Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

walnieta pompa- chyba że wspomaganie kier jest dobre to można wykluczyć- uszkodzony czujnik cisnienia oleju, nieszczelność na sprzegle WOM, sprzegle przedniego napędu, nieszczelnośc na speedshift albo uszkodony zawór nad silnikiem. No i wkońcu uszkodzony autotronic ewentualnie wpięte do niego wtyczki.  A w ogóle to pewno już była o tym gadka na forum ale ja szukal za ciebie nie będe

Baw sie dobrze

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Koledzy,

W moim mf 8110 zaczeło coś jarmolić z prawej  strony ciągnika ( siedząc w kabinie )  za dzwigienką zmiany biegów ,dodatkowo przy pełnym skręcie skręcie wydaje dziwny dzwięk w okolicy orbitrolu.Czy to koniec pompy .U korbanka powiedziano Mi że jeżeli pompa wewnetrzna to ok 4000 tyś a zewnetrzna to 12000 tyś.Czy ktoś miał podobny przypadek .Zgóry dziękuję za ewentualne odpowiedzi .

Opublikowano

olej wymieniany w tamtym sezonie ,filtry też   ,w kielichu wkładu filtra hydrauliki żółty nalot lub b/drobne opiłki to chyba zły znak .Podnosi normalnie ale odgłos taki jagby zęby się wysypały czy coś.

Opublikowano

Panowie 3060 przestały działać kontroli najpierw przestało pokazywać że wom włączony później zaczęły raz działać raz nie przyciski na błotniku później już nie pokazuje załączonej blokady i napędu nawet po wciśnięciu hamulca napęd nie świeci  kontrolka od zająca tez nie świeci od żółwia zawsze nie działała o co tu chodzi? dodam że wszystkie te funkcje działają poprawnie tylko kontrolki nie świecą żarówki przejrzane bezpieczniki też

Opublikowano (edytowane)

sterownik świruje bo cóż innego jeśli funkcje działają..... tylko te przyciski na błotniku bez związku z autotronic

 

Sprawdź w przedniej kostce autotronica czy podaje napiecie na odpowiednie kontrolki...

żółty - kontrolka przedni napęd, kontr cisn - ciemn ziel,  wom - jasn ziel, blokada ciemny nieb

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Nie mogłem znaleźć na żadnym z pinów napięcia może nie tam szukałem sprawdzałem na czerwonej kostce może w tygodniu uda mi sie podłączyć go do ciągnika znajomego ma 3070 to raczej to samo chyba nic się nie stanie  jak podepnę do jego sprzętu?

Opublikowano

jak nie ma napięcia to cóż.. bez przyczyny kontrolki nie świecą... Jak znajomemu wszystko działa to raczej podpięcie Twojego sterownika instalacji mu nie zepsuje ;) odwrotnie podłączać to już bym się zastanowił... czy aby TY nie masz gdzie zwarcia czy coś

Opublikowano

Nie mam pojęcia na razie muszę się podpiąć ze swoim kompem do drugiej maszyny i zobaczę a dziś już się ugadałem z braciakiem na przyszły tydzień na poważniejszy przegląd wysłałem mu cały schemat autotronic z neta to powiedział że dość proste urządzenie to się okaże jaka będzie diagnoza z jego strony

Opublikowano (edytowane)

https://www.olx.pl/oferta/komputer-massey-ferguson-autotronic-ii-CID757-ID7Xegd.html#2216b6c634

stwierdził że mój nadaje się tylko na części (pseudoelektronik mi tam pogrzebał) i za 800 wymienił na regenerowany więc naprawa Twojego to może być dużo niższy koszt

Tak szczerze mówiąc nie sadze aby Twój brat ci to naprawił, bo aby to zrobić i się nie narobić to trzeba znać umiejscowienie wszystkich elementów elektronicznych w tym module i w konkretnym miejscu wydrapac ten kit. Drapanie całości wg mnie przerośnie najbardziej cierpliwego speca ;)

Tyle mi się przypomina z dłuuuuuugiej rozmowy z tym gościem ;)

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

A co kolego powiesz na taką akcję- jadę dość szybko nagle traktor staje rozłącza kompletnie biegi zatrzymuje się szukam biegów i jedynie zgrzyt AB jakby zblokowana na A 1234 lata nie wyczuwalne przekładanie biegu gaszę po pewnym czasie odpalam szukam jakiegoś biegu ze zgrzytaniem wskakuje 4A jadę do domu po kawałku drogi stwierdzam że kontrolka ż/z  pali się na z tak jak kiedyś kontrolka od napędu pokazuje że załączony wom też blokady nie pokazuje ale chyba załącza bo przygasa od napędu w trakcie wciskania blokady, nadal nie przełącza ż/z ale kontrolka przeskakuje co kolega teraz powie a i biegi wróciły. Czyżby komp się wskrzeszył? co było przyczyną tego zgrzytu?

Opublikowano

zmierz że ciśnienie na linii 17bar. Nie masz tam czego podrutowane przy czujniku ciśnienia? To co napisze może i trochę nierealne ale to nagłe rozłączenie mogło być wywołane nagłym spadkiem ciśnienia i rozłączyło reduktor. Bez ciśnienia na siłowniku nie wskoczy ani żółw ani zając. Dla poprawnego działania A/B tak samo potrzebne odpowiednie ciśnienie choć bawiłem się swego czasu kompresorem to aby to przełączyć wystarczy z 2-3bary.

Sam nie wiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v