Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po prostu nie dostaje napięcia po włożeniu kluczyka ,tylko dostaje po włączeniu świateł, prawdopodobnie oberwany styk lub kabel przyspawało do zasilania świateł (po wyłączniku)

Opublikowano

Dokładnie jak piszą koledzy, a wszystko przez to, że czujnik działa na zasadzie rozprężenia gazu i od głowicy silnika do zegara to nie kabelek tylko cienka rureczka. Gdzieś tam na pewno jest rozszczelnienie i zostaje tylko wymiana.

Opublikowano

tylko te zegary to badziew jeszcze zadnego nie spotkałem co działa

sam wymieniłem ale po jakimś czasie przy cylopie pękł przewód i temp niezła była wiec skali zabrakło i zawyżał potem a teraz nie działa wcale

 

Gdzieś widziałem w 360 elektryczny (w 330 jest ten sam zegar wiec powinno pasować) chyba od 912 pasuje czujnik (no i zegar też trza) sam się przymierzam sprawdzić

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie jak piszą koledzy!
Ja miałem stary zegar od c-355(taki jak w c-4011)
i tam w środku był drut ,to było duzo lepsze rozwiązanie!
Teraz mam już drugi nowy(w poprzednim się zagioł przewód i pękł)
Na allegro sa takie zegary od zetora,ale nie wiem ,ćzy na drut ,ćzy na gaz smile.gif

 

 

Tam nigdy nie było żadnego drutu. W tych wskaźnikach zawsze była rurka wypełniona cieczą.

Edytowane przez Elektrotechnik
Opublikowano

Witam. robię remont ursusie i miałem zamiar wstać jakiś czujnik rezystancyjny do pomiaru temp. płynu i odpowiedni zegar zamiast tego oryginalnego bo już ze 3 zepsute na półce mam. Kupiłem czujnik i zegar z c360-3P i to jest też wielki shit, czujnik nie pracuje w tym samym przedziale co zegar i jak włożę go w gotującą się wodę to w skazówka na wskaźniku jest na max a jak woda troszkę ostygnie to już jest na zerze.

 

Nie wiem co mam tam wstawić. Ma ktoś jakiś pomysł na to, bo te pseudo części do ursusa to porażka.

Opublikowano

A dlaczego tak ci sie te liczniki psuja??? Ja mam 3 lata wskaźnik i wszystko jest OK.

Na allegro fajny widziałem taki biały, miales tam cisnienie oleju tem.wody i cis. powietrza.

Opublikowano

taki standardowy był. Temp. wody ciśnienie powietrza i 4 kontrolki. Nie wiem czemu to się psuje, po prostu założę pochodzi z 3 miesiące i potem wskazówka od temp leży na dole.

Opublikowano

A może w jakiś niewiadomy sposób pęka ci przewód od czujnika To jest wskażnik alkoholowy i trzeba uważa na przewód Mój w ciapku działa już jakieś 18 lat A ten zegar nazywa się fachowo trójwskażnikiem

Opublikowano

nie wiem ale wiem jedno, już nie kupie ani jednego więcej trój wskaźnika!!!

Pokombinuje z tym od 3p możne jakiś opornik załatwi sprawę ale czego tu się spodziewać za 35,-

Albo na szrocie wykręcę z jakiejś padaki i zegar i czujnik

Opublikowano

Ładny ten licznik, tylko ja widze jedno wade jak komus pradnica pojdzie to nie bedzie wiedzial czy sie akumulatory ładują czy nie :D on chyba ze sie zrobi jakas kontrolek od ladowania :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ten licznik jest chyba mechaniczny a prąd tylko do podświetlenia potrzebny.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W c330 to tylko obrotomierz jest dobry. a ten trój wskaźnik to wielki szajs.

Opublikowano

dokładnie, dlatego go wywalę. Dzięki za ten link, nie zły ten wskaźnik ale udało mi się dopasować czujnik do wskaźnika od 360-3P który pasuje w dziurę w bloku więc go zamontuję, dodatkowo obrotomierz, a do reszty oddzielne kontrolki i dechę od nowa robię, ale tak żeby panel był nad kierownicą.

Opublikowano

oj nie taki znowu shit u mnie pierwszy chodził od 1982 do 2003 a teraz jest 2 a to z powodu właśnie wskaźnika temperatury nie wiem czemu pewnego razu wskazówka poprostu staneła i nie ruszyła , a więc reasumując już ponad 6 lat bezawaryjnie działa nowy

Opublikowano

@kuba330m, co to jest za problem wsadzić jakąś kontrolkę w innym miejscu? ja to bym to wogóle inaczej zrobił cały kokpit w capie...

 

No tak masz racje ja mam chyba 1 czy 2 wolne kontrolki. Nic trudnego. Moze i ja o czyms takim pomysle :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A właśnie chciałbym przerobić cały pulpit i zamiast tego trój wskaźnika wstawić osobny od oleju i temp. wody. Ale nie wiem jak zrobić dziury w desce na te zegary, macie jakieś sposoby na robinie dziur o średnicy np 10cm lub więcej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v