Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Aha to gdzie może iść kabel prądowy(gruby czerwony, wychodzi ze stacyjki,jest w nim cały czas prąd)gdzie trzeba go podłączyć na schemacie nie mogę dojść?

Do włącznika rozrusznika i świec żarowych.

Opublikowano

Nie, działają dopiero po wciśnięciu kluczyka A według mnie prąd bez kluczyka powinien być tylko na sygnale i stopie, ale niech się wypowie kolega wyżej bo bardziej doświadczony.

Opublikowano

znalazlem instalacje z 6-cioma bezpiecznikami a ja mam 8 i nie wiem jak podlaczyc

brakuje mi jeszcze swiatel postojowych i drogowych a spala mi bezpiecznik 6-sty

 

aha i nie pokazuje temperatury a wymienilem na nowy dwuwskaznik

z góry dziękuje za odpowiedz i jakokolwiek podpowiedz

Opublikowano

jak sam nie dasz rady to nie rób bo nic nie zdziałasz :)

 

Ale powiem co wiem :P 6-ty bezpiecznik to u każdego może byc od czego innego, jak ja zrobiłem sb instalacje po swojemu to wiem co do czego ale Ty musisz sprawdzic za skrzynką bezpieczników idąc po kablu do czego on idzie i po drodze możliwe że zlokalizujesz powód "wywalania" tego bezpiecznika a jest to najprędzej zwarcie do masy no chyba że jest za mały bezpiecznik. A podłączanie dwuwskaźnika to nie robota tylko zabawa do czujnika długich świateł kabelek pod jedną wsuwke od puszki bezpieczników z wsuwki która odpowiada za światła długie a pod drugą wsuwke kabelek do masy ciągnika, do czujnika ciśnienia oleju jeden od tego też czujnika na jedną wsuwke a drugi od wolnej wsuwki z puszki bezpieczników na której prąd jest na pozycji stacyjki " 0 " do kontrolki kierunkowskazów od przełącznika kierunkowskazów jeden z wyjścia lewego kierunkowskazu na jedną wsuwkę a drugi z wyjścia prawego kierunkowskazu na drugą wsuwkę, kontrolka ładowania to będzie od wolnej wsuwki z puszki bezpieczników która ma prąd na położeniu stacyjki " 0 " do jednej wsuwki a druga od regulatora napięcia ze styku nr 16 do tejże drugiej wsuwki i powinno działac ja mam tak i działa :)

 

długa wypowiedź jak się pomyliłem gdzieś niech bardziej doświadczeni poprawią ale sądzę że może pomoże :)

Opublikowano

Pod byle jaką śrubką tylko dobrze by było by miejsce te było czyste i bez farby wtedy jest masa właśnie lepsza a co do tego bezpiecznika to musisz miec gdzieś zwarcie kabla "prądowego" właśnie do masy i dlatego pali bezpiecznik. Sprawdź za puszką bezpieczników kable które są powpinane we wsuwki od tego bezpiecznika czy nie mają żadnych uszkodzeń, no chyba że tak jak wcześniej mówiłem masz za mały ten bezpiecznik. Powinny byc 8A ale ja mam wszystkie wsadzone 16A i też jest dobrze.

 

tak jak mówiłem jeśli nie rozkminiasz tam elektryki nie bierz się sam bo możesz pomieszac wszystko albo nie daj jeszcze coś może Ci nawalic

Opublikowano

udało się bezpiecznik palił się od postojuwek, 5-ty a nie jak pisałem 6-ty światła są był jeszcze przerwany przewód pod maską koło chłodnicy a przy dokręcaniu maski chwilowo gasły swiatła tak jakby brakowało prądu czy masy .

i świeci się kontrolka niebieska od świateł długich na ŚWIATŁACH POSTOJOWYCH I DROGOWYCH

Opublikowano (edytowane)

jak światła gasły przy dokręcaniu maski to brak albo słaba masa na masce ale mam nadzieje że teraz świecą, jeśli nie oczyśc zawiasy maski i przewód masowy od akumulatora na słupku akumulatora jak i przy ciągniku bo problem może leżec i tu i tu, a jak świeci ci kontrolka na drogowych troszke słabiej niż na długich to chyba normalne bo i u mnie świeci ale dla mnie to i lepiej bo widze że palą albo te albo te światła :)

 

edit: wiedziałem że gdzieś przerwany miałeś przewód robił zwarcie do masy i paliło bezpiecznik tak samo miałem przy reflektorze tylnim u sb z pośpiechu nie zaizolowałem kabli w środku pojechałem w pole a gdy ściemniło się ja za włącznik szperacz mignął a bezpiecznik pyk :P

Edytowane przez kamil927
Opublikowano

Witam, chcę podłączyć osobną kontrolkę ciśnienia w C-360 (żeby była gdzieś indziej niż w dwuwskaźniku) mam kupioną kontrolkę i założony nowy czujnik ciśnienia oleju i teraz pytanie jak to podłączyć ?

Z tego co widziałem w schemacie to kabelek od czujnika idzie do kontrolki bezpośrednio i co dalej ? Gdzie plus podłączyć gdzie masę ?

Wytłumaczcie jak zielonemu, i proszę nie pisać żebym patrzył po schemacie bo nie mogę dojść do tego żeby to rozszyfrować ?

Opublikowano (edytowane)

Plus podłączyć bezpośrednio na żarówkę, Minus przejdzie przez czujnik , czyli drugą wsuwkę z żarówki na czujnik.

Czujnik jak nie ma ciśnienia[np silnik nie pracuje ] przewodzi masę, jak ma ciśnienie to nie przewodzi i na tej zasadzie to działa

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

Witam.

Dwuwskaznik w ciapku sie rozlecial, Chce zamiast niego wstawic 3 zegary male, wskaznik ladowania , cisnienie oleju, temperatura wody. Cisnienie oleju widzialem gotowca na allegro mozna kupic cos takiego, chyba niema problemu z montazem,

http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-oleju-czujnik-ursus-c330-c360-i5062654963.html

 

Zegar od ladowania tez ogarniam. Ale jak i jaki podlaczyc czujnik i zegar od temperatury wody? Chodzi mi o taki jak jest w wiekszych ursusach 912 i pochodne?

Opublikowano

Witam, chciałem sobie podłączyć kontrolkę od świeć zarowych, z tego co widzę to mam to miejsce po tej kontrolce i jest ten caly plastik bez żarówki i bez kabla, czy mogę jakoś to tam przymocowac? i jesli tak to proszę o podpowiedz gdzie to podpiąć i jak tam przymocować tą żarówkę żeby nie wypadała, dzięki z góry ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v