Skocz do zawartości
oli007

przedni napęd w 300 LSA [połączone]

Polecane posty

oli007    0

Witam podczas orania zginął mi przedni napęd... Od jakiegoś czasu przy nawrotkach dochodziło dziwne zgrzytanie z okolic mechanizmu załączania nepędu... zdjęłem zwolnice wszystko tam było ok. Dziś jak napęd zginął rozebrałem element od napędu w którym znajdują sie tarczki. Moje pytanie czy ktos to naprawiał i rpośba czy ma ktos schemat częsci co tam wchodzi w skład tego elementu bo troszke mi to tam pomieliło i musze ogarnąć co i jak kupić ciagnik to 312 LSA z 1991r mój email to paweloli007@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Hej. Wal do użytkownika kosti68 ma pełno tych ksiązek serwisowych itd do fendtów. Za ponad 100 powinien Ci sprzedać i zawsze będziesz mial ksiązke w razie W. Pozdrawiam


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

My wymienialismy tarczki, jest ich tam 5, koszt jednej wynosił 114zł(tyle, że nowa dostawa miała być już po 180), mechanik bez problemu dał sobie rade bez schematów. A jak rozbierałeś tą przystawke? My robiliśmy to od tyłu, odkręciliśmy ten dekiel wraz z przewodem, który doprowadza ciśnienie do docisku i poszło bez problemu. Tyle, że mój jest 94 rok i na nowej kabinie i nie wiem czy u ciebie jest to inaczej czy tak samo:/ Niestety, ale 3stetka jest podatna na rwanie tarczek..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kosti68    16

Tak posiadam materialy do rowniez do tego ciagnika, chociaz z 312 LSA jest taki problem ze trzeba sie wzorowac na materialach z 310-311 LSA, gdyz Fendt uwazal ciagnik 312LSA tylko za przejsciowke i nigdy nie wydal do nie konkretnych materialow do napraw. Ale jak juz pisalem z materialem 310-311 LSA i paroma dodatkowymi materialami jest to praktycznie kompletny material. A co do komentarza JD1052 to pewnie ze niektore rzeczy mozna zrobic ot tak bez materialow ale i tak jest to loteria.

A oto przekroj zalaczania mechanizmu przedniego napedu

 

4f9554a3a4e9c340med.jpg


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

Witam!Mam problem z przednim napędem mianowicie podczas gruberowania zauważyłem że słabo ciągnie i tył zaczyna się kopać.Po całym dniu pracy przednie koła praktycznie już nie ciągną.Rozkręciłem trochę cięgło regulacyjne przy przekładni ale to nic nie dało.Obstawiam zużycie tarczek???Czy ktoś miał podobny przypadek?Do wymiany tarczek trzeba zdjąć wał z tarczą i wyciągnąć je do przodu??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten sam problem tyle że w 308 ale to jest to samo ,u mnie urwało zęby wychodzące z tarczek bo same tarczki bardzo długo się ździerają.Jest to bardzo prosty mechanizm załanczania napędu nawet bez jakiej kolwiek wiedzy sobie poradzisz.Trzeba postępować tak.

1.odkręc prawe tylnie koło

2.Spuścić olej z przystawki (u mnie 35l)

3odkręcić wał klocki i tarcze(pamiętaj wał wsuń do siebie nie wyciągaj go bo potem mogą być problemy żeby go złożyć)

4odkręć całą przystawke i pomały dostawaj się do jej środka.

Jeśli by tarcze były zużyte trzeba jeszcze kupić te metalowe obręcze co dzielą jedną tarzke od drugiej takie coś jak ta http://allegro.pl/przekladka-tarczki-fendt-tarczka-138105220250-i2579708616.html


kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Jakiś dziwny sposób wymiany :ph34r: Do tarczek dostaje sie od tyłu przystawki i nic nie trzeba ruszac z przodu :blink: Chyba że to jakaś inna konstrukcja tej przystawki w stasrszych modelach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak oczywiwiście że od tyłu ale jak nie wykręcisz przystawki od ciągnika to raczej trudno będzie ci je wymienić.A żeby wyjąć przystawke trzeba wykręcić tarcze i wał


kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez andrzejoo7
      Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne
    • Przez Adam0401
      Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Czy w końcu ktoś mi powie gdzie w fendcie farmer 309 sidzą elektrozawory (lub coś w tym stylu) oraz czujniki od półbirgów oraz rewersu
      Bardzo bym prosił o zdjęcia lub dokładny opis.
    • Przez pawelol111
      Jak w temacie: Jadąc na wom 540 nie ma problemu. Jadąc na 750 jakiś czas działa a potem rozpina. Gaśnie lampka na guziku i dopiero po dociśnięciu dźwigni od zmiany prędkości i ponownym wciśnięciu guzika działa ale znowu tylko jakiś czas w zależności od kaprysu ciągnika.... Jest tam jakaś regulacja do lepszego spięcia a może cegłe na dźwignię położyć? Pytam bo jak przytrzymałem ręką dźwignię to nie rozłączało. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.