Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Od miesiąca mam swoją powerkę 95, zrobiłem nią 50 mth i to co mogę powiedzieć, potwierdzić, to faktycznie skacze po drodze przy większej prędkości. reszta rzeczy ok, no może poza przełączaniem biegów. Ma ktoś tak, że po dłuższej jeździe, w trasie ciężej wchodzą biegi gdy potrzebna jest redukcja. Na postoju biegi przełączam jednym palcem, ale po pół godzinie w trasie jest gorzej.No i jeszcze jak u was jest na 4, jadąc z ciężarem używam półbiegów i trochę szarpie, u was też?

Opublikowano

Hej, mam problem z Power 85. Ma zrobione 100 mtg i po przeglądzie zauważyłem taki odgłos szumu ze skrzyni. Pojawia się podczas jazdy do przodu (tylko przy włączonym rewersie z kierunkiem jazdy do przodu). Po naciśnięciu sprzęgła bądź wyłączenia rewersu ten szum zanika. Miał może ktoś podobną sytuację?? Jutro do serwisu będę dzwonił. Pozdrawiam

Opublikowano

i jakie wieści z serwisu????

Ja ze swoim jestem na "ścieżce wojennej", mają totalną zlewkę jak już dostali kasę. miesiąc temu zgłosiłem usterkę pokrętła regulacji cyrkulacji powietrza i jak po trzech monitach i paru dribnym rzeczom postanowili się łaskawie pojawić, to usłyszałem, że tej rzeczy nie ma i dopiero zamówi. będzie za kolejny miesiąć, a teraz przydałaby się możliwość zamknięcia obiegu tylko wewnątzr ciągnika jak są takie upały, nie wspominając o tym jak to jest przydatne przy pracy z obornikiem, gdy prawie nic smrodu nie wlatuje do środka. Wkurzył mnie gościu z serwisu, jak powiedział, że to jest niepotrzebny bajer i tak nic nie daje, a po drugie to nie jest samochód... nie jeden samochód miałbym za te pieniądze..., a po drugie ja ten bajer sprawdziłem i się sprawdza. Oczywiście nie podpsałem mu karty naprawy i zadzwoniłem do jego szefa co za pajaca mi tu przysłali, ale odzewu do dziś nie ma a obiecał zadzwonić.

 

Druga sprawa to taka, czy spotkał się ktoś z was z tym ,że podczas pracy klimy słychać pisk, jakby się łożysko tarło, jak wyłączam klimę jest ok. Po paru prubach włącz, wyłącz jest dobrze. Czy to może być za duże ciśnienie gazu w układzie chłodzenia?

Opublikowano

Druga sprawa to taka, czy spotkał się ktoś z was z tym ,że podczas pracy klimy słychać pisk, jakby się łożysko tarło, jak wyłączam klimę jest ok. Po paru prubach włącz, wyłącz jest dobrze. Czy to może być za duże ciśnienie gazu w układzie chłodzenia?

 

Sprawdź czy jest napięty dobrze pasek

Opublikowano

od tego zacząłem i jest napięty jak struna, wieczorem zrobiłem mały test i gdy piszczał zacząłem spuszczać trochę gazu z układu i po ponownym włączeniu klimy było ok, pytanie na jak długo :D

Opublikowano

Witam :D Mam Proxima Power 85. Mam już zrobione 150 mtg. Kupiłem ful opcje, i jest wszystko wporzątku. Brak usterek. Chciałbym wstawic fotki jego i jeszcze mojego ursusa 5714 z turem ale wyskakuje mi żebym spróbował póżniej. A jutro jade powerem z agregatem ścierniskowym robić po jęczmieniu. Agregat uni grudziąc 2,6 S.

Opublikowano

Witam, z Powerką jest tak, że od tygodnia jest w serwisie. Wszystko posprawdzali i jest ok. Ale szum nie minął. Jutro ma dopomóc zespół z Kalisza w rozwiązniu problemu. Więc zobaczymy jak się potoczy sprawa...

