Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

u mnie po 5000 mtg w Forterze 10641 biegi chodzą leciutko, sprzęgło też lekko, nie ma problemów z półbiegami. Nie ma żadnych wycieków ze skrzyni ani tylnego mostu czy silnika. Przez cały okres użytkowania żadnej poważnej awarii a ciągnik przy żniwach i wykopkach w transporcie dostaje ogień w tłoki, ciąga po 30-35 ton netto. Nie wiem ile pali, nie liczyliśmy.

Opublikowano

Wcale nie musisz kupować oryginalnego tura zetora żeby mieć gwarancję, znajomy ma nowego case z turem stoll i na obie maszyny ma gwarancje, to się nie ma tym.

Na ciągnik oddzielnie gwarancja a na tur oddzielnie.

Oczywiście każde ciągniki są wadliwe, znaczy z każdego modelu trafi się dużo wadliwych okazów, bo przecież każda rzecz może być wadliwa, ciągniki składają ludzie i zdarza się,że mogą się pomylić i coś źle zrobić, jakby poszukał to na pewno na r3 też by się znaleźli ludzie którzy na niego narzekają. Bo ludziom nie dogodzi i nie każdy ciągnik zrobią idealnie.

Opublikowano

To chyba tylko w Zetorze tak jest :D .

Jeśli chodzi o inne marki to gwarancja na ciągnik nie jest tracona jeśli ładowacz jest montowany przez autoryzowanego dealera, a nie samemu :)

Opublikowano
A mi powiedzieli ze jak chce miec gwarancje na Zetorka to musze wziąsc tez tura z tej firmy :)

a to jakiś problem wielki jest? ten tur zetorowski podobno jest całkiem niezły i chyba niewiele droższy od polskich ładowaczy, więc jakbyś miał jakiś polski zakładać to chyba wszystko jedno czy to zetorowski będzie czy z biedaszek?

Ciekaw jestem jakie największe koła można wziąsć do tej forterry> oczywiście bez przesady coś na profilu 70 :D ?

Zetor cudem nie jest ale za lambo po kursie euro 4,5zł też bym nie dał :)

ps. są jeszcze robione lambo r4?

Opublikowano

W RPT to nie chodziło o to że Zetor jest zły, tam chodziło głównie o to że był kiepski serwis tam gdzie je kupili, i nie zapisywali tych usterek w książkach serwisowych. W każdej maszynie może zdarzyć sie usterka, a my kupując oczekujemy aby serwis choć przez gwarancje o ten sprzęt dbał.

Opublikowano

tur z zetora jest podobno dobry,kumpel ma go na proxime i se go chwali,bardzo latwo sie go odczepia nie wystepuje to w kazdym turze,ze przekrecisz 2 dzwignie rozlaczysz gniazda hydrualiczne i ogien;d.np ja w swoim john deere'owskim mam male problemy przy odpczepianu,Moge ci tylko powiedziec ze napewno zetor jest mocniejszy od lamorghini(MOCNY CZECH),ale niestey torche bardziej awaryjniejszy... ;/ Zadna inna marka ciagnika nie wchodzi w gre?

Opublikowano

Zetor na pewno będzie mieć tańsze części i serwis niż lambo. Jak się dba to nie będzie się psuć, pilnować zmian oleju, filtrów i będzie śmigać tak jak u mnie. Ale zastanów się jak chcesz do tura ciągnik nad proximą power ze względu na elektrohydraliczny rewers - wtedy oszczędzasz sprzęgło.

Opublikowano

Niewiem jak teraz ale my mamy w gospodarstwie Zetora 7211 i ma zrobione ponad 11 tys moto godzin i poza tym ze od nowosci byla raz wymieniona pompa i cylinderki hamulcowa to do tej pory wszystko hula jak w zegarku:) jezeli trafisz na dobry model i zadbasz o niego to powinien smigac:)

Wiem ze to moze troche niema co porownywac tak starego modelu z nowymi bo obecnie niewiem jaka jest awaryjnośc zetorów ale sadze ze jeżli zadbasz o niego to ci sie odwdzieczy;p

Opublikowano

jak będziesz zamawiać Zetora to dobrze zastanów się nad wyposażeniem. Przy zakupie taniej jest niektóre rzeczy dokupić niż potem po zakupie.

