Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale ten stukot jest taki metaliczny? Jesli nie to raczej nie ma sie czym przejmowac, bo tak delikatnie moze stukac nawet filtr oleju. I stuka tylko podczas jazdy, czy na postoju tez sprawdzales na wyzszych obrotach i po wcisnieciu sprzegla. Bo naprawde wiele rzeczy moze tak tak stukac, zwlaszcza w tym ciagniku :(

Opublikowano

stukot ja wiem taki jakbyś kluczem jakimś o ten płaski tłumik stukał :( na postoju nic nie stuka od najniższych do najwyższych obrotów i w czasie jazdy samym ciagnikiem czy z przyczepą tez jest ok, jak pisałem wczesniej tylko pod obciążeniem jak orka czy talerzowanie wtedy zaczyna się objawaić. A sam ciągnik pracuje elegancko igła.

Opublikowano

ja mam skale 6 jak si enagrzeje to spada to 5,7 tylko jest tak ze bez wzgledu ile pokazuje obrotomierz cisnienie niezmienia sie zawsze jest take samo

 

stukanie w silniku ustaoiło juz pracuje normalnie tylko czy napewno moze zostac takie cisnienie słyszałem ze moze rozwalic wał pod obciazeniem czy to prawda ??

Opublikowano

co do stalego cisnienia to raczej nie powinno byc tak ze np. na 600 obr/min cisnienie jest na 5 a przy 1200 na 6, raczej powinno byc stale no moze niewielka roznica pomiedzy 600 obr a 2000 obr, tak u mnie jest w 1224 i kazdy mechanik mowi ze silnik jest bardzo dobry.

Opublikowano

Wielkie dziekuje juz po kłopocie ciapek smiga az miło wszystko to była wina podkładki wyjołem ja i zmniejszyło sie cisnienie do 5 na wolnych na zimnym spada do 4,5 na goracym silniku :( jestem bardzo mile zadowolony poprostu inny ciagnik gdy zmniejszyłem cisnienie to nietłucze sie wał miodzio poprostu ideał ;D

 

wystarczyło zdjac miske olejowa dorwac sie do pompy oleju zdjac zawleczke i wyjac podkładke i chodzi thx

Opublikowano

Witajcie!

 

Mam problem z moim ursusem C-328, bądź co bądź jest on już kilkanaście lat bez remontu silnika, ale od kilku dni zaczęło mu coś walić (stukać) w silniku! W kabinie nie daje się wytrzymać po prostu przy wyższych obrotach, dźwięk jakby ktoś pukał niewielkim młotkiem w blok, jednak po wstępnych oględzinach dźwięk dochodzi z głębi kadłuba i ciężko ustalić jego źródło dokładnie, bo zgrywa się z dźwiękiem spalania. Zastanawiam się czy to nie obrócona panewka czasem. Wołam o pomoc w naprowadzeniu na trop.

Opublikowano

I wszystko jasne jest!!!! koles ja to samo miałem a dokładnie mój ojciec kilka lat temu dał mojemu ciapkowi w dupe w kultywatorze i zaczęło tak walic....problem z korbowodem....poprostu pękł w taki miejscu że jeden tłok walił nic nie robiąc....wez go remontuj bo zepsujesz go całkowicie

Opublikowano

no tylko, że teraz akcja kopania buraków i na razie chcąc nie chcąc musze nim pare godzin pojezdzić, bo c 360 zastrajkował pozostaje tylko c385 i nieszczęsny ciapek. po robocie trzeba bedzie sie za to zabrać, mam nadzieje ze wytrzyma...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeśli to pęknięty korbowód to radze ci go nie ruszać tylko zrobić remont bo możesz sobie narobić niepotrzebnych kosztów. A tak po za tym ciapek na jednym tłoku niewiele zrobi.

Opublikowano

nie ruszaj go bo zepsujesz silnik cały...jeden tłok wali bezwładnie i w końcu nie wytrzyma cały blok....moim dojechał do domu i na tym sie skończyło.....remont od reki.Musisz zrobic go a jeden dzień opuźnienia w robotach to nie strata

Opublikowano

Jeśli to pęknięty korbowód to radze ci go nie ruszać tylko zrobić remont bo możesz sobie narobić niepotrzebnych kosztów. A tak po za tym ciapek na jednym tłoku niewiele zrobi.

 

 

No ale on normalnie chodzi na dwa tłoki, tylko ze na obrotach silnika tak około od 1000 wzwyz zaczyna pukać i to nie zawsze, wczoraj np pukał przez godzine pracy, potem ucichł, a jak wracałem do domu to w połowie drogi znowu słychac było ten dziwny klekot... To jakby to był korbowód pęknięty to moim zdaniem cały czasd by walił. Sam juz nie wiem, słyszałem ze jak silnik obróci na panewce to potrafi tak tłuc.

Opublikowano

u mnie było coś podobnego. Ponadto czym bardziej sie rozgrzewał,czym bardziej waliło! Przyczyną był korowód, a dokładniej jego główka, dostała luz na sworzniu. Koszt wymiany jednego 70zł u nas w sklepie plus uszczelki itp...;p

Opublikowano

stukot ja wiem taki jakbyś kluczem jakimś o ten płaski tłumik stukał ;[ na postoju nic nie stuka od najniższych do najwyższych obrotów i w czasie jazdy samym ciagnikiem czy z przyczepą tez jest ok, jak pisałem wczesniej tylko pod obciążeniem jak orka czy talerzowanie wtedy zaczyna się objawaić. A sam ciągnik pracuje elegancko igła.

prawdopodobnie masz luz na korbowodzie też kiedyś cos takiego miałem w ciapku i znajomy mechanik mi to pokazywał. jeśli to jest to co mówie to grubszy remont ci sie szykuje ;[

Opublikowano

Fajnie, że odkopałeś temat sprzed pół roku... Poza tym Roki nie dawno robił remont. ;[

HeHeHe faktycznie nie zobaczyłem daty ostatniego posta ;[ ;[ :) a i to było to co napisałem?

Opublikowano

Witam

Mam problem z ursusem gdy jadę pod górkę (obciążony silnik) słychać metaliczne stukanie z silnika problemu nie ma gdy zjeżdżam z górki lub gdy ciągnik stoi chodzi na wolnych obrotach . Co jest powodem stuków ? Jak można zdiagnozować źródło stukania ?

ROZRZĄD, ZAWORY itp - Słyszałem że stukot słychać bez względu na obciążenia i zakres obrotów jeżeli się mylę poprawcie mnie.

UKŁAD ZASILAJĄCY - Tu nie znam żadnych informacja więc jakby ktoś mógł wyjaśnić kiedy i jaki stukot występuje przy wadliwym działaniu pompy, wtryskiwaczu, złym koncie wtrysku .

PANEWKI KORBOWODY - Jak wyżej jakby koś mógł rozwinąć co jak i dlaczego .

PIERŚCIENIE - Też nie mam dokładnych informacji ale wydaje mi się że oprócz stukanie wystąpił by spadek mocy, ubytki oleju, kopcenie na czarno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v