Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tego co wiem to aby woda nie zamarzła stosuje się następujący roztwór:na 200 litrów wody(przeciętnie tyle się miesci do dwóch dętek) dodaje się 70 kg chlorku wapnia lub 40 kg chlorku magnezu.

Gość peres100
Opublikowano

a ile tej wody wejdzie do 18,4*34

Opublikowano

mój znajomy jak sprowadził z Niemiec International'a i wymieniał opony to się dziwiliśmy co to za płyn był w środku taki gęsty i nie była to woda tylko jakiś płyn. założył nowe opony i potem kombinował aby go dociążyć heh

Opublikowano

To właśnie z czym rozrobic tą wode czy z koncetratem od chlodnic ale to drogi biznes;/ lepeij z jakims chlorkiem tylko nie wiem jak to stoi cenowo;/ moze ktos cos wie i powie nam co i jak wkoncu.

Opublikowano

W instrukcji obsługi ciągników Zetor znalazłem skład roztworu.

woda 45l

chlorek wapnia 15,4kg,

wapno gaszone 0,25kg.

Gęstość roztworu przy temp. 20*C 1,21kg/l.

Temperatura krzepnięcia. -30*C

Objętość całkowita w litrach. 50

Masa w kg. 61

Masa cieczy (kg) w zależności od rozmiaru opon.

12,4-28 125

12,4-32 140

12,4-36 160

13,6-36 180

14,9-28 190

16,9-28 215

16,9-30 240

16,9-34 150

Nie wiem czy nadaje się do tego gliceryna, jej gęstość wynosi 1,26kg/l

Opublikowano

tak wczoraj czytałem instrukcje case jx90 i znalazłem właśnie o dociążeniu ciągnika niezamarzającym roztworem wody z chlorkiem wapnia jak kolega wyżej pisał różny roztwór do różnych temp.

Opublikowano

Poruszyłem temat napełniania kół płynem,ze starym mechanikiem co to w SRK-ach i ZUM-ach pracował,i powiada że zalewano tylko na lato wodą i tylko do ciągników nie jeżdżących w transporcie bo ponoć takie koła robiły się twarde że nie szło jechać,a w polu takie dociążenie się sprawdzało.

Opublikowano

I ja się na początku ograniczę do wody zaraz po żniwach. W instrukcjach obsługi ciągników (w których piszą o tym sposobie dociążania) nie zaleca się tego stosować w transporcie i "zabrania" stosować w kołach przedniej osi i bliźniaczych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v