Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Snopek: jak jednak wskazówka się rusza tylko "opornie" to wystarczy naprężyć pasek od alternetora, też tak miałem.

 

Z obrotomierzem miałem inny motyw, nagle przestał całkiem wskazywać-wskazówka spadła do 0 to nie dało się w ogóle jechać, sprzęgło rozłączyło napęd i zonk. Pogazowałem chwilkę i wróciło do normy:) To zdarzyło się zaraz po myciu, widać elektronika nie lubi wody;)

 

A tą skrzynię to wymieniali w mojej proxie, właściwie wymieniali we wszystkich, tylko mało kto miał już Power w domu i wymieniali na placu w jeszcze nie sprzedanych. Nie miałem żadnej awarii skrzyni, producent sam zainicjował ten temat. W sumie nawet lepiej bo teraz układ biegów jest jak w samochodach a nie odwrotnie.

Opublikowano

Dokładnie tak samo miałem z paskiem w swojej proximie power do tego dochodził głośny gwizd, a z usterek to wymiana czujnika od licznika elektronicznego. Nie pokazywał właściwej prędkości ciągnika tylko 1, 2, lub 3k/h. Mam proximę power 95 od pół roku i ma zrobione 90 mtg.

Opublikowano

mam pytanie trochę nie związane z tematem ponieważ mam powerkę 95 i myślę o pługu ibis corn XL 3+ tylko czy zetor sobie z nim poradzi?

 

mam ziemie klasy 2 a rozstaw pługa min 3x50 max 3x54

Opublikowano

witam koledzy wypowiadajcie się o tych powerkach jak je macie bo sam mam zamówioną 85 i czekam. co po niej można się spodziewać. jesli ktoś wie to niech napisze jakie sprzęgło jest w power (mokre czy w kąpieli olejowej)

Opublikowano

Sprzęgło jest w kąpieli olejowej czyli mokre:)

Jak zamawiasz to weź na szerokich oponach i z klimą, ja nie wziąłem i żałuję.

Proxa ma w polu spory uciąg, np w podorywce Aresem TL 3m potrafi wykręcić 17-18km/h. W transporcie pali sporo, jak ciężarówka. Ogólnie na mój gust musi mieć co robić bo swoje i tak spali, więc nie opłaca się nią jeździć z byle czym.

Opublikowano

Tak dobry ma uciąg, ale pod warunkiem, ze jest dobrze dociążona i żeby była na szerszych kapciach 18' bo na 16' lubi sobie tylnimi kołami pofikac brakuje jej zaparcia, a co do spalania nie należy przekraczac 2tyś najlepiej 1,8-2,tys obrotów, wtedy silnik najefektowniej pracuje.

Opublikowano

wziąłem na szerokich kołach 18 i coś tam tył a przód normalne 13.6/24. oczywiście klima, obciążniki tył maksymalne a z przodu ładowacz TL 120. już jest w Polsce tylko jeszcze mają przywieść do fino, podczepić ładowacz i che ja. a z tym sprzęgłem właśnie nie wiedziałem bo w prospekcie pisze że takie jak w plus.

Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników forum. Po kilku miesiącach czytania forum postanowiłem, że sam dołączę, by zadać pytania, które czasami mnie nachodzą, a ciężko jest znaleźć odpowiedź. Mam zamówioną powerkę 95, ma być ponoć w kwietniu do odbioru, ale bezskutecznie szukałem informacji o jej wadze, nie katalogowej, ale takiej faktycznej, wadze którą jakiś użytkownik sam sprawdził. Słyszałem, że potrafią być róźnice między tym co jest napisane w prospekcie, a faktyczną wagą ciągnika. Może ktoś już to sprawdził? Z góry dziękuję.

Opublikowano

co do wagi to ze świadectwa homologacji wynika: masa pojazdu nieobciążonego w stanie gotowym do jazdy max 4257 kg, min 4014 kg różnica chyba bierze się z ilości paliwa w zbiorniku.

 

 

dzisiaj jeździłem swoim zetorkiem power 85 i wydaje się mi że ma mały skręt, czy ktoś wkręcał śruby by powiększyć skręt bo tam zauważyłem że są wykręcone dość dużo

Opublikowano

witam wszystkich :lol: , z kolei mi się zdarza takie coś że włącza mi się sygnał dźwiękowy ciągły który oznacza nieprawidłowe użycie sprzęgieł jezdnych i należny zjechać z pola odstawić ciągnik w domu i bezzwłocznie skontaktować się z serwisem , zdarza mi sie to nie pierwszy raz ale gdy wyłączę silnik i na wciśniętym sprzęgle (na wyłączonym silniku ) wachluje wajcha od biegów zmieniam je po kolei , a i podczas brzmienia tego sygnału ostrzegającego migają mi lampki od półbiegów raz miga jeden żółw raz drugi ... i w końcu odpalam ciągnik i po około 5 sekundach sygnał sie wyłączna i wszystko jest w porządku i kontynuuje prace , może ma ktoś tak samo albo podobnie albo wie co może być przyczyną takiego zachowania ciągnika to prosiłbym o rady lub wskazówki dodam ze oleje wszytkie sa w normie wszystko sprawdza przed pracą ... ;[

Opublikowano

tak mi się jeszcze nie działo snopek ale mam inny problem czy twój się pocił na wydechu bo u mnie jakby jakims olejem lub ropą rzuca i na wylocie z turbiny tez mrzawi, miałeś coś takiego?

o i czy masz do grammera pneumatyka zagłówek?bo u mnie sa wejścia ale zagłówka nie ma. kupowaliście jakis pokrowiec na siedzenie?jaki?moze cos na allegro?

Opublikowano

Witam!

Mam pytanie. Wie ktoś może po czym można rozróżnić oryginalne obciążniki przednie w zetorze proxima plus od podróbek? Bo m am w przyszłym tygodniu obiór zetorka i wydaje mi się że diler coś kreci z obciążnikami, bo ciągnik już jest, ale czeka jeszcze na obciążniki a jak by było wszystko fabryczne to powinno razem przyjść

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Opublikowano

mam nastepne pytanie chce wykiprowac przyczepę powerem a w przyczepie mam juz ok 10 letni olej to nic sie nie stanie powerowi chodzi mi o to czy jak się wymiesza stary z nowym olejem co?

Opublikowano

Witam!

A wie ktoś może jaki jest wlany olej w nowej proximie plus, bo mam ten sam dylemat i chyba powymieniam oleje w przyczepach. W instrukcji jest lista olei, ale lepiej chyba wlać ten sam.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

cześć też mam powerke 95 do marca i ma zrobione 40 mtg. chciałbym wymienić olej w przyczepach po starym zetorze ale nie wiem dokładnie jak to zrobić czy ktoś kto to robił u siebie mógłby mi pomóc

 

mam jeszcze jedno pytanie czy u was podczas jazdy z włączonym przednim napędem też słychać zgrzytanie z tej przedniej osi ale u mnie tylko przy skręcaniu jak prosto to jest ok.

Edytowane przez shadow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v