Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

a umiesz odróżnić z zdjęcia ślimaka od żółwia i na tym piktogramie jest właśnie ślimak od biegów pełzających i świecić nie będzie bo ich nie masz to na forum już była wszystko a zakładasz nowe tematy wciąż i pytasz poszukaj poczytaj jest 20 stron o tej serii

Opublikowano

A może ona się świecić np. z diodą o awarii EHR bo ja tak mam zaraz po odpaleniu i nie mogę wtedy włączyć EHR. po zwiększeniu obrotów kontrolka gaśnie i włącza się dopiero po ponownym odpaleniu i tylko wtedy jak jest zimny silnik.

Opublikowano

no to będzie jakiś błąd z EHR, ale ogólnie po odpaleniu trzeba poruszać przyciskiem bo EHR jest zablokowany przed jakiś niechanym użyciem tym prostokątnym co ma 3 pozycje

Opublikowano

No właśnie ja nim ruszam i dopóki pali się ta kontrolka o awarii to nic się nie dzieje dopiero jak zwiększę obroty to się odblokowuje i gasną kontrolki. A normalnie jak się wciśnie ten prostokątny to powinien opuszczać do samego dołu i tak samo podnosić do końca czy trzeba go trzymać cały czas albo przełączyć na neutral po opuszczeniu?

Opublikowano

panowie a ja mam troszkę inną sprawę na tablicy rozdzielczej tam gdzie jest prędkość w km/h czasami przed odpaleniem ciągnika pokazuje mi się liczba 86 co ona oznacza.

czy to jakiś błąd jak to sprawdzić

Opublikowano

Witam

Posiadam MF 6130

I od wczoraj Mrygaja mi kontrolki A,B,C,D na zielono

chyba to dynashift ale dlaczego wszystkie mrygaja nawet po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki

dotego po wbiciu terenowej skrzyni nie moge zmienic na ta szybsza

czy ktos sie orietuje co to moze byc za usterka albo moze cos nacislem albo robie cos zle ?

Opublikowano

A może ona się świecić np. z diodą o awarii EHR bo ja tak mam zaraz po odpaleniu i nie mogę wtedy włączyć EHR. po zwiększeniu obrotów kontrolka gaśnie i włącza się dopiero po ponownym odpaleniu i tylko wtedy jak jest zimny silnik.

Nauczcie się że jak nie ma ładowania, lub jest słabe, to ehr nie działa.

Opublikowano (edytowane)

witam dzisiaj podczas siania nawozów zapalała sie od czasu do czasu kontrolka nr 7(.Lampka kontrolna filtra oleju przekładniowego(czerwona) W przypadku zaświecenia tej kontrolki, należy zatrzymać silnik, sprawdzić układ smarowania i filtry)

podejzewam ze moze kable nie lacza

moje pytanie brzmi gdzie znajduje sie dokładnie ten czujnik od filtra

a moze sa inne sugestie z waszej strony ?

juz mi sie wszystko pomieszalo sie odnisnie kontrolek nr 9 cisnienie oleju przekładniowego swiecila sie co jakis czas ale wszystkie pół biegi dobrze załaczały sie i wsteczny tez byl aha dodam ze chodzi o 6180

Edytowane przez dukat2009
Opublikowano

Witam

Mam problem wczoraj zapaliła się kontrolka filtru oleju przekładniowego i wtedy zauważyłem ze nie mam 3-ciego biegu to znaczy normalnie wchodzi ale nie jedzie na zadnym półbiegu a ni to tyłu wszystkie pozostałe biegi działąją bez zarzutu. Proszę o pomoć czy tak kontrolka mozę miec coś wspólnego z brakiem biegu trzeciego I czy można jeżdzic bez trzeciego biegu

 

Porszę o szybką odpowiedz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez KamilMF
      Kupował ktoś z użytkowników forum dokumentację od tego sprzedającego ? Chciałbym wiedzieć czy te tłumaczenia są dobre. https://www.olx.pl/d/oferta/massey-ferguson-serii-5400-serwisowa-instrukcja-napraw-j-pol-CID751-IDJOmxl.html
    • Przez Danioboss
      Cześć. Mam problem z Fergusonem 3610. Podczas przełączania na zająca czuć jakby bieg był załączony ale nie jedzie na żółwiu jedzie prawidłowo czasami nie chce ruszyć na 1 biegu. Elektrozawór sprawny. Wymieniony czujnik żółw zajac. Kontrolki świeca się prawidłowo. Cisnienie na gniazdach diagnostycznych w normie. Rok temu zalany nowy olej wraz z filtrem. Wszystko w miarę chodziło.
    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v