na obroty. Doszedł do tego również problem z zapalaniem - rozrusznik musiał bardzo dobrze rozpędzić wał, aby silnik "załapał". Pomyślałem - problem z filtrami lub odstojnikiem. Wyczysciłem więc odstojnik (co nie pomogło). Wymieniłem filtry paliwa (też były czyste), odpowietrzyłem układ, przepompowałem pompką paliwo. Uruchamiam silnik, pomimo tego iż nie dodaję gazu, od razu po odpaleniu silnik wchodzi na maksymalne obroty! Wskazówka obrotomierza praktycznie obrkęciła się do okoła! Dopiero odłączenie przewodu paliwowego spowodowało że silnik zgasł. No i nie wiem w czym teraz może być problem, boję się nawet kolejny raz uruchamiać silnik. Dodam tylko że jeszcze 4-5 dni temu wszystko było ok, ciągnik normalnie odpalał i pracował.
    • Przez URSUSC4011
      Witam mam problemy z rozrządem c 4011 kupiłem nowy rozrząd i złożyłem ale jak popracuje troche to traktor po zgaśnięciu nie zapala i trzeba czekac aż ostygnie co z tym zrobic czy byc może rozrząd od c-360 i c-4011 różni się
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
×