Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ja tego nie praktykowałem, ale w instrukcji jest napisane że przy tym zaworze trzeba wąż zasilający rozdzielacz [ten cieńki] przykręcić z drugiej strony zaworu [tj. prawa patrząc z góry] i korzystać z funkcji 'wyjście 1'

Opublikowano

pompe hydrauliczna przy silniku włącza się dzwignią i już działa układ hydrauliki zewnętrznej (36l/min),

 

można też połączyć wydatki obu pomp hydraulicznej i podnośnika (62l/min) przez ustawienie zaworu pod siedzeniem na "wyjście 2" i dźwigni sterowania podnośnikiem na "stały wydatek", ale wtedy podnośnik nie działa,

 

w razie pytań na gg

Opublikowano

Czytałem instrukcję i jak wąż zasilający rozdzielacz przykręcisz z drugiej strony zaworu rozdzielczego to po przełączeniu na 'wyjście 1' hydraulika będzie działać gdy:

- masz ciągnik z pompą z regulacją ciśnieniową i dźwignię regulacji pozycyjnej przestawisz na 'stały wydatek' ale też w tym czasie cięgła podnośnika będą na maxa do góry podniesione, dopiero wtedy to będzie działać.

- kiedy masz ciągnik z pompą bez regulacji ciśnieniowej to w każdym położeniu powinno działać.

Opublikowano

@kris14 Jakbyś mógł to opisz to dokładnie krok po kroku co i jak trzeba zrobić. Przyda się napewno nie tylko mi. A praktykowałeś to czy tylko czytałeś że tak się da?

 

@marcin87 czytałem ten temat ale to dość drogi sposób bo trzeba kupować rozdzielacze itp.

Opublikowano

Nie praktykowałem bo nie miałem takiej potrzeby, ale dużo roboty przy tym nie ma.

Na początku wąż zasilający rozdzielacz [ten cieńszy] który domyślnie jest przykręcony z prawej strony zaworu [patrząc z góry] przykręcasz z lewej strony w symetryczne złącze.

Drugiego węża od powrotu nie ma potrzeby ruszać.

Przełączasz zawór rozdzielczy na 'wyjście 1' [patrząc z góry w lewo] i już jest jak powinno być.

Teraz nie wiem czy masz regulację ciśnieniową czy nie w ciągniku.

Jeżeli tak, to musisz dźwignię od regulacji pozycyjnej podnośnika [kanciata gałka] przesunąć na stały wydatek [pole niebieskie na skali] i wtedy cięgła podnośnika są na maxa podniesione do góry i działa hydraulika zewnętrzna [przydatne przy obrocie pługa], jeżeli cięgła opuścisz niżej poniżej 'stałego wydatku' hydraulika zewnętrzna przestaje działać.

 

Jeżeli nie masz regulacji ciśnieniowej w ciągniku to po przestawieniu dźwgini zaworu rozdzielczego na 'wyjscie 1' odrazu działa hydraulika zewnętrzna niezależnie od położenia podnośnika.

 

Po przełączeniu w 'wyjście 1' podnośnik działa normalnie, nie ma że nie opuszcza albo nie podnosi.

Opublikowano

Dużo masz roboty.rozbierasz cały tył,ciągasz plecak [podnośnik]i musisz rozpołowić między mostem a skrzynią,ok 2-3 cm rozjechać żeby ją wyjąć.Kabinę na zwolnicach odkręć.Tuchola hydrotor regeneruję,czeka się ok 2 tygodnie.Kosztuję chyba z 800 zł.Ale nie jestem pewny co do ceny.

Opublikowano

Napisz co się dzieję.

Jak nie wiesz jak to się nie zabieraj do tego tylko szukaj mechanika.

Znajomemu wyciągał mechanik co zabytkowe samochody buduję.Gość był nawet w TVN turbo pokazany.

Możesz jeszcze dekiel z prawej strony odkręcić i ją ręcznie uruchomić.

