Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

walnieta pompa- chyba że wspomaganie kier jest dobre to można wykluczyć- uszkodzony czujnik cisnienia oleju, nieszczelność na sprzegle WOM, sprzegle przedniego napędu, nieszczelnośc na speedshift albo uszkodony zawór nad silnikiem. No i wkońcu uszkodzony autotronic ewentualnie wpięte do niego wtyczki.  A w ogóle to pewno już była o tym gadka na forum ale ja szukal za ciebie nie będe

Baw sie dobrze

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Koledzy,

W moim mf 8110 zaczeło coś jarmolić z prawej  strony ciągnika ( siedząc w kabinie )  za dzwigienką zmiany biegów ,dodatkowo przy pełnym skręcie skręcie wydaje dziwny dzwięk w okolicy orbitrolu.Czy to koniec pompy .U korbanka powiedziano Mi że jeżeli pompa wewnetrzna to ok 4000 tyś a zewnetrzna to 12000 tyś.Czy ktoś miał podobny przypadek .Zgóry dziękuję za ewentualne odpowiedzi .

Opublikowano

olej wymieniany w tamtym sezonie ,filtry też   ,w kielichu wkładu filtra hydrauliki żółty nalot lub b/drobne opiłki to chyba zły znak .Podnosi normalnie ale odgłos taki jagby zęby się wysypały czy coś.

Opublikowano

Panowie 3060 przestały działać kontroli najpierw przestało pokazywać że wom włączony później zaczęły raz działać raz nie przyciski na błotniku później już nie pokazuje załączonej blokady i napędu nawet po wciśnięciu hamulca napęd nie świeci  kontrolka od zająca tez nie świeci od żółwia zawsze nie działała o co tu chodzi? dodam że wszystkie te funkcje działają poprawnie tylko kontrolki nie świecą żarówki przejrzane bezpieczniki też

Opublikowano (edytowane)

sterownik świruje bo cóż innego jeśli funkcje działają..... tylko te przyciski na błotniku bez związku z autotronic

 

Sprawdź w przedniej kostce autotronica czy podaje napiecie na odpowiednie kontrolki...

żółty - kontrolka przedni napęd, kontr cisn - ciemn ziel,  wom - jasn ziel, blokada ciemny nieb

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Nie mogłem znaleźć na żadnym z pinów napięcia może nie tam szukałem sprawdzałem na czerwonej kostce może w tygodniu uda mi sie podłączyć go do ciągnika znajomego ma 3070 to raczej to samo chyba nic się nie stanie  jak podepnę do jego sprzętu?

Opublikowano

jak nie ma napięcia to cóż.. bez przyczyny kontrolki nie świecą... Jak znajomemu wszystko działa to raczej podpięcie Twojego sterownika instalacji mu nie zepsuje ;) odwrotnie podłączać to już bym się zastanowił... czy aby TY nie masz gdzie zwarcia czy coś

Opublikowano

Nie mam pojęcia na razie muszę się podpiąć ze swoim kompem do drugiej maszyny i zobaczę a dziś już się ugadałem z braciakiem na przyszły tydzień na poważniejszy przegląd wysłałem mu cały schemat autotronic z neta to powiedział że dość proste urządzenie to się okaże jaka będzie diagnoza z jego strony

Opublikowano (edytowane)

https://www.olx.pl/oferta/komputer-massey-ferguson-autotronic-ii-CID757-ID7Xegd.html#2216b6c634

stwierdził że mój nadaje się tylko na części (pseudoelektronik mi tam pogrzebał) i za 800 wymienił na regenerowany więc naprawa Twojego to może być dużo niższy koszt

Tak szczerze mówiąc nie sadze aby Twój brat ci to naprawił, bo aby to zrobić i się nie narobić to trzeba znać umiejscowienie wszystkich elementów elektronicznych w tym module i w konkretnym miejscu wydrapac ten kit. Drapanie całości wg mnie przerośnie najbardziej cierpliwego speca ;)

Tyle mi się przypomina z dłuuuuuugiej rozmowy z tym gościem ;)

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

A co kolego powiesz na taką akcję- jadę dość szybko nagle traktor staje rozłącza kompletnie biegi zatrzymuje się szukam biegów i jedynie zgrzyt AB jakby zblokowana na A 1234 lata nie wyczuwalne przekładanie biegu gaszę po pewnym czasie odpalam szukam jakiegoś biegu ze zgrzytaniem wskakuje 4A jadę do domu po kawałku drogi stwierdzam że kontrolka ż/z  pali się na z tak jak kiedyś kontrolka od napędu pokazuje że załączony wom też blokady nie pokazuje ale chyba załącza bo przygasa od napędu w trakcie wciskania blokady, nadal nie przełącza ż/z ale kontrolka przeskakuje co kolega teraz powie a i biegi wróciły. Czyżby komp się wskrzeszył? co było przyczyną tego zgrzytu?

Opublikowano

zmierz że ciśnienie na linii 17bar. Nie masz tam czego podrutowane przy czujniku ciśnienia? To co napisze może i trochę nierealne ale to nagłe rozłączenie mogło być wywołane nagłym spadkiem ciśnienia i rozłączyło reduktor. Bez ciśnienia na siłowniku nie wskoczy ani żółw ani zając. Dla poprawnego działania A/B tak samo potrzebne odpowiednie ciśnienie choć bawiłem się swego czasu kompresorem to aby to przełączyć wystarczy z 2-3bary.

Sam nie wiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez KamilMF
      Kupował ktoś z użytkowników forum dokumentację od tego sprzedającego ? Chciałbym wiedzieć czy te tłumaczenia są dobre. https://www.olx.pl/d/oferta/massey-ferguson-serii-5400-serwisowa-instrukcja-napraw-j-pol-CID751-IDJOmxl.html
    • Przez Danioboss
      Cześć. Mam problem z Fergusonem 3610. Podczas przełączania na zająca czuć jakby bieg był załączony ale nie jedzie na żółwiu jedzie prawidłowo czasami nie chce ruszyć na 1 biegu. Elektrozawór sprawny. Wymieniony czujnik żółw zajac. Kontrolki świeca się prawidłowo. Cisnienie na gniazdach diagnostycznych w normie. Rok temu zalany nowy olej wraz z filtrem. Wszystko w miarę chodziło.
    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v