Skocz do zawartości
Cichy94

Lamborghini R3 EVO 100 czy Zetor Forterra 10641??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Cichy94    71

Witam chciał bym znac wasze opinie na temat który z tych dwóch ciagników Lamborghini R3 EVO 100 czy Zetor Forterra 10641?? który lepszy i czy cenowo sie duzo róznią?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Lepszy lamborghini bo ładniejszy wiesz ;) , napisz konkretnie do czego po co do jakich gratów na jakiej ziemi przy jakiej produkcji itd itd, w łąkach to przy r3 ten zetor nie ma żadnych szans zwłaszcza do lambo na butach 480 i 540 he he ale bardziej na miejscu było by chyba porównanie do proximy power, a tak wogóle to jest tyle tematów o takich zetsawieniach że mozna cały dzień czytać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cichy94    71

Ciągnik ma słuzyc jako drugi pomocniczy głónie do ładowacza i do agregatu uprawowo-siewnego moze czasem grubera.W łąkach to on chodził nie bedzie musiał by pracowac na ok 50 ha.A i jak to sie przedstawia cenowo,jakie wyposazenie(który ma lepsze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Jaki jest ten agregat uprawowo-siewny aktywny bierny ciezki lekki?

 

Lambo zwrotniejsze napewno bedzie do tura to sie przydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kanar    0

z tego co wiem to same 100 evo(to jest to samo co lamborghini) kosztuje koło 150 tys a zetor ok 130,lamborghini ma rewers i chyba 2 półbiegi szybka skrzynia EHR,różnica ceny niewielka ale potem przegląd???za zetora płace ok 700 zł a pytałem u dilera same to zaczyna sie powyżej 2000zł .ja miałem problem między samem a proximą i wybrałem ten drugi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

jakie 2 tys za same? jak masz z rewersem hydraulicznym to możliwe że 2gi przegląd bo chyba na 2 gim zmieniają olej w skrzyni, ale tak normalnie to za explorera/r3 przegląd kosztuje około 800zł ale za 150 tyś wersje 100 gs nie wiem czy kupisz chyba za 170 tyś jak już ;)

ps. powaznie za zwykłą proximę przegląd kosztuje 700zł!!! a za explorera 2 tyś, może zapytaj u innego dielera bo ten ma za drogi serwis ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gryfel    5

Ja bym wybrał do pracy z ładowaczem wybrałbym R3 ponieważ uważam że jest bardziej zwrotny od Zetora, znowu Zetor jest tańszy od R3. A dlaczego Forterra a nie Proxima power? Proximę power bardziej jest podobna w masie i sile uciągu do R3. Forterrą ma na pewno większą masę i siłę uciągu od R3 więc lepsza jest do agregatu uprawowo-siewnego.

 

Jeśli cię interesuje to posiadam testy ciągników z czasopisma o mocy jakiej poszukujesz. Podaj emaila na PW to ci wyślę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

Lambo będzie lepsze do tura bo zwrotniejsze no i chociaż mniejsza kabina to jednak więcej wygody, jakby to powiedzieć więcej bajerów.

Zetor wiadomo większy, proxima plus była by mniejsza lepsza, ale za to słabsza w mocy.

Lambo zwykłe kosztuje jakieś 150 tysi, no może trochę więcej a w wersji GS ponad 170, i jeśli bierzesz lambo to bierz w wersji GS, w tej wersji klima nie szpeci ciągnika jest dużo lepsza widoczność, która przydaje się do tura.

Cena zetora forterry 10641 to jakieś 120 tysi, wiadomo mniej niż lambo no i zetor jest tańszy w eksploatacji, tańsze części ale za to lambo wygodniejsze.

Montowane w Lamborghini silniki są przystosowane do ciężkich prac, dlatego właśnie w ciężkich pracach dobrze się sprawdzają i zaskakują stosunkowo małym spalaniem

Musisz wybrać sam, podsumowując, zetor to mniejszy wydatek, zostaną pieniądze na maszyny do niego, Lambo to wygodniejszy i lepszy do tura ciągnik.

Jeśli masz ograniczenia finansowe to raczej zetor, jeśli jesteś gotowy wyłożyć kasę na stół to raczej lambo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

do tura do r3 musi być dach o wysokiej widoczności, fakt że r3 będzie dużo droższy ale śmiem twierdzić że z turem ten ciągnik będzie spalał połowę tego paliwa co forterra, no i lepiej wziąsć wersję gs, bo moim zdaniem rewers mechaniczny jest niedopracowany w tym ciągniku, przy szybkiej jeździe po nierównościach kabina potrafi wybijać na luz, oraz ogranicza miejsce w kabinie może i wygodny w długiej pracy ale trzeba też uważać przy wsiadaniu i wysadaniu żeby nie trącić dzwigni,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolton13    0

mysle ze jak iagnik do ladowacza i w pole to zetor,moj kumpel ma same expolera 95 to nie jest z niego zadowolony,poniewz mowi ze w nim kiziaki siedza a nie konie :Dale chwali sie tym ze malo pali.Niestety cos za cos :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    71

