Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rzaremba

przeróbka przyczepy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rzaremba    3

Witam

chciałbym dorobić do mojej przyczepy wywrot na tył jest ona dwóch siłownikach i obecnie kipruje tylko na boki do dyspozycji mam zawiasy od jelcza wymiary skrzyni ładunkowej to 4mx2m a dopuszczalna ładowność to 4tony chcialbym aby kiprowala na boki oraz do tulu czyli na 3 strony proszę o pomoc zdjęcia zamieszczam poniżej

 

Wrzuta.pl - agrofoto.pl

Wrzuta.pl - agrofoto.pl2

Wrzuta.pl - agrofoto.pl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

Do tego typu przeróbki na pewno będzie potrzebny inny siłownik, który kipruje na 3 strony. Resztę radzę podpatrzeć od przyczepy d47b, bo ta na zdjęciach jest do niej podobna i zrobić tak jak w d47b. Z tym siłownikiem mogę się mylić, ale nie sądzę...


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

inny siłownik owszem ale całą góre też by trzeba przerobić bo jedna rama na drugiej się opiera (chodzi o ceownik wzdłuż) a w D-47 i wszystkim podobnym z 3-stronnym wywrotem wzdłużne profile od ram się mijają i rama w przypadku d-47 opiera się na poprzecznych ceownikach (górna rama z dolną oczywiście na gumach. przejrzyj galerią tu na stronie i podpatrz jak są zrobione 3 stronne przyczepy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    87

musisz obejrzeć dokładnie jakąś z wywrotem na 3 bo z tyłu muszą być specjalne zawiasy by umożliwiały wychył w tył i w bok-tak jest w nowych takie kule albo po staremu do dolnej ramy jest zamocowana rura w poprzeg i się obraca-wywrot na tył i jednocześnie ma zawiasy po bokach dzięki czemu może wywracać na bok

musisz też mieć jeden siłownik centralnie i wzmocnić ramę bo przy wywrocie w tył się pognie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Lepiej kupić jakąś d-47 lub podobne do małego remontu i się nie bawić w przerabianie takie moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Sprzedaj i kup z 3 stronym wywrotem. Będzie taniej i lepiej. Tu musisz wzmocnić ramy aby się nie wygięły podczas kipowania. Zwłaszcza do tyłu.

Mi sąsiad zrobić wywrot do tyłu bez mojej zgody... Agrofoto.pl Forum -> Galeria


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    3

nie mam zamiaru jej sprzedać w takim stanie jakim jest nigdzie nie dostanie w przystępnej cenie jestem jej pierwszym właścicielem od 1992r!! posiada oryginalne burty, podłogę nigdzie nie spawana ani malowana wszystko oryginał siłowniki w stanie bdb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ale taka przeróbka nie jest łatwa. Musisz powzmacniać obie ramy. Przerabiać tyle uszy wywrotu. Siłownik kupić nowy.

To kup jakoś używano wywrotkę na 3 strony i jo po swojemu wyremontuj. Będziesz miał 2 przyczepy.

Ja swojej bym nie przerabiał na 3 strony wywrot.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prox7441    5

jakoś nie widze tej przeróbki mam podobną przyczepke i przyznam musiałbyś być niezły mcGaywer żeby to zrobić bo to praktycznie całkowita przebudowa. Zauważ że do wywrotu do tyłu punkt oparcia siłownika i przez to największe obciążenie przenosisz na środek a tego na pewno nie wytrzyma rama ani dolna ani górna czyli konieczne byłyby znaczne przeróbki w konstrukcji i nie jestem pewien czy to by się opłacało. Pomyśl ale nie radze przerabiać dobrej jak sam piszesz przyczepy bo efekt może być mizerny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    3

dzięki za rady postanowiłem tego nie robić tej przeróbki chodź czasem by się przydała ponieważ szkoda było by mi ja zniszczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Luki1988
      Potrzebuje sterować dwustronnym siłownikiem przyciskiem elektrycznym 12v.
      Potrzebuję do tego rozdzielacza z elektrozaworem ale czy wystarczy dzielnik hydrauliczny taki jak poniżej w linku czy musi być rozdzielacz jedno sekcyjny z elektrozaworem?
      https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ELEKTROZAWOR-DZIELNIK-HYDRAULICZNY-62-90L-STEROWANY-ELEKTRYCZNIE-12V-DO-TURA/15804
    • Przez Slavvko
      Czy ktoś mógłby opisać wejścia i wyjścia rozdzielacza jumz ? I jaką rolę pełnią zawory w literkach " D " F " H " . Czy można wykorzystać literki " A " B " jako pierwszą sekcję bez tych zaworków które są wkręcone w " D " F " H "

    • Przez gigany
      Witam czy wykonywał ktoś taką bronę samemu albo ma jakiś pomysł?
    • Przez rolnik324
      Witam, tak jak w tytule chciałbym w jakiś sposób przyśpieszyć obroty wałka wom w ursusie c360 (możliwe że nasz ciągnik to c355, sami dobrze nie wiemy). Zacznę może od tego że ursus ten pracuje z agregatem prądotwórczym, a agregat wytwarza prąd do pompy głębinowej która wyciąga wode do dosć małej deszczowni do podlewania truskawek. Pompa zasilana jest napięciem 400v i aby uzyskać taki wynik na agregacie ursus pracuje na 2000 obrotów. Mi i tacie nie podoba się to ze względu że ciągnik niekiedy musi pracować tak ponad 5h (a przydałoby się aby pracował dłużej ponieważ mamy spory areał i nie wystarcza to na podlanie wszystkiego w czasie suszy) i to powoduje że ciągnik paliwa spali "swoje" i do tego wychodzą małe nieszczelności silnika (poci się spod korka oleju i paru innych elementów silnika) i zdąży się przez kilka godzin nazbierać na ziemi oleju. Przechodząc do sedna, czy jest możliwość zrobienia lub kupna jakiejś przekładni albo czegoś co zaproponujecie do ciągnika żeby chodził na niższych obrotach? Słyszałem o przerobieniu jakoś trybów albo wymiana skrzyni ursusa na zetora, ale jednak wolałbym nie ingerować teraz w wnętrze ciągnika i wolałbym coś na zewnątrz. Z góry dziękuje. Nieścisłości będę rozwijał w komentarzach.
    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.