Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MECHANIZATOR

Wybór ciągnika z oferty Case

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
MECHANIZATOR    156

Witam wszystkich - chyba każdy na forum konsultował się w sprawie zakupu ciągnika więc przyszła i kolej na nas

 

w związku z tym że nasz JD 8200 ma już swoje lata (zbliża mu się nieuchronnie 10 000 mth), a Ursus 1614 radzi sobie z talerzówką i siewnikiem nienajlepiej, to mamy dwie opcje zakupu ciągnika

 

WARIANT 1 - polegał by na tym że nowy ciagnik miał by zastąpić Ursusa 1614 w pracy z siewnikiem i z talerzówką (poprostu jak JD idzie do orki to talerzówkę zakładamy do 1614 i działa ten zestaw nienajlepiej) - z wytycznych od szefa mam sie na dzień dzisiejszy zorientować w ciągnikach Case-a (dlaczego Case tego już nie wiem - taka praca) - moim skromnym zdaniem w takim wariancie trzeba by wybrać między Case PUMA 180 lub Case CVX 175

 

WARIANT 2 - miał by plegać na zakupie ciągnika który wyreczył by JD w orce i agregacie uprawowym (a raczej w czymś co dla mnie jest kupą złomu a dla niektórych jest agregatem) a JD poszedł by do talerzówki i siewnika tutaj wybór jest pomiędzy Case PUMA 225 CVX lub Case MAGNUM 225

 

chciał bym poznać wasze opinie w tej sprawie co polecacieczego odradzacie - ale konkretnie i rzeczowo - i prosze bez sugestii typu "Jelen jest lepszy bo jest lepszy" - zanim sie coś kupi to trzeba dogłębnie przeanalizować temat i moze JD tez bedzie na tapecie ale narazie jest Case

 

PS - dla ułatwienia fotki sprzetów z którymi miały by pracować

 

TALERZÓWKA - Unia Cut XXL 5,3x660 - szerokość robocza 5,3 m (wg producenta potrzebuje 170-220 KM)

SIEWNIK - Kverneland-Accord DV-6 - szerokość robocza 6 m, ładowność zbiornika 1,5t, masa własna 2,2 t

PŁUG - Kuhn Manager 7 skib (2,8 metra) + wały campbellxcroskill 3m

AGREGAT - 5 metrów (kiedyś to był czeski Farmet ale ktoś go skrócił z 8 na 5 m i wywalił koła podporowe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    118

Byłbym za variantem drugim. W firmie w której mam praktyki właśnie zrobiono podobnie. ich 8300 wystukał 14 tys i pomyśleli o zmianie ciągnika i kupili 8330 z pługiem no i orały 2 ciągniki lecz na ciężkich ziemiach 8300 nie dawał rady i miał z przodu zaczepianą 16 tkę żeby uciągnąć pług 7x50 z wałem Campbell. W ubiegłym roku kupili Case Magnum MX 280, który zastępuje właśnie 8300. Case nie ma problemów z orką bo na przednim tuzie ma dodatkowo obciążnik który waży około 2 ton. 8300 chodzi teraz w lżejszych pracach jak siewnik gruber czy agregat ale zdarza się jeszcze że jest przesilany w pracy :)Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> John Deere 8300 W tej chwili przynajmniej są na czas z pracami agrotechnicznymi, bo 8300 zastępuje ursusy 1614 i 1634 osiągając dużo wyższe osiągi i wydajności kosztem mniejszego zużycia paliwa bo po prostu ma lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNHAgricule    0

Hmy.

Mi się wydaje,że jak na takiej zasadzie lepiej się zastanowić na Case Ih Magnum 225 lub 250.

Z tego co wiem,od brata to Magnum nie jest najlepszy pod względem awarii,brat pracował w spółce Pig-Pol.

Ale czy musi to być Case ?

 

Zastanówcie się czy może John-Deere,który jest jednym ze światowych liderów.

