Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli masz ta sama co ja. a wiesz moze dlaczego jak robie cos w polu np. agregatem i jade na 1 szosowej i wlaczam przyspieszacz to mf ma jakby ciezko tak jakby sie slizgalo sprzeglo dopiero po chwili przy wyzszych obr. silnika zaczyna w miare dobrze pracowac na wzmacniaczu??

Opublikowano

No właśnie, trzeba szukać, urok hydrauliki, przyczyn może być dużo  :). Ciśnienie ok? kontrolka nie świeci? Jeżeli ok to może tarczki się skończyły. Wygląda jakby nie dostawał odpowiedniego ciśnienia przy niskich obrotach, dopiero przy wyższych wrzuca większy zakres. Ta chwila to ile czasu i przy jakich obrotach przerzuca?

Opublikowano

nie wiem ile ta chwila trwa ale moze ze 3-4 sekundy  poprostu musze rozpedzic dobrze ciagnik na 1 i dopiero wlaczam przyspieszacz. a druga sprawa to taka ze na zimnym oleju swiecila mi sie kontrolka przy wysokich obrotach wiec wyczyscilem filtr hydrauliki i zmienilem olej na STOU 10w30 i bylo dobrze az do teraz kiedy zauwazylem ze czasem na zimnym, oleju przez okolo kilka minut zaswieca sie kontrolka na wyzszych obr. silnika.

Opublikowano

U mnie jest na odwrót, po rozgrzaniu się nie chce zatrzymać, na zimnym stoi, a winne jest zbyt niskie ciśnienie o około 20-30 barów. Z tym że niektóre podobno tak miały jak twój, tzn. na zimnym nie chciał się zatrzymać. Musiałbyś sprawdzić ciśnienie na hydraulice zewnętrznej na zimnym i rozgrzanym oleju. W jakim stanie jest olej? czysty, nie zrobił się "budyń"? Poprzedni olej był w dobrym stanie? Jakie zabrudzenia były na filtrze?

Opublikowano

olej jest czesciutki. poporzedni tez nie byl nmajgorszy ale byl gesty i `troche jakby budyn. a na filtrzebyly ruzne smieci jakies i troche opilkow. a u ciebie wzmacniacz dobrze chodzi?

Opublikowano

Da się w trzech miejscach:

- na wyjściach hydrauliki zewnętrznej,

- na WOM (między wyjściami hydrauliki zewnętrznej, mniej więcej na środku uchwytu powinieneś mieć małą śrubkę, do której wchodzi rurka z tylnego mostu),

- na półbiegach przez odkręcenie czujnika ciśnienia (z przodu ciągnika, przed kabiną, nad rozrusznikiem, biały czujnik z dwoma przewodami).

Opublikowano (edytowane)

Posiadam 2 sezon MF675 4x4 bez obciaznikow, agregat 3,2m, plug obrot3 1,2m, maszynka smiga oszczednie nie poci sie przy maszynach czyli ma dosc mocy jak na 31wiosen, jesli bym zmienial to tylko na MF z serji 3... dla odmlodzenia i dla zewnetrznie osadzonych pomp chydralicznych (nie ma koniecznosci rozpolawiania ciagnika przy awarji choc nie mialem awarji) oraz dla rewersu -wygoda i dbalosc o skrzynie
Reasumujac wole starszego MFa bez elektroniki, a nizeli super nowke za ktorego mialbym 3 takie i dolozyc trzeba na serwis przy awarji.Lepiej wydac ta kase na osprzet dla konia
Zaznaczam ze nie korzystam z dofinansowan na sprzet.

Edytowane przez maly1881
Opublikowano

a wał od przedniego napędu w ursusach jest z boku a mf ma pod silnikiem, czy w ładowaczu ursusa nie ma jakiejś spinki w poprzek żeby złączyć prawą lewą stronę ? w mf tego nie zrobisz no bo wał, jeszcze jedno ursus ma bak na silniku a massey z boku przy kole, w niektórych adaptacjach sa jeszcze odciągi pod spodem aż do listew od podnosnika, jak to jest w mf poprowdzone czy nie ma tego wcale?

Opublikowano

Jak w MF nie robisz "spinki" łączącej prawą i lewą stronę? Przykład pierwszy z brzegu, oryginalny tur MF 80, pasujący do serii 600:

 

153165327_8_644x461_tur-ursus-4514-4512-

 

 

Odciągi, czy tzw. sanki też się zdarzają, zależnie od rozwiązania producenta. Np. takie rozwiązanie stosuje Faucheux w turze S F 50:

 

343338233_5_644x461_ladowacz-tur-massey-

 

Zdjęcia z pierwszych lepszych ogłoszeń na olx, wystarczy poszukać...

 

Opublikowano

Jako że to jest najpopularniejszy temat o MF675 pozwolę sobie się podpiąć. Pooszukuję górnego gumowego przewodu chłodzącego, oryginalny jest dosyć drogi (75 zł za kawałeczek gumy?) więc poszukuję tańszej alternatywy. Od Ursusa 4512 nie pasuje, MF ma inną obudowę termostatu (wejście przewodu z góry, nie z boku). Ktoś już taki element wymieniał, znalazł zamiennik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v