Zaloguj się, aby obserwować  
rzaremba

przeróbka przyczepy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rzaremba    4

Witam

chciałbym dorobić do mojej przyczepy wywrot na tył jest ona dwóch siłownikach i obecnie kipruje tylko na boki do dyspozycji mam zawiasy od jelcza wymiary skrzyni ładunkowej to 4mx2m a dopuszczalna ładowność to 4tony chcialbym aby kiprowala na boki oraz do tulu czyli na 3 strony proszę o pomoc zdjęcia zamieszczam poniżej

 

Wrzuta.pl - agrofoto.pl

Wrzuta.pl - agrofoto.pl2

Wrzuta.pl - agrofoto.pl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

Do tego typu przeróbki na pewno będzie potrzebny inny siłownik, który kipruje na 3 strony. Resztę radzę podpatrzeć od przyczepy d47b, bo ta na zdjęciach jest do niej podobna i zrobić tak jak w d47b. Z tym siłownikiem mogę się mylić, ale nie sądzę...


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

inny siłownik owszem ale całą góre też by trzeba przerobić bo jedna rama na drugiej się opiera (chodzi o ceownik wzdłuż) a w D-47 i wszystkim podobnym z 3-stronnym wywrotem wzdłużne profile od ram się mijają i rama w przypadku d-47 opiera się na poprzecznych ceownikach (górna rama z dolną oczywiście na gumach. przejrzyj galerią tu na stronie i podpatrz jak są zrobione 3 stronne przyczepy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    112

musisz obejrzeć dokładnie jakąś z wywrotem na 3 bo z tyłu muszą być specjalne zawiasy by umożliwiały wychył w tył i w bok-tak jest w nowych takie kule albo po staremu do dolnej ramy jest zamocowana rura w poprzeg i się obraca-wywrot na tył i jednocześnie ma zawiasy po bokach dzięki czemu może wywracać na bok

musisz też mieć jeden siłownik centralnie i wzmocnić ramę bo przy wywrocie w tył się pognie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Lepiej kupić jakąś d-47 lub podobne do małego remontu i się nie bawić w przerabianie takie moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Sprzedaj i kup z 3 stronym wywrotem. Będzie taniej i lepiej. Tu musisz wzmocnić ramy aby się nie wygięły podczas kipowania. Zwłaszcza do tyłu.

Mi sąsiad zrobić wywrot do tyłu bez mojej zgody... Agrofoto.pl Forum -> Galeria


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    4

nie mam zamiaru jej sprzedać w takim stanie jakim jest nigdzie nie dostanie w przystępnej cenie jestem jej pierwszym właścicielem od 1992r!! posiada oryginalne burty, podłogę nigdzie nie spawana ani malowana wszystko oryginał siłowniki w stanie bdb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ale taka przeróbka nie jest łatwa. Musisz powzmacniać obie ramy. Przerabiać tyle uszy wywrotu. Siłownik kupić nowy.

To kup jakoś używano wywrotkę na 3 strony i jo po swojemu wyremontuj. Będziesz miał 2 przyczepy.

Ja swojej bym nie przerabiał na 3 strony wywrot.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prox7441    5

jakoś nie widze tej przeróbki mam podobną przyczepke i przyznam musiałbyś być niezły mcGaywer żeby to zrobić bo to praktycznie całkowita przebudowa. Zauważ że do wywrotu do tyłu punkt oparcia siłownika i przez to największe obciążenie przenosisz na środek a tego na pewno nie wytrzyma rama ani dolna ani górna czyli konieczne byłyby znaczne przeróbki w konstrukcji i nie jestem pewien czy to by się opłacało. Pomyśl ale nie radze przerabiać dobrej jak sam piszesz przyczepy bo efekt może być mizerny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    4

dzięki za rady postanowiłem tego nie robić tej przeróbki chodź czasem by się przydała ponieważ szkoda było by mi ja zniszczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam
      Mam problem z napedem pompy hydraulicznej, aktualnie naped na podwojnym kole pasowym, dwa paski 1120 (13mm szerokosci), przy wiekszym obciazeniu paski zatrzymuja sie i piszcza. Po zalozeniu nowych chwile byl spokoj, bo potrafilo silnik zadusic, a sie nie slizglo. Jednak znowu sie poluznily i to samo. 
      Chcialbym to przerobic, tylko jak najlepiej ? Zamiast kol pasowych zamontowac zebatki i dopasowac jakis lancuch ? Jezeli lancuch to jaki? Najzwyklejszy napedowy? Czy moze jednak wieksze kola i szersze paski, ale na to nie ma zabardzo miejsca, kolo juz prawie dotyka wentylatora. Najlepiej byloby spiac pompe bezposrednio, ale na to tez nie ma raczej miesjca.
      A moze macie jakies inne pomysly?
      Postaram sie dodac jutro jakies fotki.
      Silnik 70 KM, pompa dwusekcyjna strzelam, ze okolo 20/10 cm3
    • Przez pawelgruta
      Witam !
       
      Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?
       
       Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.




    • Przez arturooo
      Tworzę wywrotkę skorupowa jednoosiową, ok 8t. Kilka zdjęć poniżej :
      rama, ramka pod kołyskę siłownika ze wzmocnieniami od spodu (trzeba było coś na spawać bo górna krawędź stopki ceownika nie jest równoległa z dolną krawędzią stopki i nakrętka nie przylegała by całą płaszczyzną. Wstawione tez wzmocnienie w ceownik z blachy 8mm.
      Wspornik osi czy może inaczej się to fachowo nazywa (między osią a ramą) z teownika szerokostopowego HEB 120 ale sciołem stopy o jeden cm czyli na 100mm żeby były sparte na osi jak najbliżej piasty. Ceownik 200 na główna ramę ma ok 80mm więc po 1cm na str zostaje na położenie ładnej spoiny. Ścięty pod skosem i zadekowany blacha 8mm. Przykręcany do osi na 4 śruby M16.
      Oś hamowana ( hamulec nie wiem jeszcze czy będę montował) chyba od rozrzutnika. Opony 400/60/15. Na razie tyle, prace będą posuwać się powoli bo pracuje przy przyczepie dorywczo, ale postaram się wrzucać na bieżąco.
       
       




    • Przez Keben123
      Witam.przymierzam się do budowania agregatu  uprawowo siewnego 2,7 m jaki jest koszt i czy warto  warto samemu budować taki agregat ?
    • Przez RoRo
      Witam chcialem pomalowac sobie pług na czerwono, jaka farba pomalowac najlepiej??Chcialem pistoletem pod kompresor, i gdzie kupic takie farby zeby to jakos tanio wyszlo?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.