Sam posiadam małego Jelonka i wiem,że do był doskonały wybór awarii nie mam w nim wcale co jest ważne bo jak maszyna ma robić na dużym areale to musi być bez awaryjny.

 

Ale jak już tu mowa o Case Ih.

No to wybrał bym Magnum ale 250 :).

Talerzówka jest dosyć duża i potrzebuje dosyć potężnego ciągnika.

Jest dosyć mocny tylko te awarie .

Moja propozycja to Case Ih Magnum 250.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MECHANIZATOR    156

no talerzówka jest duża ale JD ma 210 i radził sobie z nią znakomicie - ma w niej tyle rezerwy ze spokojnie by 6m pociągnął

 

co do Case-a Magnum 250 to raczej moze byc problem z namówieniem władz na wydanie troche wiecej kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

a orientujecie się może jaka jest różnica cenowa między Pumą 225 CVX a Magnum 225 - bo narazie nie pytałem dealera ale moze wiecie

 

a ktoś może sie podzielić jakimiś wrażeniami z jazdy tymi ciagnikami - bo cenna jest każda uwaga użytkownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    118

Jeździłem Magnumką 280, ale tylko po placu :/ Ciągnik szybko reaguje na dodanie gazu. Hydraulika działa bardzo szybko na przykładzie pługa Kuhn Challenger 7x50 bez gazu, a szybko obracał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kur... tyle napisałem i się skasowało;/

Sprzedałem pume cvx 210 klient zadowolony bardzo ciągnik jest prosty w obsłudze i ergonomiczny. Szkoliliśmy się z niego i wszystkich konkurencyjnych przez kilka dni w fabryce z różnym sprzętem więc co nieco dało się sprawdzić :) jak coś poczytaj moje posty jest tam tez taki o działaniu tej skrzyni tylko że wrzuciłem go w dział o fendt-cie podam Ci specyfikacje tylko proszę o maila a co do Magnum to jest made in USA ale nie ma skrzyni bezstopniowej tylko full powershutle 18x4 jest troszkę wiekszę i dostojniejsze ale to tylko wizualizacja(skrzynia bezstopniowa w magnum będzie w stanach od wiosny a kiedy u nas nie wiem;/.

Teraz ceny netto do negocjacji a jak się uda to pod spodem specyfikacje i w razie czego zapraszam do rozmów :):

a jeszcze jedno podam ceny netto PLN kodami wyposażenia jak zmieszczę specyfikacje to dany kod składa się z wyposażenia 3 cyfry i opon 2 cyfry:

 

Puma CVX 225

 

20301-393 259

20303-403 049

20304-398 944

20305-409 575

40301-403 402

40303-413 192

40304-409 086

40305-419 718

60301-416 800

60303-426 590

60304-422 484

60305-433 116

 

Magnum 225

10102-427 754

10104-427 207

11102-444 494

11104-443 949

81202-462 911

80204-462 366

 

Case IH – Magnum 225

Kod modelu – MX21A4

 

Dane techniczne:

Silnik:

Niskoemisyjny Tier 3 o poj. 8300 cm3, 6 cylindrów po 4 zawory, pompa wtryskowa wysokociśnieniowa Common Rail z elektronicznym wtryskiem paliwa, turbo, intercooler, chłodzony cieczą.

Moc znamionowa (ECE R120): 165 kW/ 221 KM przy 2000 obr./min.

Moc maksymalna (ECE R120): 189 kW/ 257 KM przy 1800 obr/min.

Zakres stałej mocy 1400 – 2000 obr/min. Max moment obrotowy:1117 Nm przy 1400 obr/min. Przyrost momentu obrotowego 42%. Zbiornik paliwa 682 l.

 

Skrzynia biegów:

Full PowerShuttle 18x4. Prędkość 40 km/h. Przekładnia mechaniczna z zdalną zmianą przełożeń. System zarządzania jazdą APM.

 

Przednia oś:

Elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego sprzężona z blokadą mechanizmu różnicowego osi tylnej. Oś przednia amortyzowana dostępna w grupie 812.

Kąt skrętu 55°. Promień skrętu (5,03 m – 5,81 m w zależności od ogumienia i rozstawu kół).

Maksymalne dopuszczalne obciążenie robocze osi 6030 kg.

 

Tylna oś:

4-zębaty mechanizm różnicowy z blokadą wielotarczową, włączanie elektrohydrauliczne. W trybie AUTO wyłączanie blokad następuje samoczynnie przy skrętach i na biegach transportowych. Mokre hamulce tarczowe. Oś belkowa 102 mm. Maksymalne dopuszczalne obciążenie robocze osi 14290 kg.

 

Hydraulika:

Pompa o zmiennej pojemności skokowej z pomiarem przepływu pod ciśnieniem (PFC).

Wydajność: 166 l/min. Max. ciśnienie: 210 bar. Ilość oleju w układzie 93 l.

Tylny TUZ: kategoria IIIN. udźwig w całym zakresie przy 610mm - 6280 kg, max udźwig: 8550 kg.

4 pary zdalnie sterowanych zaworów z kontrolą przepływu.

 

WOM:

Niezależny napęd bezpośredni, uruchamianie elektrohydrauliczne.

Moc na wałku przy prędkości WOM 1000 obr/min: 219 KM. Przyrost momentu obrotowego: 52%. Sterowanie WOM na błotnikach. Funkcje automatyczne.

 

Kabina:

Wygodna, cicha (70 dB), klimatyzowana kabina o powierzchni 6,3 m2. Ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące w podłokietniku. Elektroniczny, wielofunkcyjny kontrolny wyświetlacz na słupku „A”. Siedzenie pneumatyczne lub SemiActive .Wycieraczka prawej i tylnej szyby. Instalacja do radia.

 

 

 

Wyposażenie standardowe:

Przekładnia 18x4 40km/h

Pneumatyczna instalacja hamulcowa

TUZ kategorii III/IIIN z szybkozłączami

WOM 1000 obr/min (średnica 1 ¾)

Zaczep rolniczy i regulowany zaczep transportowy

Pompa hydrauliczna 166 l/min

4 pary wyjść hydrauliki zewnętrznej (EHR)

Dodatkowe wyjścia hydrauliki zewnętrznej – Power Beyond

Podgrzewacz bloku silnika

Dodatkowy filtr paliwa

Alternator 160 A

Wspornik + obciążniki (382 kg + 10x45 kg)

Obciążniki kół tylnych (909 kg)

Kabina Deluxe

Osłony przeciwsłoneczne kabiny

Wycieraczka prawej i tylnej szyby

Elektrycznie sterowane lusterka

2 lampy błyskowe

Opony Michelin

 

 

Warianty grup:

Grupa: 101

Wzmocniona oś przednia – klasa IV

Standardowy monitor osiągów na słupku „A”

Fotel operatora na poduszce powietrznej

 

Grupa: 111

Wzmocniona oś przednia – klasa IV

Rozbudowany monitor osiągów na słupku „A”

Fotel operatora Semi Active z 4 stopniową regulacją podgrzewania

2 lampy robocze xenonowe HID (z przodu maski i na tylnym błotniku)

Radar

 

Grupa: 812

Amortyzowana oś przednia – klasa IV

Rozbudowany monitor osiągów na słupku „A”

Fotel operatora Semi Active z 4 stopniową regulacją podgrzewania

2 lampy robocze xenonowe HID (z przodu maski i na tylnym błotniku)

Radar

 

 

Warianty ogumienia:

Kod: 02

Przód: 600/70R30

Tył: 710/70R42

 

Kod: 04

Przód: 540/65R34

Tył: 650/85R38

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Case IH – Puma 225 CVX

Kod modelu – VCV22C

 

Dane techniczne:

Silnik:

Projekt Cummins, produkcja IVECO. Pojemność 6728 cm3 , turbo, intercooler, system wtrysku paliwa common rail, 4 zawory na cylinder, norma emisyjności TIER 3. Zbiornik paliwa 412 l. Optymalne zużycie paliwa 205 g/kWh. Zakres stałej mocy: 2200 – 1680 obr/min

Bez Power Booster – Moc znamionowa 165 kW/ 224 KM (2200 obr/min), moc max. 169 kW/ 230 KM (1900 obr/min), moment obrotowy 950 Nm (1400 obr/min), przyrost momentu 32%.