Opublikowano

witam wszystkich mam powerkę 85 ma zrobione 68 godz. u mnie jest czasem problem z kontrolkami od półbiegów, migają i jest sygnał, jak go zgaszę i ponownie zapale to czasem jest ok a czasem jest jakiś pisk z pod kabiny jakby jakiś zawór się zacinał. i jeszcze jedno jakie macie spalanie w swoich powerkach

Opublikowano

Sorry, że nie pisze w tym temacie co trzeba, ale mam tylko dwa pytania. Mój wujo ma forterre 9641 i pierwszy problem to zacinają się w niej hamulce, może ktoś wie jaka jest tego przyczyna? Za to drugim problem jest to, że skrzypi w mostach z nie wiadomej przyczyny, np. przy wjeżdżaniu do stodoły jak dojade do progu klepiska(o wysokści około 10cm) i chce powoli wjechać to zaczyna skrzypieć tak samo jak deptałem kukurydze a zjazd z pryzmy był pod dośc dużym kątem i działo się to samo tylko że może wtedy olej schodził w przód ciągnika, wieć może dlatego sie tak robiło jednak pprzy wjeździe na mniejsze wzniesienia jest to samo. Mam nadziej że dość jasno to opisałem. Z góry dzięki za odpowiedź :D

Opublikowano

witam wszystkich mam powerkę 85 ma zrobione 68 godz. u mnie jest czasem problem z kontrolkami od półbiegów, migają i jest sygnał, jak go zgaszę i ponownie zapale to czasem jest ok a czasem jest jakiś pisk z pod kabiny jakby jakiś zawór się zacinał. i jeszcze jedno jakie macie spalanie w swoich powerkach

 

 

U mnie taż tak było ale czasem ze piszczał i póbiegi migały a teraz jest ok :D

Opublikowano

witam wszystkich mam powerkę 85 ma zrobione 68 godz. u mnie jest czasem problem z kontrolkami od półbiegów, migają i jest sygnał, jak go zgaszę i ponownie zapale to czasem jest ok a czasem jest jakiś pisk z pod kabiny jakby jakiś zawór się zacinał. i jeszcze jedno jakie macie spalanie w swoich powerkach

 

ja mam 95 i chodzi teraz w balotówie (sipma- więc nie za ciężko), zrobiłem już w tym roku ponad 1200 balotów i średnio zużycie wynosi ok 6.5 l na mth z włączoną klimatyzacją. w pracach mieszanych( transport,załadunek słomy,drobne uprawy też jest podobnie. Przyznam się szczerze, że jestem mile zaskoczony, zwłaszcza przy balotowaniu. Poprzednio żyłowałem przy tej prasie c-3603P, miał cholernie ciężko i po 5 latach miał dość(średnio robię ok. 1700-1800 kulek rocznie).Spalanie też wynosiło w granicach 6.5 - 7 litrów na mth i to bez klimy! ;) .Czekam na informacje innych użytkowników.

 

dla uzupełnienia dodam, że mam WOM 540E, co też nie jest bez wpływu.

Opublikowano

"z kolei mi się zdarza takie coś że włącza mi się sygnał dźwiękowy ciągły który oznacza nieprawidłowe użycie sprzęgieł jezdnych i należny zjechać z pola odstawić ciągnik w domu i bezzwłocznie skontaktować się z serwisem"

 

ostatnio mam to samo. Po odpaleniu Proximy Powera 85 piskliwy sygnał, pali się czerwona kontrolka z lewej strony panela C i migają zielone kontrolki półbiegów. I miga 4 razy II 2 razy. Po telefonie do serwisu otrzymałem informację,że mogę użytkować normalnie dalej ciągnik problem jest z kalibracją sprzegła, serwis będzie za dwa dni. Mam dopiero 150 mtg.

Opublikowano

witam kolegów. Wiadomo, że zetory mają problem z płynną jazdą bez podskoków. Mam propozycję, by pomóc sobie trochę nawzajem i wymieniać się pomysłami jak temu zaradzić. Ja mam 95 z turem i bardzo nierówne drogi po których muszę jeździć ;) , kombinowałem trochę z ciśnieniem w kołach(przednich, na tyle mam max obciążniki), bo miałem problem, że jak wpadł w dziurę to zachowywał się jak piłka. Zadowalające efekty uzyskałem, gdy z przodu mam 2 atmosfery w transporcie z turem zawieszonym(zwożenie słomy), ale gdy jeżdżę z czymś zawieszonym z tyłu(prasa, agregat, pług), co odciąża przód to mam 2,5 by nie skakał. jak wy radzicie sobie z tym problemem?

