Zaloguj się, aby obserwować  
maniekzetor

Rosnąca temperatura silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maniekzetor    0

skoki temperatury do 100 stopni przed remontem po kapitalce bez zmian... jeden dzien pracy silnika temp. 70 stopni... na drugi 90-100 stopni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    12

termostat masz oczywiście sprawny ! bo umnie wirnik na pompie się ukręcił i raz działała a innym nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Najpierw wyczyść chłodnicę (przepłucz ją) a póżniej martw się o kolejne podzespoły. pozdr :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tyger    2

ha ha ha sąsiad miał to samo w takim samym zetorku jak przepłukał chłdonicę jak ręką odjoł :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

no dobrze tu koledzy pisza chłodnice wyczysc i ja bym wywalił termostat lepszy obieg wody jest ja w 2 zetorach wywaliłem i grzeja sie wolniej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

@lukasz12145 zimą go nie zagrzejesz a i silnik bardziej się zuzywa jak nie ma swojej temperatury. najpierw chłodnice wyczyść w zetorach lubieją się zapychać mojemu wujowi też się zapchała w środku i trzeba było wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekzetor    0

juz trzy termostaty zmienilem ale bez zmian zamierzam spuscic plyn z chlodnicy zalac woda i dolac srodek przeczyszczajacy. plyn czysciutki rzadnych osadow przebarwien.

 

chlodnica o jednakowej temp. zauwazylem ze powietrze z chlodnicy czasami jest w miare gorace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

maniek ale czyściłeś ją??? Karcherem najlepiej pod ciśnieniem maksymalnym wyczyścić... miałem podobny problem w 7211 grzał się w pługu do 130 stopni myśleliśmy że się popsuł licznika ale termometrem specjalnym zmieniliśmy i róźniły się wskazania o 3 stopnie... dopiero mój wujek który na zetorach zęby już zjadł powiedział żebyśmy wykręcili i przeczyścili dokładnie chłodnice teraz jak by ręką odjął trzyma 70/80 stopni :Plukasz ja w c-330 termostatu nie mam z 10 lat i wszystko jest dobrze odpowiednio się grzeje i nawet w miarę szybko :)maniek jeszcze jedno... ja w skodzie favorit termostat wymieniałem z 7 razy żeby trafić dobry dopiero w ASO Skody kupiłem za 100zł i problem od razu znikł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    12

panowie ale mańek ma skoki temeratury a nie grzeje non stop więc umyć chłodnicę nie zaszkodzi jednak przy zabitej chłodnicy grzał by się cały czas ,skoro to nie termostat to musi być coś z pompą albo słabo naprężone paski w co wątpię @luke widzę że wyznajesz zasadę mojego kolegi który w młodości remontował maluchy a mianowicie podczas montażu jak mu zostawała jakaś część to mówił "umnie tego niema to i uciebie nie musi" :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

nie naisałem ze u mnie nie ma i u ciebie nie potszeba tylko mu doradziłem ze ja nie mam i nic sie nie dzieje

a z ta zima to ja duzo w zimie nie jezdze wiec po co mi on a z zywotnoscia to bym sie wstszymał :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekzetor    0

w tym problem ze jednego dnia woze pszenice przy 70 stopniach silnika a nastepnego nie wiadomo dlaczego przy 95-100 stopniach i znowu tydzien jest dobrze. ostatnio zauwazylem ze w orce temperatura byla stabilna przy zjezdzie do domu na wolnych obrotach wzrosla do 100 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Na myśl przyszła mi jedna rzecz a mianowicie kolega miał tak, że jak jechał po nierównościach, lub agregatem po zaoranym, to wskazówka zaczęła sama iść do góry, też z tego powodu miał niezły dylemat i też szukał przyczyn rośnięcia temp. aż wpadł na to przypadkiem, że to jest pod wpływem drgań i się po prostu zawieszsza i wystarczyło puknąć palcem we wskaźnik i wskazówka sama opadała do odpowiedniej temperatury. Może to odosobniony przypadek ale nie zaszkodzi spróbować tym bardziej piszesz że raz jest ok. raz nie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A może coś "pływa" w ukł chłodzenia?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    270

Rozumiem że zostały wykluczone błędy instalacji elektrycznej?

Brak zwarć, przetartych kabelków. Oryginalny czujnik i sprawny zegar?

Ostatnio wstawiłem u siebie czujnik do czwrórki turbo (kobicie w Agromie tłumaczyłem że czujnik do zetora 4 garowego turbo). W efekcie takie jazdy były na zegarze, że wstawiłem stary i jest OK a ten jej odwiozę na dniach.

Jeśli nie jesteś pewny zegara to podjedź do zaprzyjaznionej składnicy i niech Ci wypożyczą na dzień czy dwa nowy oryginalny zegar i sprawdzisz czy może to nie jest jego wina.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez aprzem
      Witam. To mój pierwszy temat na forum więc na początek chciałem się przywitać. A teraz do rzeczy. Chciałem zapytać czy jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie tego korektora pod względem jego sprawności. Pytam ponieważ wydaje mi się że coś z nim jest nie tak ponieważ pod obciążeniem nie zauważam aby zwiększał dawkę paliwa ( o ile da się to zauważyć?). Na razie tego nie ruszam ale patrząc w katalogu pod numerem 0093009258 jest przepona tylko w tym szkopuł, że nigdzie nie idzie jej dostać a zakup ewentualnie całego korektora to spory wydatek.
    • Przez slesh451
      Panowie macie jakiś sposób na urwane śruby w bloku silnika. Próbowałem rożnych sposobów ale żaden nie przyniósł efektu. PO]MOCY


    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 12145. Ostatnio w trakcie orki zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju. Chciałem się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju? Przepatrzyłem cały silnik i nie mogę go zlokalizować, czy ktoś może podpowiedzieć gdzie znajdę ten czujnik?  Oraz drugie pytanie co się mogło stać, że ta kontrolka świeci? Od czego zacząć weryfikację problemu?
    • Przez MichaSatta
      Witam ! Mam taki problem otóż po kupnie ciągnika ( zetor 8111 ) borykałem się z cieknącym olejem silnika , wreszcie po sianokosach wziąłem się za niego i rozpołowiłem ciągnik . Okazało się że olej leci z odrzutnika oleju który chcę zastąpić pokrywką z uszczelniaczem jest to bardziej pewne i żywotniejsze rozwiązanie tylko pojawił się problem na wale jest taki jakby pierścień i było u mnie 2 mechaników i twierdzą że ten pierścień trzeba zbić ponieważ uszczelniacz nie będzie spełniał swojego zadania .... Ja mam trochę inne zdanie iż wydaje mi się że tego nie pójdzie zdjąć bo jest to razem z wałem i teraz nie wiem co zrobić czy jednak trzeba wywalić ten pierścień czy może jednak się go zostawia ..
    • Przez Zetix
      Czołem!

      Muszę zdemontować wymiennik ciepła w zetorze 12011 ponieważ jest uszkodzony gwint wewnątrz wymiennika i sączy mi olej z korka no i muszę zwieźć do fachowca żeby przegwintował na większą śrubę Jak najszybciej i najprościej go zdemontować?
      Czy trzeba odkręcać belkę ramy silnika, czy może wykręcić filtr bąk i dostać się do wymiennika?

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj