Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lukas111

Nowa Kabina Mtz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Kabina
farmer120ha    2

Trzeba by dokładnie wymierzyć tego MTZ'ta.Mi się wydaje,że powino wszystko pasowaść.Trzeba tylko trochę checi,czasu,pieniędzy i inwencj twórczej.Jeszcze załorzyć maskę od Pronara.Widziałem taką na ursusie 914 na allegro.Odmłodziło go o co najmniej 15 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas111    0

Hehe tez widziałem tego ursuska :) ale juz mi nie chodzi o nowa maskę tylko o nowa, wyciszona kabinę :D a taka maseczka to 500 zl kosztuje

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BSZ110    154

U mnie we wsi ma koles taka bude na belarusie. Jak dla mnie to wygląda FATALNIE! Wogole nie wyglada jak belarus. Wymienił ja tylko dlatego ze wykrzywił tylna rame a szyba oczywiscie strzaskana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    0

Ja tam widzę problem tylko w tym, czy tam jest dość miejsca aby zmieścić duże akumulatory.

Bo wiadomo jak większość MTZ-ów odpala na zimno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

Ja mam taka kabine. MTZ jest z 87 roku i miał tą małą "sportową" kabine. Teraz niektórzy myslą że to ursus <hahaha>

Z montażem nie było większych problemów (chociaż wchodzi na ciasno).

 

Na akumulatory ma miejsce z tyłu pod tylną szybą (miesci sie 2 x 6V) ale ja mam 1 aku 12 V plus rozrusznik szybkoobrotowy i pali bez najmniejszego problemu.

 

 

1a60b79bd24b52ddm.jpg 5b9c18eb8a1eff8bm.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas111    0
Ja mam taka kabine. MTZ jest z 87 roku i miał tą małą "sportową" kabine. Teraz niektórzy myslą że to ursus <hahaha>

Z montażem nie było większych problemów (chociaż wchodzi na ciasno).

 

Na akumulatory ma miejsce z tyłu pod tylną szybą (miesci sie 2 x 6V) ale ja mam 1 aku 12 V plus rozrusznik szybkoobrotowy i pali bez najmniejszego problemu.

 

 

1a60b79bd24b52ddm.jpg 5b9c18eb8a1eff8bm.jpg

No no fajnie on wyglada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    1
Ja tam widzę problem tylko w tym, czy tam jest dość miejsca aby zmieścić duże akumulatory.

Bo wiadomo jak większość MTZ-ów odpala na zimno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor    0

no to musisz kombinować zeby wsadzić polską kabine ale jak tu koledzy mowią jak masz czas i cierpliwość to sie da zrobić ale to trzeba kąbinować. zawsze taniej niż kupić orginał. Ale dadio i inne gadzety odpadają za głośno bedzie i radia nie usłyszysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas111    0
no to musisz kombinować zeby wsadzić polską kabine ale jak tu koledzy mowią jak masz czas i cierpliwość to sie da zrobić ale to trzeba kąbinować. zawsze taniej niż kupić orginał. Ale dadio i inne gadzety odpadają za głośno bedzie i radia nie usłyszysz

ale ta kabina wyciszona bedzie

http://allegro.pl/item670075568_kabina_kab...e_promocja.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

Zgadzam sięz Igorem. jest w niej głośno, chociaż ja wyciszyłem ją jeszcze bardziej, bo obkleiłem podłogę takimi natami wyciszającymi i pod kabiną wyłożyłem piankę o gr. ok 2,5 cm. Niewiele to daje i np jak jade w 2 osoby na pełnych obrotach to żeby sobie pogadać to trzeba dość głośno mówić.

Radio oczywiście będzie słychać bo możesz go podkręcić i dać mocne głośniki, lecz nie bedziesz słyszał już nic poza tym, nawet karetki jak bedzie przejeżdzała obok na sygnale.

A co do montażu to przeróbek nie ma w 3 zgrane i znające sie na mechanice osoby zamontujesz ją w ciągu 1 dnia.

Ze starej kabiny potrzebny ci bedzie pedał gazu bo w tej nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas111    0
Zgadzam sięz Igorem. jest w niej głośno, chociaż ja wyciszyłem ją jeszcze bardziej, bo obkleiłem podłogę takimi natami wyciszającymi i pod kabiną wyłożyłem piankę o gr. ok 2,5 cm. Niewiele to daje i np jak jade w 2 osoby na pełnych obrotach to żeby sobie pogadać to trzeba dość głośno mówić.

Radio oczywiście będzie słychać bo możesz go podkręcić i dać mocne głośniki, lecz nie bedziesz słyszał już nic poza tym, nawet karetki jak bedzie przejeżdzała obok na sygnale.

A co do montażu to przeróbek nie ma w 3 zgrane i znające sie na mechanice osoby zamontujesz ją w ciągu 1 dnia.

Ze starej kabiny potrzebny ci bedzie pedał gazu bo w tej nie ma.

no niewiem ;/ moj cioteczny brat ma belaruska z r 82 a wyglada min na 95r i w kabinie cichutko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    0

Ja panowie chciałem zrobić swojego starego MTZ 82 na pronara a koszt był by taki. Dane z fabryki pronara

Witam.

Wycena części do Pronar 82 TSA:

 

OSŁONA GÓRNA 1.668 zł. brutto

OSŁONA LEWA 377 zł. brutto

OSŁONA PRAWA 377 zl. brutto

KABINA KPL 82TSA 20 000 zł. brutto

Te osłony boczne były montowane ale w nielicznych. Ale koszt kabiny zniewala. Nie wiem czy to by było z siedzeniem i deską i licznikiem czy nie, ale nawet jak by Z to tyle kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×