Skocz do zawartości
petes

Obsługa 1014

Polecane posty

petes    0

witam. Potrzeba mi informacji na temat obsługi i konserwacji ursusa 1014. Moje pytania dotyczą gdzie wymieniać olej co ile i na jaki. Czyli przednie zwolnice jak wymieniać jaki i ile, przednia przekładnia kontowa chyba tez jest smarowana olejem? Serwo olej czy płyn i gdzie i ile gdzie jest miarka. Jak sprawdzić co sie stało z wzmacniaczem momentu gdy go kupiłem (2tyg temu) już nie działał a poprzedniemu właścicielowi od początku. moim zdaniem cięgło musiało gdzieś wyskoczyć bo ta wajcha chodzi za luźno żadnego oporu i nie wiem jak tam zarzec gdzie to idzie. Wom gdy jest wyłączony nie kreci sie tak jak w c330 (że można pokręcić ręka) tylko jest zablokowany to normalne?? Jest możliwość odłączenia w jakiś sposób ogrzewania bo to dobija gdy jest ciepło a tu jeszcze grzeje. Moje pytania mogą się wydawać banalne ale pole zapytać bo nie znam się kompletnie na tej maszynce. Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuje. Jeszcze 1 pytanie gdzie się podciąga ręczny bo mam bardzo slaby dodam ze tył ciągnika jet od 385a a silnik 1014

petes    0

a w którym miejscu masz ten zawór bo ja szukałem i nie znalazłem go na wężach to będę musiał sobie sam założyć. Kurde nikt mi nie powie jak podciągnąć ręczny?? i gdzie jest miarka do serwa??

Wiadomość z agroFakt.pl

wojteczek11    2

zawór miałem ptzed kabiną na węzu co idzie do ogrzewania , miarki do serwa to o ile dobrze pamientam to nie ma a jak jest to na korku.

rafal13113    96

na zbiorniczku od serwa masz dwie kreski wyżłobione i olej ma być między nimi sprawdzasz wkładając np. druta do zbiorniczka i przymmierzasz do tych kresek i wszystko, a ręczny to podciągasz na dzwigni (kawałek preta a na środku śruba rzymska) która idzie po zwolnicy od rączki i skracasz lub wydłużasz ta dzwignię zależy co chcesz zrobić

lukaskurp    7