Zaloguj się, aby obserwować  
bel920

belarus problem z obrotomierzem

Polecane posty

bel920    8

Posiadam belarusa 920.3 trzy lata . Wystąpił w moim ciągniku taki problem . Posiada on elektoniczny obrotomierz , po odpaleniu mimo że silnik pracuje na biegu jałowym pokazuje odrazu 1600 obr zamiast 700 obr i tak dalej zamiast 1500 obr to 3000 obr , zamiast 1800 obr to próbuje obrócić się drugi raz ,ale po zapaleniu świateł obrotomierz wariuje tylko do osiągnięcia przez silnik 900 obr i powraca do normy powyżej tych obr . Co to morze być , ma ktoś jakiś pomysł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TTjarek    1

ja mam troche inny problem w mtz-cie 82 z obrotomierzem. Obroty pokazuje ale motogodzin nie bije doszło do 300 i już tak 1,5 roku jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

jeśli masz mechaniczny to stanął na trybach po prostu się zaciął , tak mam w ursus 4514 stanął jak wchodził na 2000 ale godziny to nie problem gorzej jak obrotów nie pokazuje bo nie mogę dobrze oprysku wykonać jak mi nie pokazuje prawidłowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zales    0

Ja rownież mam problem z obrotomierzem, ale poleaga on na tym że zegar czasem się zawiesza. Np podczas jazdy zegar sie zawiesi, obrotomierz stoi cały czas na tej samej pozycji, a zegar elektroniczny pokazuje cały czas tą samą prędkość, podczas gdy ciągnik już się zatrzymał. Dopiero po wyłączeniu stacyjki i ponownym właczeniu obrotomierz i zegar elektroniczny wracają "do życia". Co może być przyczyną tego? Ciągnik jest nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

jak się domyślam jest to zegar elektroniczny , to sprawdz wszystkie kable począwszy od początku skąd bieże prąd , morze jest jakiś lużny , np masa ,a jeśli to nowy ciągnik to zgoś do serwisu i muszą usunąć awarie bez żadnego gadania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Woobin    0

U mnie wskaźnik dojdzei tylko do 1500 obrótów i dalej nie da rady. Czasami tylko jest normalnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      W moim całkiem niedawno kupionym 952 z 2017 roku na szybkich biegach bardzo słychać skrzynię, jest to rodzaj gwizdu, wycia. Ciągnik ma 400 mth.
      Sytuacja nie występuje , kiedy zalaczę reduktor, wtedy jest cicho i przyjemnie. Wszystkie tak mają? Skrzynia 14 biegowa.
    • Przez Alchemik
      Jak wyregulować zawór siłownika obrotu?  Trzeba ustawić jakieś ciśnienie? Działa on też  jako zatrzask hydrauliczny?
         
       
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez panmino
      Czołem, nie mogę znaleźć czujnika lub czujników biegu jałowego w moim Belarusie 952. Ciągnik jest z 2017 roku i ma skrzynię  14. Jedyne miejsce, do którego nie dotarłem to tylna część korpusu górnego skrzyni, dostęp jest chyba spod fotela.
      Mam skrzynię z rewersem, z tego co zaobserwowałem, żeby ciągnik odpalić, luz musi być na rewersie, na żółwiach i na głównej dźwigni zmiany biegów...Tylko coś się przycina i chciałbym te czujniki sprawdzić, a nie wiem, gdzie są...😬
    • Przez ceston
      Witam od ostatniego mrozniejszego poranka mój MTZ Belarus hamuje przy skrecaniu. dzieje się to w momencie ruszania. przedni napęd jest narazie wylaczony. znaczy wyjęty Kardana i wałek ataku przedniego napedu z powodu awarii. ale nie sądzę żeby to się zębatki jakieś blokowały. bo jak go próbować dalej jechać gdy hamuje to zaczyna śmierdzieć spalenizną. żeby ruszył to trzeba pojechać kawałek do tyłu i znów do przodu. czyżby hamulec się zacinał?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj
Na żywo
2 grudnia 2020 - Wyzwania branży mięsnej • 9 grudnia 2020 - Woda i gleba w kontekście zmian klimatycznych • 16 grudnia 2020 - Przyszłość WPR - innowacje i wyzwania
Wyzwania branży mięsnej
Dołącz
Ilość oglądających online: