Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurcze!! ja tez mam podobnie w lewa stronę kierownica możesz kręcić palcem a w prawo bardzo ciężko chyba ze jede to lżej, zalałem olejem do pełna kolumnę kierowniczą, posmarowałem wszystkie kalamitki ,dopąpowalem powietrza do kol i tylko troszkę lżej:(

Opublikowano

A jak dolać oleju do kolumny gdzie jest jakiś wlew ???

 

I dziś jeździłem a był śnieg to na śniehu się super lekko kręci kierownicą to co to może być z przodu mam 4 orginalne obciążniki na przednim zaczepie.

Opublikowano

Podejrzewam ze to nie bedzie brak oleju!Ja kolego tez mialem kiedys taki problem i powiem Ci ze to moze byc wina luzu na sworzniu tam gdzie masz zamontowany kachel.Kupilem po regeneracji caly przodek i problem z glowy...Teraz to paluszkiem moge krecic.Lecz moze to byc rowniez wina piast.Musisz dobrze popatrzec...Pozdr

Opublikowano

Jaki tam olej się leje ? BO od kąt jestem na tym świecie to nie pamiętam by ktoś coś tam wlewał ;)

 

Co to jest kachel.

 

Musze dokładnie przesmarować te 4 kalamitki bo widzę że nawet jednej nie ma :D powkręcam wszystkie nowe i zobaczę jeszcze muszę dopompować powietrza w kołach bo coś widzę że nie jest wystarczająco.

 

A i jeszcze jedno nie zakładając new tematu czy sprzęgło da się jakoś podkręcić by łapało wcześniej a zarazem wysprzęglało lepiej ? BO jest sporawy luz pedała a żeby w niektórych sytuacjach skrzynia nie trzeszczała muszę sprzęgło wcisnąć całe.

 

I jeszcze jedno da się coś zrobić by gaz odbijał bo u mnie odbbija ale nie do małych obrotów i jest to trochę denerwujące. Wymienią się jakąś spręzynkę czy cos ?

Opublikowano

Musze dokładnie przesmarować te 4 kalamitki bo widzę że nawet jednej nie ma ;) powkręcam wszystkie nowe i zobaczę jeszcze muszę dopompować powietrza w kołach bo coś widzę że nie jest wystarczająco.

 

 

 

Przekładniowy

Niedawno jak pisałem o ciśnieniu, to było wystarczająco, a teraz już nie. Szkoda słów.

Opublikowano

Można mieć braki w wiedzy na pewne tematy - wiadoma rzecz. Ale pisz jasno i dokładnie. Mówiłes, że ciśnienie jest OK ale teraz musisz dopompować. To ciekawe jak jest ze zbieżnością?

 

Rada w pigułce żeby za wiele nie pisać - sprawdź dokładnie cały układ, czy są luzy, czy jest olej( z tego co widze to raczej nie), kalamitki + przesmarowanie i wtedy będziesz widział jakieś zmiany. Bo takie pisanie nic nie da. Jeśli takie działanie nic nie da, to trzeba wejść głębiej czyt. sprawdzić drążek, piasta itd. I wtedy można Ci coś radzić.

 

Co do 'odbijania' gazu to pewnie sprężyna ''poszła na spacer'', musisz założyć nową.

 

Nie chce się wymądrzać, ale zbędne jest robienie chaosu. Bo na forum ma być porządek.

Opublikowano

A gdzie ta sprężyna jest i jak ona dokładniej się nazywa żebym widział jaką zamówić w sklepie.

 

Przepraszam za moją niewiedzę na te tematy od niedawwna jestem na forum i nie orientuje się.

Opublikowano

Dzieki za rady mam tą książkę ale w kiepskiej jakośći na kompie i za wiele nie widać. Ja koło gazu żadnej sprężynki nie mam dziwne jak ktoś by miał fote gdzie ją widać lub coś to wrzućcie.

;)

Opublikowano (edytowane)

Jeśli się urwała, a resztki odpadły, to w życiu się nie kapnie gdzie ma być.

 

Musisz szukać punktów zaczepienia. Ja mam 40tke i nie powiem Ci dokładnie, bo chyba jest trochę inaczej. Poszukam w książce.

Edytowane przez MarcinPykuS
Nie piszemy posta pod postem-używaj opcje edytuj.
Opublikowano
przeguby niemają nic wspólnego z ciężkim kierowaniem się

a powietrze chyba widzi gościu że jest

lub że go niema

kolumna

napewno

a nie skrzypi Ci przy skręcaniu??

pod kierownicą???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

popieram cie

Opublikowano
A i jeszcze jedno nie zakładając new tematu czy sprzęgło da się jakoś podkręcić by łapało wcześniej a zarazem wysprzęglało lepiej ? BO jest sporawy luz pedała a żeby w niektórych sytuacjach skrzynia nie trzeszczała muszę sprzęgło wcisnąć całe.

 

No więc sprawdziłem kilka rzeczy napompowałem koła równo po tyle atmosfer na jedno koło ile trzeba tak jak pisałem dzwignięty do góry chodził leciutko a na ziemi już nie.

Opublikowano

Popatrz na zwrotnice na samym dole wzrotnic są łożyska oporowe może łożysko letko jest zużyte i zwrotnica nie obraca się na łożysku tylko ociera o obudowe jak podnosisz przód do góry to luzujesz łożyska oporowe i kręcisz letko tam szukaj problemu . Co do sprzęgła możesz dokręcac łapki tak żeby był luz 3 -4 min między łożyskiem oporowym możesz tesz wyregulowac na ciengle łonczoncym pedał sprzengła i łożysko oporowe skracając je

Opublikowano

Z góry przepraszam za moją niewiedzę naa te tematy i proszę o wyrozumiałość dla mnie :P

 

Powiedzcie mi gdzie są te zwrotnice dokładniej i co smarować.

 

A jeśli chodzi o tą sprężynkę to ona jest na pedale gazu ? chodzi tutaj o c360 bo u mnie jej nie ma jak by ktoś miał fotkę gdzie ją widać to proszę o wrzucenie i prroblem się rozwiąże sprawdzałem w książce tam pokazana jest sprężyna ale nie jest rozrysowane gdzie ona ma być :P

 

A o sprzęgło to da radę to podkręcić bez grubszego rozbierania?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez MFargo
      Czy jest sens założenia nawigacji jak stacja jest odemnie 40km. Dodam że ciemny jestem w tym temacie.
       
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v