Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ten z serwisu Nh nie poinformował go że mosty w td są jeszcze słabsze? Dla porównania Td możesz obciążyć maksymalnie masą 2220kg w przypadku najmocniejszego modelu i niecałymi 2000kg w przypadku najsłabszych td. Jd serii 5M można obciążyć maksymalnie masą 2400kg niezależnie od modelu. Czyli jak by nie patrzeć na Jd można te 200kg więcej zarzucić bez strachu, że coś nie wytrzyma.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czas pokaże, co to za wynalazki i jak to się ma do tego co tu zostało napisane. tongue.gif

Opublikowano

Szczerze mówiąc gorąco zastanawiałem się nad tym 5080M ale po przeczytaniu tego tematu i o tym nieszczęsnym "CHIŃSKIM" moście emocje trochę mi opadły :) Choć cena jest bardzo interesująca .

 

Czy mógłbym prosić o wypowiedz kogoś kto stał się już jego szczęśliwym posiadaczem, na temat jego plusach i minusach.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jedna jaskółka wiosny nie czyni. laugh.gif

Opublikowano

No właśnie, wszystkie mosty w tej serii mogą mieć felerne oringi i nie będzie to wina mostów tylko tych oringów :)

Dziś w prasie ("wybiórczej") czytałem, że nie można stosować chińskiej elektroniki, bo może zawierać chipy szpiegujące same wysyłające dane bez wiedzy właściciela. Więc użytkownicy 5M, uważajcie, bo może tam jest jakiś chip w tym moście i Chińczycy dowiedzą się jaka strukturę zasiewów macie :)

A tak serio to ten przypadek z tym mostem może być wyjątkiem, albo też regułą.

Opublikowano

Raz przyjechał domnie na przegląd serwisant do paleciaka elektrycznego i się pytam jak nowe wózki widłowe spalinowe to właśnie mi mówił że jakiś zły oring wsadzili i potem mieli akcje serwisową wszystkich wózków które sprzedali. Więc tu moze być jeden przypadek albo moze być własnie felerne oringi. Ale to w wpraniu wyjdzie i potem już się polepszą.

Opublikowano

heh koledze w case jx nim dojechał do domu wyciekł olej ze zwolnicy! no ale w case może się to zdażyć a w JD nie :) , choć cena nie wiele mniejsza bo ok 10-12tyś

Opublikowano

Mógłbym prosić o podanie jakie jest wyposażenie w tej standardowej wersji .

A tak po zatem adrianos ile musisz na niego czekać tak dokładniej ??

Opublikowano

Cena wygląda na niską jak patrzymy na gołą wersję bez jakichkolwiek dodatków. Natomiast gdy ją wyposażymy w kilka dodatków np. lepszą i szybszą skrzynię to cena już nie wygląda na taką niską. Jednak porównując do innych marek np. df agrofarma 410 to cena jest bardzo konkurencyjna oczywiście na korzyść jd 5080m ,no i wykonanie jd jest o niebo lepsze. Jeśli chodzi o te części chińskie to nie jest to dokładnie tak. Np. części z których jest wykonany most (materiały niemieckie) wysyłane są do chin i tam je składają ,następnie wysyłają do fabryki w Niemczech i tam traktor jest składany w całość z niemiecką dokładnością i oczywiście całą dokumentacją co kiedy i przez kogo zostało zrobione. Obecnie większość liczących sie marek tak robi ze wzgledu na tańszą siłę roboczą chin. W ten sposób traktor osiąga niską cenę. A jeśli chodzi o jakość to wcale ona nie musi być gorsza. Nie ma traktora który w całości byłby wyprodukowany w Niemczech. Informacje te uzyskałem po bardzo szczegółowej rozmowie z zaprzyjażnionym handlowcem oraz przez wykonanie wielu telefonów do serwisów jd. Sam w tym tygodniu zamawiam taki traktor a dokładnie Jd 5080m comfort. Proszę aby dilerka konkurencji nie oczerniała tego traktorka bo to bardzo zwinny i prosty traktorek a czy będzie awaryjny to się okaże ale myślę że jak bedą jakieś awarie to nie będzie to nic wielkiego tylko np. jakieś oring czy uszczelniacz.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Twierdzisz, ze Niemcy robią odlew, półosie, zębatki itp. a następnie wysyłają wszystko do Chin, aby tam to poskładali i odesłali z powrotem do Niemiec? Gdzie w tym sens? Transport do Chin i z powrotem wyjdzie taniej niż godzina pracy niemieckiego montera?