Opublikowano

Witam,

 

przymierzam się do Proximy Power 105, co możecie panowie i panie o niej powiedzieć ? Czy ten ciągnik jest bardzo awaryjny ? Może lepiej wybrać 85 koni od bardziej renomowanej firmy ?

Opublikowano

Witam,

 

przymierzam się do Proximy Power 105, co możecie panowie i panie o niej powiedzieć ? Czy ten ciągnik jest bardzo awaryjny ? Może lepiej wybrać 85 koni od bardziej renomowanej firmy ?

 

Jeśli nie potrzebujesz aż 100km w postaci Zetora to proponuje kupić coś troszkę słabszego a renomowanej marki .

Opublikowano

100 koni niewiele mówi. Dla mnie istotna informacja to taka co ten ciągnik ma robić, ile mth w roku zrobi itd. Dlaczego doradzacie ten, albo tamten bez wiedzy do czego ten ciągnik będzie potrzebny? Widzę przywiązanie do stereotypów, a nie chęć doradzenia, adekwatnego do potrzeb pytającego. Inna sprawa, że sam pytający powinien bardziej sprecyzować swoje pytanie. Powerka to młode ciągniki i cchyba jeszcze nikt nie ma nakręcone 2000 mth, a dopiero wtedy można powiedziec coś czy dany model jest awaryjny czy nie. Jedno mogę powiedzieć juz teraz, opinia o paliwożerności zetorów jest niesprawiedliwa i przesadzona, ja kupiłem 95 bo za te pieniądze ma wszystko co potrzebowałem, ale ja w roku robie ok 800mth. gdybym robił 1200- 1500 to pewnie wziąłbym coś bardziej renomowanego, ale przy tym co robię zetor wystarczy. Dlatego ważne jest by wiedzieć do czego dany ciągnik jest potrzebny by doradzać.

Opublikowano

Ja w swojej powerce na dzien dzisiejszy mam 231 mtg bezawaryjnej pracy.

Ale nie wiem czemu podnośnik zaczoł słabiej podnośić i jak przyczepkę kipruje to też wolniej podnosi nie mam pojęcia czemu :) Jak ciśnienie przedtem było ponad 20 mpa to teraz jest 10-12 mpa :) :)

Zrobiło się tak jak było coś koło 200 mtg podnosi normalnie wszystko ale żeby podnieść coś cięższego np co waży 800 kg musze dawać gazu a przedtem tak nie było

:)

wie ktoś może czeu tak jest??? :)

Proszę o szybką odpowiedź.

Opublikowano

Ja w swojej powerce na dzien dzisiejszy mam 231 mtg bezawaryjnej pracy.

Ale nie wiem czemu podnośnik zaczoł słabiej podnośić i jak przyczepkę kipruje to też wolniej podnosi nie mam pojęcia czemu :) Jak ciśnienie przedtem było ponad 20 mpa to teraz jest 10-12 mpa :) :)

Zrobiło się tak jak było coś koło 200 mtg podnosi normalnie wszystko ale żeby podnieść coś cięższego np co waży 800 kg musze dawać gazu a przedtem tak nie było

:)

wie ktoś może czeu tak jest??? :)

Proszę o szybką odpowiedź.

czy stan oleju w skrzyni jest? Jeśli tak, to tylko serwis pomoże, bo pewnie pompa wysiada.

Opublikowano

a jak ze spalaniem i uciągiem jakie maszyny nią ciągasz?

sorry że tak wypytuję ale chcę się czegoś dowiedzieć o tych modelach bo jestem zainteresowany kupnem takiego ciągnika

pozdro

a to uciąg ma duży zobacz maszynki w mojej galeri jakie mam naprzykład plugi ibis 3+ lub agergat unia grudziąc 2,6 s to radzi sobie bez problemu :)

a spalanie nie take duze jak się spodziewałęm bo w prasie to 6 litrów na motogodzine spalił a w pługach lub w agregacie ścierniskowym to i 10- 12 litrów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v