Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
proximka

iskry z tłumika

Polecane posty

proximka    0

Witam mam takie pytanie...

Mam zetora i woże nim teraz słomę i od pewnego czasu zauważyłem że z tłumika wali iskrami

co to może być za przyczyna

od czego może sie to dziać

z góry dzieki Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    3

Gdzieś widziałem coś takiego jak iskrownik na tłumik zakładany ,ale nie wiem czy to się sprawdza.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że ciągnik raz na jakiś czas rzuci iskrami z ciągnika to chyba normalne co innego jak rzuca cały czas jak jest w twoim przypadku?.Jak np w nocy jadę ciapkiem na pełnych obrotach to co chwile widzę iskrę z tłumika.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

7341Zetor    0

zamontyj sobie iskrochron ewentualnie jak masz stary typ komina tem prostorkątny to możesz kupić okrągły z takie cygaro ma on wylot spalin wykrzywiony na lewo i wbudowany iskrochron. iskry to wynik wypalania sadzy wujek jeździł ciapkiem na opale, jak mu brakło raz nalał ropy i zapiął do orkana jak wieczorem tłumik się rozgrzał to sadze się zapaliły ogień i iskry były na metr jak wypaliło się to wszystko wróciło do normy ale jak piszesz że wali cały czas proponuje ci sprawdzić wtryski może któryś sie przycina. wiem że w instrukcji pisze że jak się robi przy takim materiale to iskrochron na bank bo może być problem jak ci się zapali słoma możesz w tedy swajczyć ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lipka    0

Suche paliwo zimą najczęściej B)

Edytowano przez andrzej2110
Caps Lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

Jak Ropa może być sucha? ;) Trochę smieszny ten twój post ... :lol:

Tak jak koledzy wyżej radzą i mówią, kup iskrownik,albo kup nowy tłumik :P

Iskry na 99 % wtedy powinny zniknąć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najtaniej i najlepiej kup sobie wykrzywione cygaro stary tłumi jest już po wypalany i nagromadzona sadza żaczyna się palić i pluje iskrami dla swojego bezpieczeństwa lepiej wymienić bo jak zapalisz słome to mało co pomoże widziałem raz new hollanda jak stanoł w płomieniach przy koszeniu zboża nie ciekawie było dobrze że wujek kosił bs-em i miał 4 duże gaśnice co2 zauważył dym i ogień jak zaczął się palić kombajn z tyłu dobrze że w 3 porwali je i dali rade ugasić właściciel kombajna chciał go całować po rękach bo nic tragicznego się nie stało musiał tylko dołożyc nowe łożyska na tył i lakier. a wujek lepszy po tamtej historii założył iskrochron włąsnie od zetora i mówi że teraz jest spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    18

Z tym wmontowanym iskrochronem w tłumiku bym polemizował, zapytajcie u siebie sprzedawców czy mają na to homologację na piśmie.

Ja pytałem tu i tam i niestety wszyscy otwierali oczy.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

Jak Ropa może być sucha? ;) Trochę smieszny ten twój post ... :lol:

Tak jak koledzy wyżej radzą i mówią, kup iskrownik,albo kup nowy tłumik :)

Iskry na 99 % wtedy powinny zniknąć :)

 

 

to wcale nie jest śmieszne bo tu nie chodziło o to, że suche w sensie, że nie mokre (kurde głupio to brzmi ale nie wiem jak to inaczej ując żeby było zrozumiałe :P ) tylko o suche w sensie właściwości czyt. bardziej ubogie, posiadające mniej właściwości smarujących :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Ten zetor nie kopci, nie ma problemów z rozruchem, oleju nie pali? Pytam, bo przyczyną tego może być złe spalanie paliwa lub nieszczelności na trzonkach zaworów i niespalony olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    72

zdejmij tumik i przejedz sie w nocy na pełnych obrotach to zobaczysz co sie bedzie dzało :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chodzi ci o suche paliwo to pewnie masz na mysli opał a jak wiem opał ma więcej siarki i to dopiero by ci walił iskrami co do wydechu zdjętego to pewnie chodzi ci nie pokazuje się ogień ale w tedy pewnie by wtrysk lał ewentualnie zawory wydechowe do regulacji ale jakby zawory to by je było słychać i na rozregulowanych to ciągnik ciężko pali ewentualnie wogóle nie chce zapalić. Po prostu masz pewnie jeszcze tłumnik od nowości a że blacha na starych zetorach była twarda jak cholera i wytrzymywał tłumik 20 lat to jego wkład się zatyka i wypala. z ekologicznego punktu widzenia zrobił ci się filtr cząsteczek stałych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

kup "iskrochron" ponizek 50 to ciapka-ja kupiłem testowałem noća i ani jednej nie puscił-tylko jeden minus-predze sie grzeje silnik.albo odkrec tlumik i go przeczysc


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×