Z Power Booster – Moc znamionowa 181 kW/ 247 KM, moc max. 185 kW/ 251 KM, moment obrotowy 1025 Nm (1500 obr/min), przyrost momentu 30 %.

 

Skrzynia biegów:

Bezstopniowa, planetarna, mechaniczno-hydrostatyczna przekładnia CVT zintegrowana z systemem zarządzania mocą silnika APM. Zintegrowane biegi pełzające, minimalna prędkość 30 m/h. bardzo wysoka ekonomia w transporcie, przy 40 km/h silnik pracuje z obrotami 1450 obr/min. Całą skrzynię biegów obsługują 2 sprzęgła o stałym zazębieniu.

 

Przednia oś:

Sztywna lub amortyzowana oś klasy 4. Elektrohydrauliczna przednia blokada mechanizmu różnicowego z możliwością 100% zablokowania działa równocześnie z blokada tylną. Maksymalne dopuszczalne obciążenie osi przy jeździe z prędkością 40 km/h wynosi 6000 kg, dla prędkości poniżej 8 km/h maksymalnie 9000 kg.

 

Tylna oś:

Oś belkowa klasy 5 (98"). Maksymalne dopuszczalne obciążenie osi przy jeździe z prędkością 40 km/h wynosi 9500 kg. 4-zębaty mechanizm różnicowy z blokadą wielotarczową oraz 3-biegowa zwolnica planetarna. W trybie AUTO wyłączanie / włączanie blokad następuje samoczynnie.

 

Hydraulika:

Pompa o stałej wydajności 66,5 l/min do wspomagania układu kierowniczego i smarowania. Max ciśnienie 190 bar. Pompa o zmiennym wydatku 120 l/min (w opcji 150 l/min) do wspomagania zaworów zewnętrznego układu hydraulicznego, TUZ, dodatkowych wyjść hydrauliki zewnętrznej (Power Beyond), hamulców. Max ciśnienie 215 bar. Max. wydatek dla jednego zaworu 140 l/min (95 l/min dla zaworu środkowego)

Tylny TUZ: kategoria III. udźwig max na końcówkach cięgieł – 7200 kg, max udźwig: 8650 kg. (w opcji z siłownikami 110mm – 8640 kg max. 10460 kg)

 

WOM:

Bezpośredni napęd przenoszony z koła zamachowego silnika. Stopniowe włączanie WOM (miękki start). Prędkości wałka: 1000 Eco obr/min przy 1700 obr/min, 1000 obr/min przy 1893 obr/min. Funkcja Auto WOM

 

Kabina:

Kabina Surround Vision, duża powierzchnia (5,87m2 ) szyb i dach o poszerzonej widoczności, poziom hałasu 69dB(A), wyjście bezpieczeństwa z prawej strony, fotel na poduszce powietrznej (regulowany podłokietnik i oparcie, podparcie odcinka lędźwiowego oraz podstawowa regulacja zagłówka). 8 reflektorów roboczych, klimatyzacja, ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące w podłokietniku, Multicontroller, wygodne szerokie schodki i jednoczęściowe drzwi.

