Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maniekzetor

Rosnąca temperatura silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Temperatura
maniekzetor    0

skoki temperatury do 100 stopni przed remontem po kapitalce bez zmian... jeden dzien pracy silnika temp. 70 stopni... na drugi 90-100 stopni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

termostat masz oczywiście sprawny ! bo umnie wirnik na pompie się ukręcił i raz działała a innym nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    97

Najpierw wyczyść chłodnicę (przepłucz ją) a póżniej martw się o kolejne podzespoły. pozdr :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tyger    2

ha ha ha sąsiad miał to samo w takim samym zetorku jak przepłukał chłdonicę jak ręką odjoł :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

no dobrze tu koledzy pisza chłodnice wyczysc i ja bym wywalił termostat lepszy obieg wody jest ja w 2 zetorach wywaliłem i grzeja sie wolniej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

@lukasz12145 zimą go nie zagrzejesz a i silnik bardziej się zuzywa jak nie ma swojej temperatury. najpierw chłodnice wyczyść w zetorach lubieją się zapychać mojemu wujowi też się zapchała w środku i trzeba było wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekzetor    0

juz trzy termostaty zmienilem ale bez zmian zamierzam spuscic plyn z chlodnicy zalac woda i dolac srodek przeczyszczajacy. plyn czysciutki rzadnych osadow przebarwien.

 

chlodnica o jednakowej temp. zauwazylem ze powietrze z chlodnicy czasami jest w miare gorace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    144

maniek ale czyściłeś ją??? Karcherem najlepiej pod ciśnieniem maksymalnym wyczyścić... miałem podobny problem w 7211 grzał się w pługu do 130 stopni myśleliśmy że się popsuł licznika ale termometrem specjalnym zmieniliśmy i róźniły się wskazania o 3 stopnie... dopiero mój wujek który na zetorach zęby już zjadł powiedział żebyśmy wykręcili i przeczyścili dokładnie chłodnice teraz jak by ręką odjął trzyma 70/80 stopni :Plukasz ja w c-330 termostatu nie mam z 10 lat i wszystko jest dobrze odpowiednio się grzeje i nawet w miarę szybko :)maniek jeszcze jedno... ja w skodzie favorit termostat wymieniałem z 7 razy żeby trafić dobry dopiero w ASO Skody kupiłem za 100zł i problem od razu znikł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

panowie ale mańek ma skoki temeratury a nie grzeje non stop więc umyć chłodnicę nie zaszkodzi jednak przy zabitej chłodnicy grzał by się cały czas ,skoro to nie termostat to musi być coś z pompą albo słabo naprężone paski w co wątpię @luke widzę że wyznajesz zasadę mojego kolegi który w młodości remontował maluchy a mianowicie podczas montażu jak mu zostawała jakaś część to mówił "umnie tego niema to i uciebie nie musi" :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

nie naisałem ze u mnie nie ma i u ciebie nie potszeba tylko mu doradziłem ze ja nie mam i nic sie nie dzieje

a z ta zima to ja duzo w zimie nie jezdze wiec po co mi on a z zywotnoscia to bym sie wstszymał :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekzetor    0

w tym problem ze jednego dnia woze pszenice przy 70 stopniach silnika a nastepnego nie wiadomo dlaczego przy 95-100 stopniach i znowu tydzien jest dobrze. ostatnio zauwazylem ze w orce temperatura byla stabilna przy zjezdzie do domu na wolnych obrotach wzrosla do 100 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Na myśl przyszła mi jedna rzecz a mianowicie kolega miał tak, że jak jechał po nierównościach, lub agregatem po zaoranym, to wskazówka zaczęła sama iść do góry, też z tego powodu miał niezły dylemat i też szukał przyczyn rośnięcia temp. aż wpadł na to przypadkiem, że to jest pod wpływem drgań i się po prostu zawieszsza i wystarczyło puknąć palcem we wskaźnik i wskazówka sama opadała do odpowiedniej temperatury. Może to odosobniony przypadek ale nie zaszkodzi spróbować tym bardziej piszesz że raz jest ok. raz nie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Rozumiem że zostały wykluczone błędy instalacji elektrycznej?

Brak zwarć, przetartych kabelków. Oryginalny czujnik i sprawny zegar?

Ostatnio wstawiłem u siebie czujnik do czwrórki turbo (kobicie w Agromie tłumaczyłem że czujnik do zetora 4 garowego turbo). W efekcie takie jazdy były na zegarze, że wstawiłem stary i jest OK a ten jej odwiozę na dniach.

Jeśli nie jesteś pewny zegara to podjedź do zaprzyjaznionej składnicy i niech Ci wypożyczą na dzień czy dwa nowy oryginalny zegar i sprawdzisz czy może to nie jest jego wina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×