Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
alamagordo

trudny problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
alamagordo    0

Powiem krótko remontuję mtzeta i powiedzcie i czymozna wyjąć mechanizm róznicowy bez wyjmowania kół zwolnicowych ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

WTWT!


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    0

Jakich kół zwolnicowych?

Tam chyba nie ma nic takiego, kiedyś to rozbierałem i choć już dobrze nie pamiętam to zdaje mi się, ze coś Ci się pomyliło.

Chodzi Ci może o półosie, czy jak?


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

alamagordo    0

inaczej----w tylnym moście sa dwa WIELKIE kola ktore nazwalem zwolnicowymi , a mechanizm róznicowy jest w dwóch tulejach ktore raczej zachodza na te kola i niewiem czy można wyjąc dyfer bez rozbierania pólosi kół napedowych bo to juz jest inna bajka..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    0

No są tam takie koła...

Z tego co pamiętam to chyba trzeba wyjąć półosie, wtedy te koła 'opadną' na dno obudowy i dopiero wtedy można wymontować dyferencjał.

 

Tak mi się zdaje, ale ręki nie dam se uciąć bo to już z osiem lat jak rozbieraliśmy most...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alamagordo    0

tak masz rację ----niestety trzeba zrobic tak jak mowisz ----bez wyjecia pół osi sie nie obejdzie---- ale zima przed nami dobry mlot i do dziela---dzieki za odpowiedz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez BeniaminGrodek
      Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
×