Opublikowano

grzegorz508 ma rację.Jak się upierasz no to.

Rozbieraj wszystkie osłony z tyłu,

ściągaj plecak,

Spuść olej

odkręć kabinę na zwolnicach i powyciągaj śruby,

odkręć most od skrzyni i rozjechać z 5 cm i chyba dekiel z lewej strony też

Odkręć pompę,na boku skrzyni z 2 stron, masz dekielki na 2 śrubki 8mm.odkręć je i wyciąg i pompa jest odkręcona.

Wyciąg WOM.Odkręć z tyłu 4 śruby pociągnij go mocno.

Wyciąg zawleczkę z górnego wałka nad pompą i go wyciąg.

i wyciągaj pompę.

Coś może zapomniałem ale to ci wyjdzie

Opublikowano

czasami zdzrza się że wolno opada podnośnik gdy jest bardzo dobrze rozgrzany olej to na pozycji dzwigni podnośnika transport pompa wyje :P a jak weżniemy dzwignie podnośnika w pozycje podnoszenie to nie wyje

Opublikowano

Akurat z położeniem transportowym to jest normalne, przecież tylny most pochodzi od mf 255 a tam jest tak samo, tylko pompa może być inna. Ważne aby szybko podnosił i na pusto szybko nie opadał, a resztą nie nalezy sie nazbyt przjmować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szewczyk40
      Witam. 
       
      po wymianie pomp w ursusie 5714 i regeneracji podnośnika (nowy korpus, cylinder, tłok) pękł w krótkim czasie drugi cylinder. Ktoś wie co może być przyczyną ewentualnie co sprawdzić? 
    • Przez pudło
      Przymierzam się do zakupu łącznika hydraulicznego kat.2 ,próbowałem znaleźć opinie użytkowników tych łączników , ale nie znalazłem.
      Prośba do Osób posiadających i użytkujących o wypowiedzenie się na ten temat (chodzi mi o opinie , czy warto w to zainwestować , czy pomaga w pracy?
      Znalazłem taką ofertę https://www.olx.pl/oferta/cieglo-lacznik-gorny-kategoria-2-hydrauliczny-renault-urusus-mf-CID757-IDxuKwl.html#68df930bac;promoted
       
       
    • Przez szewczyk40
      Witam.
      Miałem wcześniej problem z podnośnikiem w ursusie 5714 (2 pompy w tylnym moście) zaczął podnosić co raz niżej i był słabszy aż w końcu nie podniósł wcale
      Zostały wymienione 2 pompy na nowe taka padła diagnoza
      Po wymianie tur i podnośnik działa póki co dobrze lecz mam problem z regulacją pozycyjną podnośnika a mianowicie za szybko włącza się stały wydatek 
      A mianowicie już po ustawieniu dźwigni regulacji pozycyjnej na połowę czerwonego pola załącza się stały wydatek. Kiedyś trzeba było tą wajchą wejść aż na niebieskie pole 
      Więc ktoś co może być tego przyczyną?
    • Przez Ciekawski123
      Mam taki problem z EHR w Agrotron. Podnośnik nie może domknąć zaworu na podnoszeniu, zawsze brakuje ok 5 cm w każdym położeniu ustawienia wysokości. Problem pojawił się po naprawie rozdzielacza ale, było to sprawdzone i firma twierdzi że jest ok. Mam wrażenie że cewka dostaje za mały prąd pod koniec  unoszenia i nie może uzyskać żądanej wysokości. Zastanawiające jest też to że nie działa przycisk unoszenia na błotniku. Wymiana przycisku nic nie dała. Czujnik wysokości zmieniony i też żadnej poprawy.  Co może być powodem takiej awarii? 
    • Przez Kondzio342
      Panowie jak zrobic zeby podnosnik jak i hydraulika chodzila razem w 3512. Bo gdzies kiedys widzialem ze mozna przerobic inny rozdzielacz boczny węże i da sie to ogarnac. Czy ktos takiego cos robił???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v