Opublikowano

tak jak napisał mbpiotr po dodaniu kilku bajerów do tego ciągnika cena juz nie jest taka atrakcyjna dlatego zamiaat jd5080m wolałbym Kubotke M8540 (88km)za 143tyś brutto z klimą

Opublikowano

@nucik pracowałeś kiedyś kubotą?? ja miałem okazję pojeździć tym sprzętem, i ja bym nie chciał tego traktorka na podwórku... poza jego podobno niskim spalaniem nie ma plusów... dodam że ja ładowałem nim bele na platwormę, strasznie wywrotny, wszystko się telepie, no może hydraulika szybko chodzi jednak silnik ma dziwną specyfikację pracy (brak mu mocy na małych obrotach), ale to Tylko moja subiektywna ocena!! po paru godzinach jazdy ciągnikiem (nie moim)

 

ja stając przed wyborem traktorka odwiedziłem sprzedawców, widziałem kilka traktorków, i co Jd nawet seria M to nie to samo co Deutz... ani żaden z koncernu: same czy lamborghini... nie wiem jak ma się to w przypadku nowszych traktorków(wykonanie cienkie jak w przypadku starszych) Same ale starsze modele takie jak explorer to chłam!!! i nikt kto miał okazje popracować nawet zetorem forterrą, nie powie że to dobry traktor. seria M to tańsza seria dostępna dla większej grupy rolników, i chyba dobrze że powstała bo cieszy się dużym zainteresowaniem! A żeby nie było że dla mnie JD najlepsze i wogóle cacy (moje opinie na jego temat opierają się tylko na jeździe po placu tym konkretnym modelem) śmiało mogę stwierdzić że to najlepszy na rynku ciągnik 80km za tą cenę!! lepsza jest tylko seria 5R i nie dostępny jeszcze w polsce fendt 200vario

Opublikowano

seria M to tańsza seria dostępna dla większej grupy rolników, i chyba dobrze że powstała bo cieszy się dużym zainteresowaniem! A żeby nie było że dla mnie JD najlepsze i wogóle cacy (moje opinie na jego temat opierają się tylko na jeździe po placu tym konkretnym modelem) śmiało mogę stwierdzić że to najlepszy na rynku ciągnik 80km za tą cenę!! lepsza jest tylko seria 5R i nie dostępny jeszcze w polsce fendt 200vario

a ja uważam że lepszych ciągników jest dużo więcej, no oczywiście jeśli dla Ciebie odnieśieniem cenowym jest golas 5M, to ciężko będzie polemizować...

Co do wyższości 5R to Niemcy w teście uważają, że zasługuje na mniejsza ocenę niż Case CsPro i taka samą jak MF 54**

Jeśli chodzi o te części chińskie to nie jest to dokładnie tak. Np. części z których jest wykonany most (materiały niemieckie) wysyłane są do chin i tam je składają ,następnie wysyłają do fabryki w Niemczech i tam traktor jest składany w całość z niemiecką dokładnością

normalnie cytat tygodnia :)

poza tym jeśli już to włoskie materiały, bo Carraro ma fabryki głównie w Italii

Opublikowano

@Adrianos Kubota troche jeździłem u znajomego i bardzo mi sie spodobała może niedługo bede taka miał na podworku.Jest bardzo zwrotna,pneumatyczny fotel,klima,małe spalanie i wiele innych rzeczy które bardzo mi sie spodobały za nie wygurowaną cene.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v