Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kedziorek kupisz sprawdzisz i po roku pochwalisz albo skrytykujesz ja chciałem ciągnik prosty na me 15 ha kupiłem narazie mam 25 mtg ale zadowolony zima super na dotyk palenie za chwile w pole i zobaczymy ale nic tanszego poza Białorusią nie kupisz

Opublikowano (edytowane)

Masz racje marian2011 poza tym silnik Perkinsa jest oszczędniejszy wiec może trochę więcej zapłacisz ale szybko zwróci się w oszczędności paliwa a potem to już zysk Poza tym trzeba pamiętać że ciągnik musi pracować jak stoi generuje straty

Życzę wielu lat udanej przyjemniej i bezawaryjnej pracy :)

Kolego ursusc385 gdyby na tej tabliczce było napisane MADE IN ENGLAND to ok a tak to to nie jest przekonujące

Farmtrac i Escort to ta sama firma tylko dla zmyłki zmienili nazwę bo nikt by tego nie kupił

sami oceńcie

http://www.pomtor.kkdf.pl/farmtrac70.htm

a tu taka mała ciekawostka

http://allegro.pl/farmtrac-555dt-ciagnik-traktor-plug-i1498668651.html

Koleś po przepracowaniu nim 82 mth chce się go pozbyć :lol:

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

Kedziorek Twoje posty są po prostu...żałosne i tak jak napisał Ursusc385 pogrążasz się.

Jesteś zakochany w tym swoim Ursusie(nie, że coś mam do tej marki) i chcesz każdego do niego na wszelkie sposoby przekonać tylko, że 90% Twoich argumentów są po prostu błednę, więc zaopatrz się w tego super Ursusa i bezawaryjnej pracy życzę.

Opublikowano

Może najpierw zauważ że ursusc385 jest z Mrągowa ( tam składają FT ) i jest szaleńczo zakochany w tej marce stara się wszystkich do niej przekonać Najpierw proszę nad tym się zastanów

Opublikowano (edytowane)

Radze ci tutaj poczytać komenty http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&img=270933&total=17&st=10 bo widze ze masz trudnosci z czytaniem, tam masz wszystko ładnie opisane przez uzytkownika @b0gdan dlaczego nie ma "made in" :rolleyes:

 

Po za tym taka tabliczka była na silnikach Massey Fergusona to znaczy ze on był z chin ? :lol:

 

Podjarałes sie tym ft z allegro a nawet nie wiesz dlaczego go sprzedaje.. Może nie stac go na rate ? może jest jednak za mały na jego potrzeby ? a skoro sadzisz ze sprzedaje ponieważ mu się sypie to jestes w błedzie bo on ma jeszcze gwarancje to na niej wszystko mu zrobią jakby co...

 

P.S a skad wiesz ze jestem z samego Mragowa ? Ja jestem pewny ze mieszkam 10km od mrągowa i co ci do tego ? nie moge mieć ulubinego ciagnika ? Skad wiesz ze jestem zakochany w tej marce ? a moze swoje zycie oddam ukochanej marce JD :lol:

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

Może już na gwarancji miał tyle awarii że uznał iż trzeba się go jak najszybciej pozbyć żeby jak minie gwarancja nie dokładać do niego

 

Widzę jak chętnie ludzi do niej przekonujesz i to mnie zastanawia, jak dodać do tego ze jesteś z pod Mrągowa gdzie montują FT to to staję się jeszcze bardziej ciekawe B)

Opublikowano

Ja bym się koledzy bał brać te ciągniki ludzie różnie o nich mówią, przeważnie nie są zbyt zadowoleni przednie mosty

są Carraro i to jedyny porządny podzespół, silniki Perkins ale produkowane w Chinach tylny most jest produkcji Escort'a czyli jest sprowadzany z Indii a oni wiadomo robią żeby było tanio a nie żeby było dobrze (model 70/80, 675 670. 685/690/ a o 7100/7110 ciężko powiedzieć bo zapowiadają je już grubo ponad rok i na obietnicach się kończy )

 

Pozdro dla przyjaciela ursusc385

Tu masz jak czytać oznaczenie silnika perkinsa

http://www.perkins.com/cda/files/287332/7/Engine%20Number%20Guide_PP827_01_09.pdf

A co do skrzyń to herbata indyjska jest dobra to i może skrzynie też.

Opublikowano

Wracając jeszcze do dyskusji dwóch panów (wiadomo o kogo chodzi):

Każde następne nazwanie kogoś dzieciakiem, czy inne, najmniejsze, "delikatne" prowokowanie do kłótni zostanie nagrodzone ostrzeżeniem. Walczcie sobie na argumenty, ale nad nerwami panujcie.

Opublikowano

Co do skrzyn to nie słyszałem negatywnych opini musze kiedy zerknąc co pisze na tabliczce

 

P.S Proponuje troche poprzeglądac galerie, pocztac posty jego i dopiero napisać kto kogo prowokuje, bo on tym jednym postem na pewno by mnie nie zdenerwował ;)

Opublikowano

Użytkownikowi @kedziorek to można polać już ostatniego kielicha i niech idzie spać, bo już za dużo bredzi.

@kedziorek, wiesz co jest najśmieszniejsze, bądź najbardziej przykre w Twoim poście? To, że najbardziej czepiasz się fragmentu ciągnika na którego kompletnie nikt nie narzeka, czyli ten wg Ciebie nieszczęsny Indyjski tylny most. Nie wiem czemu kierujesz się według pewnych stereotypów? Bo to wygląda ja sytuacja na wsi u starszych seniorów- 'a bo ja to tak słyszałem...'. Zauważyłeś np że Escort 450 którego posiada @Jozin, jest w większości wykonany z Indyjskich części? Pewnie nie, no bo po co najpierw się przekonywać, co nie? Ale prawda jest taka, że ten ciągnik ma ponad 1200mtg z tego co pamiętam i ma się naprawdę dobrze. Więc nie wiem na czym polega ten Twój ból do tych mostów.

 

PS. To skoro w FT silniki Perkinsa są z Chin, to tak samo jest i w wypadku Ursusowych Perkinsów. Na to wychodzi ;)

Opublikowano

poszukuję użytkownika 675DT z woj. dolnośląskiego - jeśli jest ktoś na forum to proszę o odzew.

Kolego ja słszałem pozytywne opine o tym ciągniku że mało pali jest zwrotny itp. Ogladałem go teraz na targach w Kielcach i dowiedziałem sie ze zdobył nagodę maszyny roku 2011. Jeśli chodzi o kogoś kto ma taki ciągnik to najleiej skontaktuj się z producentem to cię gdzieś pokierują. Najlepiej jak sam go zobaczysz i nim pojeździsz bo niektóre osoby to taki bzdury wypisą że aż szkoda czytać. Powdzonka

Opublikowano

Witam wszystkich. Od roku użytkuję ten ciągnik żadnej awarii prócz zacięcia się ostatnio zaworu od powietrza. Dobry ciągnik do tura za nie duże pieniądze. Polecam małym i średnim rolnikom. Pozdrawiam

Opublikowano

Dzwignia na dole przekaznik włączony ,pociągasz dzwignie do góry przekaznik rozłączony stosujesz ją na uwrociach na krótkie rozłączenie itd ,sam przekaznik włączasz inną dzwignią mniejszą z tyłu tej dzwigni

Opublikowano (edytowane)

Czyli aby włączyć wałek trzeba podciągnąć tą dźwignię, włączyć wałek a następnie ją zwolnić i aby wyłączyć również trzeba podciągnąć, wyłączyć i zwolnić. Czekajcie bo czegoś nie kumam - to sprzęgło nie jest dwustopniowe ?? i czy można włączyć wałek poprzez wciśnięcie sprzęgła ?? czy po prostu ta dźwignia jest dodatkowo ??

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

nie wiem jak jest w zetorze więc odniosę do c-360 czy fortschritta 323 bo takie mam:

wciskam sprzęgło - ciągnik staje, wciskam do końca - zatrzymuje WOM ?? Działa jak na znanej zasadzie, a dźwignia jest po to aby się nie zatrzymywać i np na chwilę wyłączyć wałek ??

Opublikowano

Tu sprzęgłem nożnym nie rozłączysz womu. Nie wiem jak jest w C360 ale w zetorze są dwa łożyska od sprzęgła jedno rozłącz jezdne a drugie wom

Opublikowano

nie wiem jak jest w zetorze więc odniosę do c-360 czy fortschritta 323 bo takie mam:

wciskam sprzęgło - ciągnik staje, wciskam do końca - zatrzymuje WOM ?? Działa jak na znanej zasadzie, a dźwignia jest po to aby się nie zatrzymywać i np na chwilę wyłączyć wałek ??

Kolego to sprzęgło jest dwustopniowe z niezależnym sprzęgłem WOM. Po to jest tak zrobione abyś nie musiał sie zatrzymywać żeby wyłączyć WOM i po to byś na uwrociach nie musiał wyłanczać wom tylko zaciągasz sprzęgł od wom, robisz nawrót i sprzęgł zwalniasz. Trzeba jednak pamiętać że jest to tak zwane sprzęgło 5 minutowe i nie może ono być dłużej zaciągnięte bo poprostu się spali.

Opublikowano

witam ja posiadam Farmtraca 80 4wd fajny ciągniczek niezawodny :D mam go już 3 lata urzywany jest praktycznie do wszystkiego co popadnie, nie ma żadnych zacieków jedna sprawa to że przud mi skrzypi jak włączę go poniewarz nie dopracowali tam jakiejś części ale nic sie tam nie dzieje chyba teraz już dopracowali tę część w tych farmtracach 675dt no ale jestem z niego zadowolony zobaczymy co będzie dalej

 

pozdro :)

Opublikowano

Zamówiłem 675DT wraz z ładowaczem i nie brałem przednich obciążników. Czy po odczepieniu TURa i zaczepieniu kosiarki 1,85m przód nie będzie zbyt niestabilny ?? Jakie Wasze doświadczenia przy podczepianiu maszyn bez przednich obciążników ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v