Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

mf jest konstrukcyjnie bardzo podobny do ursusów serii 4512, 5314, 6014 itp. silnik ma moc od 68 do 90km (ten drugi z turbo), kabina nie jest za duza ale ma plaską podłogę, komfort jest wiekszy niz w ursusach z kabinami agro,

 

biegi ma w podłodze - 3 dżwignie ale za to synchronizowane biegi oprocz 1 (takie skrzynie ursus ma w opcji), WOM jest sterowany hydraulicznie bez wciskania sprzegła, hydraulika zewnetrzna ma tez niezależną pompe, pneumatyki to nie ma w zadnym ;)

 

 

podsumowując model godny polecenia, mało pali, mocny silnik i podzespoły, prosta budowa, przystepne ceny

 

jest dobra alternatywa zamiast c 360, mowią ze te serie 675 -690 sa niezniszczalne i cos w tym musi być :D

Opublikowano

Jak masz taka oferte to kupuj ja mam tez MF 675 i go sobie chwale ma on 68 km i wystarcza mi. Mało pali jest bardzo ekonomiczny. Jego zaletą jest to że jest szybki bo jedzie prawie 40km/h. Ja przed zakupem MF myslałem o zetorze ale każdy doradzał mi że lepiej mf bo zetory więcej pala i jest w mf lepszy konfort pracy. Ja nierobiłem zetorem ale w moim MF jest KONFORT:D heheheh

 

POZDRO

Opublikowano

Rozpołowić trzeba na złączeniu skrzyni z mostem. Pierścionki znajdują się w pompie trzeba ja rozkręcić i powinny znajdować się na tłoczkach. Jak coś to pisz na gg

Opublikowano

Witam wszystkich. ja tez przychyle sie do powyzszych wypowiedzi i polecam Ci te MF 690 lub tez 675 . mój wujek jakies 3 lata temu kupi tez 690 i jest z niego bardzo zadowolony malo pali , mocny i jak na ciagnik z przewdnim napedem bardzo zwinny. :)

Opublikowano

ja posdam MF690 bez przotka [...]

 

 

Massey Ferguson ma przodka. Jest nim chociażby Massey Harris.

 

Ludzie, używajcie jakichś sensownych określeń (nie mówię już że fachowych - tego nikt nie wymaga). No i uważajcie na ortografię, bo robić błędy w tak prostych wyrazach to wstyd.

Opublikowano

Z częściami nie ma problemu. Niektóre drobiazgi pasują od 255, inne (nie tylko drobiazgi bo np. tarcze sprzęgłowe, elementy silnika itp) pasują od nowszych Ursusów, inne można zamówić w sklepie. Wszystko jest dostępne a ceny nie są wygórowane. Trzeba po prostu pytać w sklepach. Problem tym mniejszy, że te ciągniki zwykle się nie psują.

Opublikowano

ja pracuje na mf 675 z turem. do tura to on raczej stworzony nie jest bo troche za lekki i tył podrywa ;) ale w sumie dobry ciągnik tylko ostatnio z przednim napędem coś mi się stało bo tylko na jedno koło ciągnie.

Opublikowano

Kiedyś byłem w handlarza za 3512 i stał obok odpicowany 675, zainteresował mnie, ale jednak stwierdiliśmy ze odpada bo za drogi (39 tys) i odpicowany był na sprzedaż, ty pospawane podmalowane itp. <_<

około 1 km dalej był znów podobny zestaw ciągników i tam stał ten sam za 35 tys i to z turem :o co lepsze nie był odpicowany, tylko stał ściągnięty z zagranicy, tak jak przyglądałem się to jezeli jakieś cześci były wymieniane to na oryginalne i ogólne zadbany. ;)

 

I teraz się zastanawiamy czy już nie lepiej dołożyć te 7 czy 8 tys i kupić coś takiego, i to jeszcze z turem, dlatego co o tym myślicie?? sam obstawałem za 3512 ale jak czytam o nim to widzę z samych superlatywach :D i mam na niego ochotę :)

u nas miałbym być to ciągnik niby jako główny, ale to malutkie gospodarstwo, i raczej więcej by chodził z przyczepą ładować ziemię itp.

 

Tylko interesuje mnie spalania, i jak to jest z tą pneumatyką?? można założyć, zrobić, wyczarować ?? :D

Dodam ze ma przodek :)

 

Co o tym myślicie ?

Opublikowano

ile jest w nim biegów

 

12+4

 

Kiedyś byłem w handlarza za 3512 i stał obok odpicowany 675, zainteresował mnie, ale jednak stwierdiliśmy ze odpada bo za drogi (39 tys) i odpicowany był na sprzedaż, ty pospawane podmalowane itp. <_<

około 1 km dalej był znów podobny zestaw ciągników i tam stał ten sam za 35 tys i to z turem :o co lepsze nie był odpicowany, tylko stał ściągnięty z zagranicy, tak jak przyglądałem się to jezeli jakieś cześci były wymieniane to na oryginalne i ogólne zadbany. ;)

 

I teraz się zastanawiamy czy już nie lepiej dołożyć te 7 czy 8 tys i kupić coś takiego, i to jeszcze z turem, dlatego co o tym myślicie?? sam obstawałem za 3512 ale jak czytam o nim to widzę z samych superlatywach :D i mam na niego ochotę :)

u nas miałbym być to ciągnik niby jako główny, ale to malutkie gospodarstwo, i raczej więcej by chodził z przyczepą ładować ziemię itp.

 

Tylko interesuje mnie spalania, i jak to jest z tą pneumatyką?? można założyć, zrobić, wyczarować ?? :D

Dodam ze ma przodek :)

 

Co o tym myślicie ?

 

ja mam takiego, z pneumatyką dość dużo roboty, on ma hamulce do przyczep hydrauliczne. u mnie chodzł ten sezon z prasa claas44 i spalił chyba mniej niż w tamtym roku 255, bo i nie trzeba go było zyłować. ogólnie fajny traktor

Opublikowano (edytowane)

ursusy są na licencji MF,seria 600 to 5314,też mnie kusi zamienić mojego 5314 na starszego MF,może się nie bedzie psuł??

Dla czytających w celu sprostowania: Ursus kupił licencję na ciągniki serii 500 i bez kabiny 200, nie było wtedy serii 600. Ursus 5312/14 to odpowiednik MF575 lub MF275 (bez kabiny komfort.) Ursus 4512/14 to odpowiednik MF565 ( tak nie MF575 - to jest prawie to samo tylko większa moc, ale silnik, skrzynia itd tak sama). Dodatkowo w naszych ursusach montowano skrzynię 8+2 bez wzmacniacza momentu a w odpowiednich MF były rówinież dostępne już ze wzmacniaczem 12+4. Tak w celu sprostowania aby ktoś później nie żałował zakupu

MF590 - zależnie od wersji ma tylko inny silnik A4.248 - to praktycznie to samo co A4.236 tylko ma większe tuleje, tłoki i pierścienie i uszczelkę pod głowicę, reszta to raczej to samo, bez problemów z częsciami.

 

witam chce kupić mf 675 ale jest uszkodzona skrzynia 2i 3 nie wchodzi tylko zgrzyt możę ktoś wie coś na ten temat

Jakby był to 575 ze skrzynią 8+2 ( pierwsze wersje, nie wiem jak teraz ale ponoć w opcji można było kupić z 12+4, ale tego nie wiem) to można w ciemno kupować ale 675 z 12+4 to uważaj. Skrzynia super tylko drogie części. Jeśli Cię interesuje ten ciągnik to jakiegoś mechanika co zna się na skrzyniach tych od mf zabierz ze sobą niech zobaczy.

Edytowane przez akmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v