Kurcze to na to wychodzi ze r3 lepszy od zetora ale drozszy.bede musiał namówic ojca zeby wzielismy r3 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62
mysle ze jak iagnik do ladowacza i w pole to zetor,moj kumpel ma same expolera 95 to nie jest z niego zadowolony,poniewz mowi ze w nim kiziaki siedza a nie konie :Dale chwali sie tym ze malo pali.Niestety cos za cos :)

bez przesady, to że przeciążyć się nie da ciągnika to chyba zaleta a nie wada prawda? turbina lubina obr żeby było zawsze powyżej 1500 obr bo jak ktoś tylko muska gaz to wydaje się słaby, a moge się założyć że z maszynami do których na moc którą to na papierze posiada ten explorer wymaga to napewno sobie radzi.

Chociaż troche w tym prawdy jest bo szybka skrzynia inaczej wystopniowana i obciążenie rozbudowaną chydrauliką może powodować złudzenie ze ciągnik jest słaby, znajomy przedlaty kupił explorera jakiegoś dokładnie nie pamiętam o tej samej mocy co c 385 maił być i ciagać lawete z koparką i strasznie się zawiódł bo samik sobie nie radził :D a 80tka kopała się chmura dymu szła ale lata ciągała tą lawete i zmienił na explorera 90tkę i nie ma problemu z mocą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

No samik sobie nie radził, bo mu po garach nie dawał, 80-tke pewnie nieźle gazował a samika tylko tylko w gaz i dlatego słabo mu to szło, trzeba umieć jeździć a nie na ciągnik narzekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

@Kamillo0 zetor forterra 105 będzie więcej kosztowała niż 120tys.-tyle kosztuje teraz proxima plus ... a do tego wyposażenie to jeszcze ładnych parę\ paręnaście tysięcy.

Pół roku temu mój kolega zakupił 10641 i wersja podstawowa to 150tys

a co do tematu biorąc pod uwagę wszystkie posty powyżej to Kolego @ Cichy94 Lepsza będzie r3 w agregacie uprawowo-siewnym też powinna pójść :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Ja jak brałem 10641 był od niego droższy Lamborghini R3 o 10 tyś . Ale nie żałuję że wybrałem Zetora jest lepszy poprostu. Do ciężkich prac się lepiej nadaje. Ma lepszą hydraulike podnośnikod Lamborghini.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Panowie oczywiście ważne zagadnienia specyfikacji technicznej danych technicznych i gabarytowych poruszacie, a 2gą równie ważną kwestią częśto przemilczaną przez dielerów jest co te ciągniki są naprawde warte, a chodzi mi oczywiście o jakość wykonania trwałość i wytrzymałość, tak o zetorze już troche było w prasie rolniczej że troche niepostarał się zetor w pewnych kwestiach, ale i na niemieckim forum do którego link nie podam bo boje się że dostane % i skończy się przygoda z af he he dostaje się troche i dla r3/agrofarm że silnik i skrzynia solidne ale już wykonanie czysto włoskie i tak jak pisałem do kilku kwesty w tej serii ciagników sdf też można mieć zastrzeżenia, no i piekielnie drogie części,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    71

No własnie z tymi czesciami jest problem.Ja mam odemnie jakies 15 km składnice maszyn to oni sie zajmują ciągnikami Zetor i bez problemu dostane czesci a do r3?? a jak jest dokładnie z tą ceną zetorów bo jedni piszą ze 130tys a inni ze 150 tys mysmy sie pytali to za forterre 10641 105km to by wyszło 160tys :) A i jeszcze jedno

czy wiecie ile by mófł kosztowac ładowacz do niego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

No wiesz r3 lepsze do tura i do ciężkich prac też, nie wiem jak zetor ale na pewno zetor do tura nie będzie zły ale gorszy od r3.

A co do tura to zależy jakiej firmy, możesz kupić już za 15 tysi. Oczywiście zetora będzie droższy, nie wiem dokładnie ale pewnie ponad 30 tysi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    71

Jak biore nowego Zetora to musze wziąsc tez tura z tej firmy bo inaczej nie bede miał gwarancji :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gryfel    5

Czytałem w RPT w maju na temat Zetora Forterra i negatywnych opinii użytkowników. Było opisane tam 3 rolników których zakupiło nowe Zetory, którzy myśleli że zapomną o częstych naprawach. Niestety okazało się że ich Forterry mają dużo usterek. Jeśli kogoś interesuje ten artykuł to mogę mu go podesłać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

Ja też czytałem ten artykuł no ale jak pisali o negatywnych opiniach to przecież wiadomo że tam zalet nie napiszą :D

U mnie w okolicy jest bardzo dużo nowych forterrek i użytkownicy ich chwalą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×