Skocz do zawartości

Przedni napęd do C-360 [połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

pewnie bedzie zalezało od tego na jakim przełozeniu bedziesz miał most uaza.

kolega z Namysłowa który montował most uaza w swojej 40tce pisał ze przy moscie o przełozeniu szybszym (4,6) trybie 49z i kolach 20-7,50 obroty sa zgrane ,ile w tym prawdy tez nie wiadomo (nie nagrał filmika dokladniejszego jak zgrywa sie przod wzgledem tyłu)

A problem taki ze jeszcze nikt nie podał gotowego przepisu na zgranie przednich kół z tylnimi ,co by ułatwiło pozniejszy dobór przelozen przy

danej srednicy opon .

Dlatego zdecydowałem sie moncic na uazie, gdyz jako iz to bedzie moj pierwszy (to traktuje to jako prototyp) bowiem nie chce za duzo wtopic w to kasy, a głowne załozenie ,to aby zgrac własnie obroty.Jesli to bedzie opanowane wtedy bedzie mozna myslec na innymi masywniejszymi mostami. B)

Edytowane przez maxers
Opublikowano

dobrze kombinujesz :) no nic mam most uaza ale muszę go wyremontować bo jest w tragicznym stanie i nie wiem jeszcze jaki ma przełożenia. jak już trochę kasy zbiorę wezmę się do roboty teraz idzie wiosna ciągnik musi być sprawny. będzie czas będę się bawił może coś z tego wyjdzie :blink: a co na złe obroty skrzynia?? np przy cofaniu? jeśli przód będzie szybciej chodził od tyłu

Opublikowano

Znajomy ma załozony naped od zetora 5748 i chodzi mu przod minimalnie wolniej .(musi załozyc opony na przod wieksze )

jego 8,3-24 sa juz slicki wiec da teraz na 9,5-24 Obecnie bardziej mu silnik obciaza gdyz przod hamuje i tył nadgania .Efekt dopiero sprawdza sie w momecie gdy jest obciazenie i tył mieli wtedy przod mu pomaga .Ale nie ma co obciazac bez potrzebny podzespoły.Beda nowe ciapcie to dam znac jak bedzie sie spisywał.

Opublikowano

ok to czekamy.

a jak duża jest różnica w przełożeniach w mostach Uaz jedna przystawka 49z podejdzie?

i tylko zmiana wysokości kół by wchodziła w grę czy zależnie od przełożeń będzie inna ilość zębów w przystawce?

ja mam c-355 wiec jest szybsza wiec 49 z w przystawce i opony 18' /20'

 

lub może i założyć 48 z i np 16 kola i wyższa opona :) jak już most uaz nie chciałbym go mieć na wielkich kołach , aby to zgrabnie wyglądało jak na niektórych filmach na yt

Opublikowano (edytowane)

Szybszy most (8/37 ma 4,625;1 ) a wolniejszy (8/41 ma 5,125:1)

Wpis z komentarza kolegi 11bobber z YT

''to jest tak ( c360 koła z tyłu 14,9-28 most uaz z przełożeniem 8-41 koła z przodu 16-7,50 przystawka 49 zębów, przystawka 51 zębów mogą być koła 18-7,50) ( c4011 albo c355 koła 14,9-28 most przełożenie 8-41 koła z przodu 20-7,50 albo 20-8,3 przystawka 51 zębów ) dodam że mostów z przełożeniem 8-41 jest 90% i tak to wygląda moge załatwić przystawke nową za 1800 zł''

Fajnie gdyby ktos to poparł praktyka wtedy byłby wszystko jasne .

Ja to mysle skrecic wszystko w całosc i na koniec korygowac rozmiałem opon/koł jak uda sie dopasowac mniej wiecej kompromis wtedy zakupie nowe jodełki (aby nie okazało sie kupiłem nieodpowiedni rozmiar)

 

 

A tak po za tym to rozmiarem felg nie ma sie co sugerowac bo mozna potem nadrobic balonem opony ,tak wiec nalezy brac pod uwage jej wysokosc/obowod .Wtedy dopiero znajac ten wymiar doposowac rozmiar felg oraz opon(znów najlepiej byłoby podpasic jakies typowe zeby potem nie było problemów z zakupem opon) Moze troche namieszałem ale chyba wiadomo o co mi chodzi :D

Edytowane przez maxers
Opublikowano

wiadomo wiadomo. czytałem te komentarze pod filmem na yt :) ale będę robił tak jak ty najpierw testy na starych kołach później jakieś w jodełki . daj znać co Ci wyszło bo ty masz c-360 i 40-tke to napisz jak założysz wszystko i do którego :) jak byś założył do 40-tki sprawę miałbym prostą :) skopiował bym z Ciebie .no chyba ze byś miał tajemnice i mosty na sprzedasz B)

 

ale z drugiej strony co co to za frajda założyć napęd do c-360 :) założyć napęd do 40-tki lub c-355 to już coś bo mało tego jest.a ci co maja to w większości kupione i nie którzy nie wiedza co tam jest w ogolę założone :)

Opublikowano (edytowane)

Spoko jak bede miał konkrety napewno napisze tutaj .Puki co wszystko co pisze to sucha teoria (no oprucz przodu w c360 od zetora 5748) bowiem jego akurat montowałem .

 

Co do przystawki mozna do tego kolegi napisac ile kasuje za przystawke i na jakich trybach robi (ostatnio licytowali poprzednia i poszła za 980zł wiec nie ma tragedii nie co w przypadku tej za ponad 2tys bo to juz przeginka ale co mnie tam ,jak dla mnie to i 3tys moze byc )

http://allegro.pl/pr...3107153077.html

Edytowane przez maxers
Opublikowano

Ciekawe jaki tryb montuje pan konstruktor ten co montuje na mostach robura i zila.Skoro mówi ze to nie jest zaden z zetora bo nie zgrywaja sie obroty na nich

Szkoda ze to tajemnica firmy

Opublikowano

ja to mam Wrażenie że każdy z nich ma własny patent a wszystkie są uniwersalne czy to c-360 - czy 40-tka he he a nie wiadomo jak to wyjdzie w praktyce ... wielkie tajemnice robią i sprzedają

Opublikowano

Znalazłem ciekawą stronę z kołami zębatymi.

www.częscimaszyn.net

Wejdzć w koła zębate modułowe.

Koła zębate w 360 mają moduł 4

Wejdzc w dokumeny do pobrania są dokładne wymiary

Koła sa z piastą i bez a otwór centralny można roztoczyc.

 

Nazwe strony należy wpisać bo link nie działa.

Opublikowano (edytowane)

podaje poprawny link do strony

 

www.czescimaszyn.net

 

Zawsze wyjdzie taniej niz kupowac tryb od zetora.

I kolejny raz odbieramy chleb tym którzy chca zarabiac niewadomo ile na niewiedzy innych . :D

Edytowane przez maxers
Opublikowano

Tak na szybko....nikt z mających,bądź montujących nie wspomniał że walek będzie zawadzał z układem pneumatycznym a może nawet z układem pomp hamulcowych pod pedałami??

Może ma ktoś tak na szybko jakieś foty bądź informacje bo mi wychodzi ,że będzie kolidował niestety...jeszcze muszę poprzymierzac dokładnie.

Opublikowano

Będzie kolidował , ja u siebie musiałem układ pneumatyczny zlikwidować ale u mnie jest wcale nie potrzebny , no może poza zbiornikiem bo stoję na nim jak paliwo nalewam :) , pewnie można by to jakoś dostosować w końcu nie takie przeróbki się robi .

Opublikowano (edytowane)

Cena z kosmosu troszkę zwłaszcza ,że nie daje przystawki i wałka,jakiś dobry"biznesmen".

 

Poza tym,jakoś nie podchodzi mi z wyglądu ,te koła takie śmieszne wąskie wysokie,trochę to archaiczne.

 

U mnie montaż w toku ,z racji późnej pory(roku) i opoźnienia w odbiorze przodka prace trwają ale jak wiadomo co rusz wyjdzie jakaś zmiana + przeróbka i tak schodzi.

No ale działamy.

W każdym razie niech nkt nie wierzy ,że tak hop siup przód wrzucony i można śmigać,jeszcze jak ktoś jest dokładny to już chwilke trzeba poświęcić.

Co do pneumatyki , no ja zamierzam tak zrobić żeby działała nadal z przodkiem zapiętym.

Edytowane przez MarcinKa
Opublikowano

Kolejny dzień prac minął..

 

Pneumatyka została,dało radę trochę podnieść zawór powietrza i ten wspornik z pedałami hamulca.

 

W zasadzie zostało tylko zarzucić koła(opony) na felgi,przykręcić i można stawiać na koła.Pozostaje tylko jeszcze kwestia ładnego wkomponowania wajchy od załączania i wył przodka w podłodze.

No i chyba wsadzenie jednego aku 12V do lewej skrzynki.Aha no i błotniki ale to nie wiadomo jak starczy czasu.

Opublikowano (edytowane)

Kolego pepe,powiedz jak z trwałością skrzyni reduktora, jak ze szczelnością??

 

Aha, i patrząc na zużycie kół przednich i pracę napędu ,dobrze dobierają w rykach przełożenie?

Edytowane przez MarcinKa
Opublikowano

Co do przełożenia to jest dobrze , przed kupnem musiałem powiedzieć jakie mam gumy na tyle i na tej podstawie zrobili zębatki , z tego co mi powiedzieli to wyprzedzenie przodu wynosi jakieś 3-4 % , a w pierwszym pytaniu to nie wiem czy chodzi ci o skrzynię czy przystawkę ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v