 

 

 

Wyposażenie standardowe:

Wentylator lepkościowy

Ogrzewacz powietrza wlotowego

Filtr powietrza z wyrzutnikiem kurzu

Automatyczny WOM 1000 / 1000 Eco

Szerokie błotniki tylne + poszerzenie 75 mm

Błotniki przednie 620 mm

Pompa hydrauliczna 120 l/min – układ zamknięty

TUZ z EDC, siłowniki 100 mm

Klimatyzacja

Zaczep dolny, zaczep górny automatyczny

Belka wielootworowa

Pneumatyczna instalacja hamulcowa

Dodatkowy schowek z tyłu kabiny z lewej strony

Fotel na poduszce powietrznej

Lusterka wsteczne teleskopowe

Lampa błyskowa – lewa

Światła robocze 4xprzód, 4xtył

HMC – zarządzanie jazdą na uwrociach

Radar

 

Warianty ogumienia:

Kod: 01

Przód: 540/65R28

Tył: 650/65R38

 

Kod: 02

Przód: 600/65R28

Tył: 710/70R38

 

Kod: 03

Przód: 540/65R30

Tył: 650/65R42

 

Kod: 04

Przód: 600/60R30

Tył: 710/60R42

 

 

 

 

 

Warianty grup:

Grupa: 202

Oś przednia sztywna

Wspornik + obciążniki (204 kg + 1000 kg)

Skrzynia biegów 40 km/h

4 pary wyjść hydraulicznych EHR

 

Grupa: 402

Oś przednia sztywna

Przedni TUZ bez WOM

Kabina amortyzowana

Skrzynia biegów 40 Eco km/h

4 pary wyjść hydraulicznych EHR (jedna para zajęta przez przedni TUZ)

 

Grupa: 602

Oś przednia amortyzowana

Przedni TUZ bez WOM

Kabina amortyzowana

Skrzynia biegów 40 Eco km/h

4 pary wyjść hydraulicznych EHR (jedna para zajęta przez przedni TUZ)

 

 

 

 

 

 

 

oczywiście i jeden i drugi mogą oprócz kodów być modyfikowane opcjami in plus i in minus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Czy te ciągniki mają hydraulikę od skrzyni biegów? A jak ze spalaniem? Moi znajomi testowali Case 140 KM i MFa 6475 w tym samym pługu Tur 4+1 skiba 45 i agregat talerzowy Unii 2500 kg i Case nie dal rady podnieść bo satndartoweych obciążników to za mało. Była kosmiczna różnica w spalaniu między tymi ciagnikami. Znajomy stwierdził że Case to jednak nie ta półka wśród ciągników? 20 litrów na godzine ściągnął. Dajecie jakieś na testy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie powinienem boś kolega po fachu ale znowu głupoty piszesz nakierowane na jeden cel tylko.

Tura to podniesie 60tka ten MF ma udzwig tylkonego TUZ 7100 a Case Maxxum 7600, Twój MF ma z przodu 610kg obciążników a Case 140 ma z zaczepem i wysuniętym wspornikiem prawie 1000kg. Takie maszyny jak wypisałeś to JXU i CSpro podnosi... Nie irytuj proszę.

A co do spalania to Fendt Ci palił w innym poście 11 litrów a tu znowu Case 20... człowieku to jest prymitywne co piszesz.

Klient robił dokładny test i na bardzo trudnej ziemi puma cvx 210 wzięła mu 18l. na ha przy 32cm orki po rzepaku(u mnie wypił pola do cna)

tak dajemy na testy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

hmm powiadasz ze w orce 20 litrów wziął - nasz JD bierze 28-30 zaleznie od pola i nikt nie narzeka

 

@RolnikSprzedawca - dzieki za wyczerpujące info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

przepraszam że się wtrącę w temat

te spalanie to na godzinę czy na hektar??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

To był ciągnik od dealera Case z Makowa czy Różana a pokaz był w okolicach Ostrowi Mazowieckiej. co do obciążników to MF ma 610 kg z przodu plus jeden pod maską 270kg i do tego dłuższy jest od Case. Nie miał problemu z podniesieniem jeden i drugi tylko ze satbilnością przedniej osi i nie z pługami tylko jak pisałem z agregatem talerzowym UN modelu nie pamiętam. Talerze z zabezpieczeniem sprężynowym i na tyle wał pacer. Przywieźli mu dodatkowe obciążniki i tak gospodarz bał sie wyjechać nim na drogę bo miotało przodem już przy ruszeniu. spalanie to na godzinę. Ja nie piszę że MF jest super i wogóle tylko pisze co widziałem i co widziało kilkunastu rolników z tamtych stron. Każdy nim orał i każdy miał odczucie braku mocy, obroty 2200 non stop i 7km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

przepraszam że się wtrącę w temat

te spalanie to na godzinę czy na hektar??