Jakbyśmy jeszcze raz kupowali forterrę to wzięlibyśmy klimę, 3 sekcyjny rozdzielacz hydrauliki, może lepsze siedzenie. Takie rzeczy jak tuz, wom, obciążniki można potem dokupić ale z tymi co wymieniłem jest problem. Ciągnik jest w 8 letnim kredycie na MR więc zbytnio nie odczułoby się tych 20 czy 30 tysięcy rozłożonych na 8 lat. Poza tym wzielibyśmy mocniejszy model bo w transporcie dużo lata i przydałoby się 10-20 koni więcej. My mieliśmy dylemat zetor forterra czy new holland tl 100 chyba, nie pamietam już dokładnie modelu. Zetor wygrał bo miał mocniejszy podnośnik, tańszy był i większą masę miał. Zależało nam na uciągu i podnośniku bo ciągnik miał iść do ciężkiej 4 rzędowej sadzarki zawieszanej.

Opublikowano

Nie wiem możliwe,że w zetorze tak jest, ale jest na AF kilku posiadaczy 10641 z turami polskimi a nie zetorowskimi i z gwarancją wiec nie wiem jaki w tym problem, chociaż sam osobiście uważam, że traktor z oryginalnym turem lepiej współgra niż z innym.

Bo jednak producenci zetora produkując ładowacze czołowe zetor raczej robili je dal traktorów zetor i podłóg nich a takie polskie ładowacze są jakby to powiedzieć uniwersalne do każdego modelu ciągnika, no oczywiście zetorowskie tez do każdego, ale raczej bardziej robili je pod zetory i to jest duży plus przy zakupie ciągnika wraz z oryginalnym ładowaczem tej samej marki co ciągnik.

Opublikowano

Inny ciągnik nie zabardzo wchodzi w gre bo jest on brany na PROW i mam ustaloną sume chyba do 165tys i reszte musiał bym dołozyc z własnej kieszeni.Byłem sie dzisiaj pytac o forterre 105km to z full opcją wyjdzie ok 150 tys brutto.

Opublikowano

no to nie jest jeszcze taka tragiczna cena. full opcja czyli co tam zawiera dokładnie? bo każdy co innego rozumie pod tym pojęciem? tur w cenie?

Przydałby mi się taki drugi zetor ale 12441, lub jakiegoś NH z serii T6000. Ale zetor ma te zaletę że każdy pracownik nim pojedzie a z NH jest problem szczególnie przy lepszych skrzyniach biegów.

Opublikowano

deska elektroniczna? rozdzielacz hydrauliki 3 sekcyjny? bo kogut i siedzenie pasażera to można potem zamontować

Ile kosztuje klima, siedzenie grammera, halogeny, obciążniki przednie? bo obciążniki tylne chyba są w standardzie?

Opublikowano

'Cichy94' mnie Forterra 10641 w październiku tamtego roku kosztowała ok 180 tyś brałem : siedzenie pneumatyczne Grammera, dodatkowe halogeny i światła przeciwmgielne, siedzenie pasarzera, maksymalne opony na wysokość i szerokość z przodu i z tyłu, klima, dodatkowe wyjścia hydrauliki, automatyczny zaczep, i polowy, obciążniki kół tylnych na maksa, przedni podnośnik. Nie brałem tylko przedniego womu i zaczepu typu hit tech bo mi nie jest to potrzebne wogóle bo szkoda na to kasy wydawać bo się nie przyda.

Opublikowano

No ja mam 3 niebieskie i 1 czerwony. i jeszcze 3 czerwone ciężkie ursusy z lat 70tych.

Mieliśmy zamiast forterry brać NH TL100 ale zetor wygrał, tańszy i mocniejszy :D. Szkoda ze zetor nie robi ciągnikow o mocy 140-180 koni bo napewno taki by u mnie był

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez juras390
      John Deere 7600
      Czy ktoś jest posiadaczem bo ja jestem i będę potrzebował porady
      Proszę 
    • Przez raffik4
      Witam zwracam się z prosbą o doradzemie mi jaki mam wybrać ciagnik do 60km na co prawda małà działke 2h na ktorej uprawiam warzywa,jest sad ciagnik miałby słuzyc do ogolnych zastosowań ziemia jest ciezka duzo pracy nie bedzie orka,glebogryzarka,kultywator,czasem koszenie trawy,zalezy mi na prostocie ,trwałosci i dobrego dostepu do czesci dodam iz mam na mysli ciagnik uzywany.
    • Przez lukaszgg
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika na gospodarstwo, wolę kupić coś nowego. I tutaj moje pytanie skierowane do was, co aktualnie polecacie? Coś co by mnie interesowało to przedział w granicach 80 - 110 KM  cena 200 netto 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v