Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gelo707

Mtz80 nagrzewnica

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gelo707    20

Witam. Chciałbym sie dowiedzieć jak dobrze odpowietrzyc nagrzewnicę. Po zalaniu wodą i odkręceniu zaworu na przewodzie co idzie z bloku na nagrzewnicę, przy ciepłym silniku nagrzewnica tylko leciutko grzeje lub wcale. Mam wrażenie że jest zapowietrzona. A swoją drogą ciężko jest zagrzać silnik nawet przy temperaturach 10 st C. do wartości ok 50 st C nie mówiąc o więcej. Termostat i obudowa term nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Moim zdaniem to masz coś właśnie z termostatem który jest ciągle otwarty i silnik nie stwarza temperatury płynu chłodniczego przez co nagrzewnica nie grzeje właściwie. Nagrzewnicy się nie odpowietrza jeżeli są drożne przewody to się sama odpowietrzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Do niedawna nie było termostatu w ogóle. Kupiłem nowy założyłem i stwierdziłem że nie ma różnicy w nagrzewaniu sie silnika. Obejrzałem obudowe termostatu i stwierdziłem że ma wżery dosyć mocne i płyn może uciekać obok termostatu do chłodnicy, kupiłem nową obudowę, ale też mi się nie bardzo podobała, bo miała zatoczenie w które wchodził termost. i miał luz i podejrzewam że sobie chodzi do przodu i do tyło po te 2mm. Nie sprawdzałem termostatu przy jakiej temp się otwiera, ale na 100% był zamknięty przy zakładaniu

A co do nagrzewnicy to raz leciutko dmuchało lekko ciepłym a za minutę już zimne leciało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro1014    4

Żeby nagrzewnica grzała to temperatura płynu musi być chociaż 65-70stopni jeżeli u Ciebie jest ok 50 to moim zdaniem za mało no i coś jest z ciągnikiem. Nie mam MTZta i nie wiem na 100% ale morze to być związane z uszczelką pod głowicą Masz go od nowości czy nie dawno kupiłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
626andrzej    0

Mam ten sam problem, w zeszłym roku nawet po zalaniu pustego układu ogrzewanie działało super a teraz co by nie robił nie ma szans na ciepło. Termostat 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Głowica i uszczelka odpada, były by tez inne objawy: ubywanie wody lub woda w oleju albo przedmuchy. Podejrzewam juz nawet i zegar, ale dotykowo czuć że temp silnika jest nieduża

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Nie koniecznie odpada u mnie w ursusie 914 nie były drożne wszystkie otwory w uszczelce głowicy więc płyn był chamowany między silnikiem a głowicą i było to całkiem w porządku bo nie było termostatu a silnik utrzymywał temperature ok 80 stopni tylko nie wiem czy to działa w drugą strone i jak jest w MTZcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

Po prostu za zimny silnik co to jest 50 C ja tam zakładam chłodnice do połowy lub więcej zaleznie od temp w końcu ta nagrzewnica to też chlodnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×