 

no ja mówię o spalaniu na motogodzinę wydaje sie troche duzo ale w przeliczeniu na hektary to wychodzi około 14-15 - i trzeba jeszcze liczyć ze za pługiem jest wał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

tak myślałem że na godzinę ale zmylił mnie trochę post przed Twoim, i czy się wydaje dużo to chyba bym nie powiedział bo ciągnik spory a i pług 2.8m z wałem też do małych nie należy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Plug to był Tur 4+1 bez wału. Predkość Case 7 km/h MF okolo 9km/h. Obroty Case 2200 MF 1600. Pług był bez żadnego wału. Wał był przy tym agregacie talerzowym o którym pisałem wyżej... szerokość orki 45x5 gleba ciężka i nawieziony obornik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodzio    0

U mnie orał case cvx 175 z lemkenem 5 obracalnym 2,20 m na mocnej gliniastej łace i prędkośc 7-9 ,a spalanie 28 l/godzine ,a na ha 22 l .Podobne spalanie i prędkość miały nh 7040 i jd 180 koni chyba 7920 z starej amerykańskiej wersji z silnikiem 8,5cm3 orały one kwerelandem 5 skibowym obracalnym jd tylko lepiej ciągnał był o 1,5 tony cięzszy i szersze opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

po mojej głębszej analizie tematu to osobiście najchetnie bym wziął Magnum 250 i spokój na kilka lat do przodu - co wy na to ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

Przeanalizowałem temat i ja sądzę że 16 opchnąć JD zostawić i kupić Pumę do orki :) bo nie warto trzymać 16 i "cofać" sie w przeszłość tylko ostro przeć do przodu. JD dać w robocie za 16. Jeszcze jedno pytanie do tematu czy inne marki szefostwo bierze pod uwagę. U nas w okolicy Case kojarzy się z marką do ciężkiej roboty w każdych warunkach czyli do orki jak znalazł :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

no jak narazie szefostwo skupiło uwagę na Case-ie poprostu do dealera mamy w prostej lini niecały kilometr wiec problem serwisowania nie był by tak uciażliwy - ale podejzewam ze zanim dojdzie do zakupu to i marka może się zmienic

 

co do Pumy do orki to niestety te 225 KM w Pumie to nie na nasze warunki - poprostu pomimo swej mocy ten ciagnik nie dał by rady z 7 skibowym pługiem i wałami w orce - znaczy się jechać by jechał ale żeby praca wyglądała jak należy to trzeba by go dodatkowo dociązać na ten czas - poprostu jest zbyt lekki - ale w gruncie rzeczy to całkiem przyzwoity i nowoczesny ciagnik - akurat dzisiaj miałem okazję sie z takim zapoznać na żywo - pierwsze wrażenie to troszkę mała kabina ale nie zeby ciasno - poprostu jest mniejsza - druga rzecz to troche skomplikowana przekładnia urządzenie bardzo fajne tylko obawiam się ze nastręczało by problemów z obsługą naszym operatorom którzy no co tu ukrywać nie sa pierwszej młodosci i pewne rzeczy przychodzą im z trudem

 

tak ze jeśli bedzie Case to jedynie Magnum - i jak na mój gust to najlepiej 250 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez rolnik17
      Jest w planie kupno mocniejszego ciągnika . Myśl jest o 7745 i 7340 ?
      Czy te modele to to samo czy są jakieś różnice,jakie maja spalanie awaryjnośc itp.Proszę o fachową odp. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam rolnik17
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
×