alamagordo

Members
  • Ilość treści

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O alamagordo

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. tak masz rację ----niestety trzeba zrobic tak jak mowisz ----bez wyjecia pół osi sie nie obejdzie---- ale zima przed nami dobry mlot i do dziela---dzieki za odpowiedz....
  2. c--330 --- ciapek oraz papiok c---360 -----sześćdzieśiątka t25 ---- wladek mtz 82----- rusek MF----- franek zetor major ---- bocian
  3. nie ustawił jeszcze statusu

  4. inaczej----w tylnym moście sa dwa WIELKIE kola ktore nazwalem zwolnicowymi , a mechanizm róznicowy jest w dwóch tulejach ktore raczej zachodza na te kola i niewiem czy można wyjąc dyfer bez rozbierania pólosi kół napedowych bo to juz jest inna bajka..
  5. jesli mam cos dodać to u mnie jest zalożony alternator od passata 95 amper i jeden akumulator 160 amperogodzin --- wszystko hula doskonale , jeśli mam coś doradzic to unikajcie podwojnych akumulatorów .....
  6. jest jescze taka firma ---agromar ----z wągrowca sprzedaje wysylkowo..ja nie mialem z nimi żadnych problemów
  7. Powiem krótko remontuję mtzeta i powiedzcie i czymozna wyjąć mechanizm róznicowy bez wyjmowania kół zwolnicowych ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.