Zaloguj się, aby obserwować  
maniekzetor

Rosnąca temperatura silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maniekzetor    0

skoki temperatury do 100 stopni przed remontem po kapitalce bez zmian... jeden dzien pracy silnika temp. 70 stopni... na drugi 90-100 stopni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

termostat masz oczywiście sprawny ! bo umnie wirnik na pompie się ukręcił i raz działała a innym nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Najpierw wyczyść chłodnicę (przepłucz ją) a póżniej martw się o kolejne podzespoły. pozdr :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyger    2

ha ha ha sąsiad miał to samo w takim samym zetorku jak przepłukał chłdonicę jak ręką odjoł :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

no dobrze tu koledzy pisza chłodnice wyczysc i ja bym wywalił termostat lepszy obieg wody jest ja w 2 zetorach wywaliłem i grzeja sie wolniej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

@lukasz12145 zimą go nie zagrzejesz a i silnik bardziej się zuzywa jak nie ma swojej temperatury. najpierw chłodnice wyczyść w zetorach lubieją się zapychać mojemu wujowi też się zapchała w środku i trzeba było wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekzetor    0

juz trzy termostaty zmienilem ale bez zmian zamierzam spuscic plyn z chlodnicy zalac woda i dolac srodek przeczyszczajacy. plyn czysciutki rzadnych osadow przebarwien.

 

chlodnica o jednakowej temp. zauwazylem ze powietrze z chlodnicy czasami jest w miare gorace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

maniek ale czyściłeś ją??? Karcherem najlepiej pod ciśnieniem maksymalnym wyczyścić... miałem podobny problem w 7211 grzał się w pługu do 130 stopni myśleliśmy że się popsuł licznika ale termometrem specjalnym zmieniliśmy i róźniły się wskazania o 3 stopnie... dopiero mój wujek który na zetorach zęby już zjadł powiedział żebyśmy wykręcili i przeczyścili dokładnie chłodnice teraz jak by ręką odjął trzyma 70/80 stopni :Plukasz ja w c-330 termostatu nie mam z 10 lat i wszystko jest dobrze odpowiednio się grzeje i nawet w miarę szybko :)maniek jeszcze jedno... ja w skodzie favorit termostat wymieniałem z 7 razy żeby trafić dobry dopiero w ASO Skody kupiłem za 100zł i problem od razu znikł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

panowie ale mańek ma skoki temeratury a nie grzeje non stop więc umyć chłodnicę nie zaszkodzi jednak przy zabitej chłodnicy grzał by się cały czas ,skoro to nie termostat to musi być coś z pompą albo słabo naprężone paski w co wątpię @luke widzę że wyznajesz zasadę mojego kolegi który w młodości remontował maluchy a mianowicie podczas montażu jak mu zostawała jakaś część to mówił "umnie tego niema to i uciebie nie musi" :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

nie naisałem ze u mnie nie ma i u ciebie nie potszeba tylko mu doradziłem ze ja nie mam i nic sie nie dzieje

a z ta zima to ja duzo w zimie nie jezdze wiec po co mi on a z zywotnoscia to bym sie wstszymał :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekzetor    0

w tym problem ze jednego dnia woze pszenice przy 70 stopniach silnika a nastepnego nie wiadomo dlaczego przy 95-100 stopniach i znowu tydzien jest dobrze. ostatnio zauwazylem ze w orce temperatura byla stabilna przy zjezdzie do domu na wolnych obrotach wzrosla do 100 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Na myśl przyszła mi jedna rzecz a mianowicie kolega miał tak, że jak jechał po nierównościach, lub agregatem po zaoranym, to wskazówka zaczęła sama iść do góry, też z tego powodu miał niezły dylemat i też szukał przyczyn rośnięcia temp. aż wpadł na to przypadkiem, że to jest pod wpływem drgań i się po prostu zawieszsza i wystarczyło puknąć palcem we wskaźnik i wskazówka sama opadała do odpowiedniej temperatury. Może to odosobniony przypadek ale nie zaszkodzi spróbować tym bardziej piszesz że raz jest ok. raz nie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A może coś "pływa" w ukł chłodzenia?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Rozumiem że zostały wykluczone błędy instalacji elektrycznej?

Brak zwarć, przetartych kabelków. Oryginalny czujnik i sprawny zegar?

Ostatnio wstawiłem u siebie czujnik do czwrórki turbo (kobicie w Agromie tłumaczyłem że czujnik do zetora 4 garowego turbo). W efekcie takie jazdy były na zegarze, że wstawiłem stary i jest OK a ten jej odwiozę na dniach.

Jeśli nie jesteś pewny zegara to podjedź do zaprzyjaznionej składnicy i niech Ci wypożyczą na dzień czy dwa nowy oryginalny zegar i sprawdzisz czy może to nie jest jego wina.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj