Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. Ja mam 70 4wd i wiele nie rozni sie od tego w temacie, prócz tego ze ten 675 ma rotacyjną pompe paliwową i tłumik przy słupku, a tak poza tym to takie same, zsynchronizowana skrzynia carraro 12/12, przedni most równiez carraro,no i dwie predkosci obrotowe WOM (ja mam jedną), kabina w miare wyciszona. W sumie przyznam ze 106.520 zł to jest tanio i dobrze i jeszcze mozna cene troche utargowac

Kolego w Twoim 70 4WD jest zupełnie inny silnik niż w 675 DT W Farmtracu 70 4 WD jest montowany silnik Ford a w 675 DT jest silnik Perkins.Więc różnica nie tkwi tylko w pompie paliwowej.

Opublikowano

kilka pytań odnośnie tego modelu:

1. Jak załącza się przód (przycisk, dźwignia). Jeśli dźwignia to gdzie jest umiejscowiona i czy można załączyć podczas jazdy ?

2. Jak załącza się blokadę (przycisk, dźwignia). Jeśli dźwignia to gdzie jest umiejscowiona ?

 

podziękował za ewentualne odp.

Opublikowano

Ja w swoim 675DT mam na razie 262mth. Jak do tej pory to miałem takie małe drobne niegroźne awarie. Wymienili mi uszczelkę przy siłowniku od wspomagania koszt ok 1zł troszkę pocił się na łączeniu z węża z siłownikiem, siłownik gazowy w drzwiach, i wyleciał mi korek odpowietrzający z bagnetu od wspomagania. Wszystkie naprawy zostały zrobione na gwarancji gratis. Polecam ten ciągnik niskie spalanie, zwrotny, silny, dobra widoczność w czasie pracy, bardzo wygodnie się nim pracuje. W przyszłości planuje do niego zakupić ładowacz czołowy. Polecam.

Opublikowano

kolego adamo24!!!ile on tak spali w cięzkiej robocie np.w orce?ile spali w prasie lub beczce?jakie masz ogumienie do niego to standardowe?czy wziąłes te szersze kapcie 480/74/r32??

Opublikowano

Nie mierzyłem go we wszystkich pracach jakie wykonuje ale np. w agregacie uprawowym spalił mi 6,5-7l/mth. Opony mam szersze od standardowych czyli przód 12,4x24 tył 18,4x30

Opublikowano

do adamo24! w ilo metrowym agregacie śmiga?w jakich pługach śmiga(ile skib i i czy to 35 czy 40 ?)

 

da on sobie rade z 3metrowym agregatem i pługami czeórkami czterdziestkami?:)

Opublikowano

Mój pracuje z agregatem uprawowym agro-factory 3,2m i daje sobie radę z nim dobrze ale musisz przód dociążyć na maksa bo bujać może. Ja mam 300 kg na przodzie i już tak nie buja. Co do pługa to mam czwórkę grudziądz 35 odkładnice i chodzi bez problemu.

Opublikowano

Nie pracowałem takim agregatem to nie powiem Ci. Ale sądzę że ciężko byłoby lepiej coś mniejszego 2,1 będzie lepszy. Znajomy do Farmtraca 685DT zapina 2,1 Unie Kos i jest zadowolony większego nie chce.

Opublikowano

Planujemy zakup nowego ciągnika i zastanawiamy się między modelami 685dt a 675dt. Dlatego mam kilka pytań co do modelu 675dt, czy można domówić do niego haki do tylnego TUZ, czy podnośnik z dodatkowym tłokiem jest w standardzie czy wymaga dopłaty, jakie zakresy ma wałek wom, bo różne źródła podają różne informacje i czy silnik jest doładowany czy jest to jednostka wolnossąca? I jeszcze jedno pytanie, jak ten ciągnik sobie radzi w pracach polowych, czy da radę podnieść i obrócić pług 3-skibowy (mając na przodzie standardowe 300kg)?

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe ile za te dodatki trzeba dopłacić, szersze oponki, haki, tłok i 10 wyjdzie. Rozmawialiśmy z dealerem na temat 685 ale teraz dochodzimy do wniosku, że 675 nam styknie. Macie może jakiś cennik w/w dodatków, bo mnie nurtują ich ceny. Bo może jak się 675 doposaży to cena już nie będzie tak atrakcyjna w stosunku do 685.

 

Dostałem od dealera cennik dodatków który będzie obowiązywał od 01.04.2011. I tak: zaczep CMB - 1210; dolne ramiona CMB - 810; opony 12,4R24 i 18,4R30 -1920; obciążniki przód 172kg - 870; dodatkowe 88kg - 560; obciążniki tylne - 970. Wszystkie ceny brutto.

Edytowane przez donborys
Opublikowano

też zamierzam takiego kupić wniosek już przyznany tak że już niedługo powinienem go mieć tylko mam takie pytanie pytałem sie dearela o radio jake tam dają ale on nie wie tak że pytanie kieruje do was może ktoś z was się oriętuje z góry dzieki

Opublikowano (edytowane)

Ja bym się koledzy bał brać te ciągniki ludzie różnie o nich mówią, przeważnie nie są zbyt zadowoleni przednie mosty

są Carraro i to jedyny porządny podzespół, silniki Perkins ale produkowane w Chinach tylny most jest produkcji Escort'a czyli jest sprowadzany z Indii a oni wiadomo robią żeby było tanio a nie żeby było dobrze (model 70/80, 675 670. 685/690/ a o 7100/7110 ciężko powiedzieć bo zapowiadają je już grubo ponad rok i na obietnicach się kończy )

 

Pozdro dla przyjaciela ursusc385

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano (edytowane)

Wez ty przestan brednie wypisywać bo się pogrązysz tylko

Silnik z chin ? :lol: http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/270933-farmtrac-675-dt-tabliczka/

haha własciciele nie są zadowoleni ? :lol: radze ci sie poytac na af

 

Jak czytam twoje posty to nie wiem czy sie smiac czy płakac bo sie w ogóle nie znasz a piszesz głupoty jakby nie wiem

 

Zresztą każdy normalny jak bedzie czytał to bedzie wiedział że wypisujesz totalne bzdury, to co ty piszesz ciągle to brak słów, tobie można tłumaczyć, pokazywać zdjecia ale ty i tak masz te swoje murzynskie teorie ;[

 

Widze że tylko kłótni szukasz nic wiecej :o

 

Po za tym nie jestem twoim przyjecielem ;[ i nidy nie będe...

 

 

 

Edit do moda

Edytowałem post bo to co miałem przeczytać to przeczytałem a reszta nie musi tego oglądać

Edytowane przez Ursusc385

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v