Skocz do zawartości
merdaf

ropa w silniku c-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
merdaf    0

Zrobiłem kapitalkę 60-ki i przy 10 mth jak mu przygazowałem to tak jakby stracił na mocy i nie wchodził na obroty. Pomyślałem że to jakiś brud w filtrze paliwa.Traktorek jest na dotarciu więc chodził tak jeszcze 2 dni,aż kiedy sprawdziłem mu stan oleju to było ponad pół bagnetu.Co to może być.Zaznaczam że pali bez problemu tylko nie wchodzi szybko na obroty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek123    0

Miałem podobny problem, okazało się że w bloku było wyszczerbione tam gdzie jest osadzona tuleja. Nie wiedziałem co może być, głowice sprawdziłem i były ok, dopiero jak odkręciłem miskę i nalałem wody do bloku to po chwili zaczęło kapać i tak doszedłem co jest przyczyną.

Wymontowałem tuleję i w miejscy ubytku w bloku nałożyłem klej dwuskładnikowy i do tego zrobiłem miejsce na trzeci uszczelniacz i jest dobrze już ponad 4 lata.

 

 

 

Przyczyn u ciebie może być wiele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek12    0

J powiem ci tak nie leje ci się ropa na wyjście wydechu ropa mi w ciapku law jeden z wtryskiwaczy i dostało się do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ahme999    115

tak, to na pewno wtryskiwacz, pewnie zatkała się dziurka w koncówce rozpylacza-albo rozebrać i przetkać jakimś drucikiem, igłą itp albo końcówka do wymiany i 30PLN w plecy:lol:

 

@wojtek123

gdy woda pójdzie do oleju robi się emulsja-"mleko"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek123    0

@ahme999 wiem o tym

 

sorry za pomyłkę ale nie coś źle przeczytałem, myślałem że chodzi ci o wodę

 

mój błąd :)

 

ja ostatnio wymieniałem dwie końcówki 40zł za sztukę, kupiłem niby te lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

z tymi końcówkami to miałem niezły meksyk-dopóki kupowaliśmy po 25 zł/szt starczały na ok 3 mies w ciapku(100-150mth) i tankuję rope, nie opał:) dopiero "niby lepsze" za 40 zł chodzą juz ok 600mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    21

najprawdopodobniej jest to wina pompy paliwowej. poprostu ucieka z niej paliwo. może być uszkodzona któraś sekcja i paliwo przedostaje się do środka pompy i do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

@masiew

a to dobre--haha:lol::):) ubawiłeś mnie do łez:D od kiedy to połącząne są układy smarowania silnika i pompy paliwowej w 60'???:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
merdaf    0

5 min. roboty i po problemie:zerwała się nakrętka mocująca klawiaturę na głowicy,zawory się nie otwierały a paliwko sobie szło....w silnik a nie do komina.dziękuję wszystkim za odp.Jak widać przyczyn mogło być wiele.POZDRAWIAM!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Skoro po remoncie ta klawiatura taz puscila to jestem pewien ze po nastepnych 10mth znowu pusci.

 

Obym nie mial racji.

 

A z kad wiem?

 

A no z tad, ze w zeszlym roku kolega zrobil kapitalny remont swojej 60-tki. W tym takze robil silnik od podstaw.

 

Jak sie okazalo po dokladnie 10mth urywalo mu co rusz ta sama klawiature na tej samej glowicy. Po 3 probach naprawy kupil nowke kompletna klawiature. I znowu 10 mth i znowu urwana.

 

Jak sie okazalo "mechanik" ktory to wszystko skladal zle ustawil zaplon. Niby ciagnik chodzi poprawnia, ale z porannym rozruchem byl problem no i te urywane klawiatury.

 

Dopiero moj tata zwiozl kolege mechanika. Ten obejzal wszystko, lacznie z pompa i jej napedem. Nadmienie, ze pompe robil wlasnie ten kolega taty.

 

Zdjeli przednia pokrywe silnika i okazalo sie, ze zaplon byl zle ustawiony. Do tego pierwszy "mechanik" juz na starcie powinien wymienic kola rozrzadu wraz z mocowaniami. Byly tak rozpieprzone, ze lataly jak chcialy. Wiec kolega znowu poniosl kosztty.

 

Ale co pociaszajace od tamtej pory ciagnik choczi jak trzeba. Silnik jak dzwon, odpala od kopa i nie rwie juz klawiatury.

 

Wiec jezeli ci sieto powtorzy, warto zwocic uwage na zaplon.

 

Obym sie mylil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szal74    0

Witam. wtrace sie do tematu bo mam taki sam problem czytam na forum i nic. Otoz zrobilem kapitalny remont wszystko nowe wal, walek rozrzadu, tloki, tuleje, pierscienie, panewki. Po krotkiej jezdzie nalecialo mi pol bagnetu oleju. Napewno to nie pompa byla sprawdzana i napewno to nie wtryskiwacze bo kupilem nowe koncowki, 2 miesiac sie juz mecze i dalej nie moge dojsc. Pomozcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Po krótkiej jeździe tyle ropy to musi nieźle lecieć.

Która pompa była sprawdzana?

W pompie wtryskowej jest olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek406    1

witam olej jest czarny czy w kolorze kawy z mlekiem jeżeli będzie ropa to olej będzie rzadki i ciemny a jeśli płyn chłodniczy to kawowy kolor jeśli ropa pójdzie przez pompę paliwową to sprawdz ojej w pompie paliwowej jaki jest i czy nie przybyło goa wtryski warto wrzucić na próbnik może jest za małe ciśnienie ustawione i wtedy dużo więcej wtłczy paliwa wtrysk ale wtedy by dymił albo jest żle ustawiony rozrząd właściwie ustawiony wał koło pośrednie 2 kropki wał koło pośrednie kropka w środku pompa kółko kółko a wałek rozrządu 2 punkty a koło pośrednie punkt pomiędzy zembami innych przyczyn nie ma a jeśli dojdziesz to napisz jaka była przyczyna pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Kolega Piotrek zadał podstawowe pytanie czego przybywa woda-olej zmieni kolor czy ropa-olej będzie rzadszy. Jeśli wszystko robiłeś i ciągnik chodzi normalnie a olej nie zmienił koloru to stawiam na ropę. W ciemno mogę powiedzieć abyś zmienił całą ręczną pompkę paliwową (na 3 śrubki przykręcana do pompy) Po wymianie wymień olej w pompie bo jest tam pełno ropy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubala    0

a czasem pompą wtryskową Ci zasuwa do silnika ? a dokładniej uszkodzonym uszczelniaczem wałka krzywkowego wlewa się to co przepuszczą sekcje ale to marginalne sprawy, bardziej dostaje sie paliwo równiez uszkodzonym uszczelnieniem popychacza pompki zasilajacej, stąd paliwo wymieszane z olejem w kadłubie pompy wtryskowej (jak jest tego na prawdę dużo to powinno kapać ta rurką z tyłu pompy , zdarza się że śruba tej rurki zamiast byc przelotowa jak w jabłuszkach przewodów paliwowych to jest zakręcona zwykła i kapac nie będzie za to chętnie wleje się uszkodzonym uszczelniaczem wałka pompy. ot i wsio :-)

Edytowano przez kubala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×