Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rzaremba

przeróbka przyczepy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rzaremba    3

Witam

chciałbym dorobić do mojej przyczepy wywrot na tył jest ona dwóch siłownikach i obecnie kipruje tylko na boki do dyspozycji mam zawiasy od jelcza wymiary skrzyni ładunkowej to 4mx2m a dopuszczalna ładowność to 4tony chcialbym aby kiprowala na boki oraz do tulu czyli na 3 strony proszę o pomoc zdjęcia zamieszczam poniżej

 

Wrzuta.pl - agrofoto.pl

Wrzuta.pl - agrofoto.pl2

Wrzuta.pl - agrofoto.pl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

Do tego typu przeróbki na pewno będzie potrzebny inny siłownik, który kipruje na 3 strony. Resztę radzę podpatrzeć od przyczepy d47b, bo ta na zdjęciach jest do niej podobna i zrobić tak jak w d47b. Z tym siłownikiem mogę się mylić, ale nie sądzę...


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

inny siłownik owszem ale całą góre też by trzeba przerobić bo jedna rama na drugiej się opiera (chodzi o ceownik wzdłuż) a w D-47 i wszystkim podobnym z 3-stronnym wywrotem wzdłużne profile od ram się mijają i rama w przypadku d-47 opiera się na poprzecznych ceownikach (górna rama z dolną oczywiście na gumach. przejrzyj galerią tu na stronie i podpatrz jak są zrobione 3 stronne przyczepy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    78

musisz obejrzeć dokładnie jakąś z wywrotem na 3 bo z tyłu muszą być specjalne zawiasy by umożliwiały wychył w tył i w bok-tak jest w nowych takie kule albo po staremu do dolnej ramy jest zamocowana rura w poprzeg i się obraca-wywrot na tył i jednocześnie ma zawiasy po bokach dzięki czemu może wywracać na bok

musisz też mieć jeden siłownik centralnie i wzmocnić ramę bo przy wywrocie w tył się pognie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Lepiej kupić jakąś d-47 lub podobne do małego remontu i się nie bawić w przerabianie takie moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Sprzedaj i kup z 3 stronym wywrotem. Będzie taniej i lepiej. Tu musisz wzmocnić ramy aby się nie wygięły podczas kipowania. Zwłaszcza do tyłu.

Mi sąsiad zrobić wywrot do tyłu bez mojej zgody... Agrofoto.pl Forum -> Galeria


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    3

nie mam zamiaru jej sprzedać w takim stanie jakim jest nigdzie nie dostanie w przystępnej cenie jestem jej pierwszym właścicielem od 1992r!! posiada oryginalne burty, podłogę nigdzie nie spawana ani malowana wszystko oryginał siłowniki w stanie bdb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ale taka przeróbka nie jest łatwa. Musisz powzmacniać obie ramy. Przerabiać tyle uszy wywrotu. Siłownik kupić nowy.

To kup jakoś używano wywrotkę na 3 strony i jo po swojemu wyremontuj. Będziesz miał 2 przyczepy.

Ja swojej bym nie przerabiał na 3 strony wywrot.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prox7441    5

jakoś nie widze tej przeróbki mam podobną przyczepke i przyznam musiałbyś być niezły mcGaywer żeby to zrobić bo to praktycznie całkowita przebudowa. Zauważ że do wywrotu do tyłu punkt oparcia siłownika i przez to największe obciążenie przenosisz na środek a tego na pewno nie wytrzyma rama ani dolna ani górna czyli konieczne byłyby znaczne przeróbki w konstrukcji i nie jestem pewien czy to by się opłacało. Pomyśl ale nie radze przerabiać dobrej jak sam piszesz przyczepy bo efekt może być mizerny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    3

dzięki za rady postanowiłem tego nie robić tej przeróbki chodź czasem by się przydała ponieważ szkoda było by mi ja zniszczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
    • Przez Ursus355i912
      Witajcie. Posiadam przyczepę deutz fahr f 327 i mam duże problemy z rozłączaniem napędu podbieracza. W związku z problematycznym sprzęgłem wpadłem na pomysł by zastosować napęd hydrauliczny z ciagnika (ursus 912) , dodam ,że obecnie napędzanie podbieracza następuje przez pasek klinowy . W tej wersji łańcuch podający zza podbieracza , wyposażony w nagarniacze pracowały cały czas, a podbierak byłby wyłączany na pryzmie. Napęd hydrauliczny posuwu nie wchodzi w grę, Bo z tyłu są wałki roztrząsające . Co o tym sądzicie ? Jak duży silnik zamontować? Czy ma to sens? Z góry dzięki za rady
    • Przez Wieczor
      Witam wszystkich
      Potrzebuję pomocy jak już wyżej wspominałem w zakresie zrobienia elektronicznego wskaźnika poziomu ziarna w skrzyni. Poznaniak S043. Chciałbym go trochę uwspółcześnić i zrobić komputer do sterowania parametrami siewnika ,jak na razie idzie mi dobrze tylko napotkałem problem właśnie z tym wskaźnikiem. Próbowałem już czujnika do paliwa ale ma za małą skale odchylenia. Jestem otwarty na wszystkie propozycje. Jeśli można zależało by mi na gotowym czujniku (do kupienia).   
    • Przez kubox9876
      Potrzebuje przekładni o przełożeniu 1:2 żeby zwiększyć obroty pompy. Paski odpadają.Jakieś pomysły żeby to zrobić jak najmniejszym kosztem A żeby zdawało egzamin. Albo jest możliwość żeby po prostu obrócić obroty bo mam skrzynie biegów.
      Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.