Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

najlepszy by był pistolet, a podkładu i farby to wystarczy po jednej warstwie, tylko farby nie kupuj śnieżki bo za rok wypłowieje.

Opublikowano

Bitexu ja bym nie polecał. Za twardy jest. Myślę że baranek byłby dobry. Konserwuje sie nim podwozia samochodowe.

Co do farb nawierzchniowych to ja bym brał farby akrylowe

Opublikowano

Bitexem malowałem swoją przyczepę a dokładniej tylko ramę i spód. Tam gdzie nie była wyczyszczona dokładnie rama i nie odtłuszczona to odpadają całe płaty.

Opublikowano

na podwozie to najlepszy będzie Hammerite bo bez podkładu i ogólnie fajnie się to sprawuje, a co do burt to autorenolak z nobilesu bym polecił tym malujemy prawie wszystko u siebie i jest naprawdę dobre bo nie blakuje

Opublikowano

ja malowałem już nie jedną chlorokauczukiem dolewam rozpuszczalnika sporo bo inaczej leci taka pajęczyna i ładnie wychodzi śnieżką zwykłą też malowałem już kilka lat temu i nic nie blaknie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

podłoge mozesz olejem bo nie jest tak bardzo narażone na czynniki wewnętrzne, a rame to moze czyms na bazie lepiku, podobno dobrze trzyma

Opublikowano

Burty miałem kupic nowe ale to sa z grubej blach to zrobie wstawki gdzieniegdzie a podłoga bedzie nowa . I teraz wiadomo we szlifierka sie tak nie doczysci jak piaskowaniem. Wiec czy bedzie dobze podkład i chlorokauczuk na podłoge i burty ??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

nie mówiłem o lepiku, jest dużo śródków konserwujacych na bazie lepiku, np z gumą, a co do burt i podłogi to dobrze wyczyść i daj podkład mozna nawet 2 warstwy.

Opublikowano

ja na twoim miejscu pomalowałbym najpierw podkładem maszynowym a pozniej piluretanem,renolaki to gówno w porównaniu do poliuretanu,oczywiście każdy ma prawo robic jak uważa a to jest tylko moje zdanie na ten temat.chlorokauczuku też nie polecam bo blaknie z biegiem czasu

Opublikowano

baranek to jest jakby guma i ma za zadanie chronić dolne lakierowane częsci podwozi przed uderzeniami kamyków lakier położony na baranka jest po prostu bardziej odporny na odprysnięcia.co do malowania przyczepy barankiem to raczej nie jest dobry pomysł no chyba że spód podłogi,a po za tym baranek odpadnie szybciej z nawet nie dużej rdzy niż jakaś farba antykorozyjna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v