Skocz do zawartości

Przedni napęd do C-360 [połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

halo odpisze jeszcze ktos? a i jeszcze jedno duzo sie zmniejszyl przeswit przedniej osi? oraz jak nisko jest przystawka na tyle? jaką wysokośc ma sama przystawka? z gory dzieki za odp

Opublikowano (edytowane)

Witam , palanuję założyć przedni napęd do swojej c360 na której posiadam tura (mam w galerii) . Przedni napęd chciał bym aby był od zetora i teraz moje pytania od jakiego zatora pasuje przedni napęd do c360 i czy trzeba coś przerabiać np. jakis tryb wymieniać itp. Obecnie są wystawione dwa napedy do c360 od zetora na Allegro.pl http://otomoto.pl/ur...60-A230370.html . Czy któryś z tych napędów będzie napewno pasował do c360?. W gre wchodzi także ten napęd http://allegro.pl/przedni-naped-ursus-c360-c355-4011-3p-4x4-i2726366604.html . Który był by lepszy waszym zdaniem ?.

Edytowane przez Maatiii
Opublikowano

halo odpisze jeszcze ktos? a i jeszcze jedno duzo sie zmniejszyl przeswit przedniej osi? oraz jak nisko jest przystawka na tyle? jaką wysokośc ma sama przystawka? z gory dzieki za odp

 

kolego zastanów się sam. jak założysz ten most z kółkami 16" to po zdjęciach widać że most masz na wysokości piast, czyli dość nisko. ktoś już gdzieś pisał też że przód ciągnika też jest minimalnie niżej niż bez napędu. przystawka będzie podobnie zmiejszać prześwit jak most (popatrz jak idzie z niej wał do mostu)

 

Witam , palanuję założyć przedni napęd do swojej c360 na której posiadam tura (mam w galerii) . Przedni napęd chciał bym aby był od zetora i teraz moje pytania od jakiego zatora pasuje przedni napęd do c360 i czy trzeba coś przerabiać np. jakis tryb wymieniać itp. Obecnie są wystawione dwa napedy do c360 od zetora na Allegro.pl http://otomoto.pl/ur...60-A230370.html . Czy któryś z tych napędów będzie napewno pasował do c360?. W gre wchodzi także ten napęd http://allegro.pl/pr...2726366604.html . Który był by lepszy waszym zdaniem ?.

chyba z zetora lepszy. masywniejszy, wyższe kółka, obciążniki (ostatnie zdjęcie w linku). od 5748 podejdzie napewno

Opublikowano (edytowane)

A trzeba jakieś tryby wymieniać w skrzyni i czy te koła można zmienić ponieważ przy ładowaczu były by lepsze mniejsze :) .

Edytowane przez Maatiii
Opublikowano

ja dałbym kola 18 masz naped na przodzie ten ten z ryk? jesli tak to jesli moglbys sprawdz kiedys jaki masz przeswit przystawki i tutaj napisac, bardzo by mi sie to przydalo w podjeciu decyzji czy dac naped, z gory dziekie

Opublikowano

@ Matii Jeśli chcesz zakładać napęd do tura to myślę, że tylko od zetora. Wyższy prześwit i wszystko dorobione orginalnie. Założysz napęd od uaza to będzie mniejszy skręt co myśle liczy się bardzo. Co do biegów na terenowych to dowiedziałem się, że należy zmienic cały dolny wałek na zetorowski i koło przesuwne reduktora ale nie jestem tego pewien i chciałbym by potwierdziła to osoba, która już coś takiego zrobiła. Być może jestem w błędzie. :)

 

@Buszmen11 Wysokośc przodu ciągnika nie jest problemem zawsze można podwyższyć go na wsporniku by zrównał się z tyłem. :)

Opublikowano

@ Matii Jeśli chcesz zakładać napęd do tura to myślę, że tylko od zetora. Wyższy prześwit i wszystko dorobione orginalnie. Założysz napęd od uaza to będzie mniejszy skręt co myśle liczy się bardzo. Co do biegów na terenowych to dowiedziałem się, że należy zmienic cały dolny wałek na zetorowski i koło przesuwne reduktora ale nie jestem tego pewien i chciałbym by potwierdziła to osoba, która już coś takiego zrobiła. Być może jestem w błędzie. :)

 

@Buszmen11 Wysokośc przodu ciągnika nie jest problemem zawsze można podwyższyć go na wsporniku by zrównał się z tyłem. :)

A jaki rozmiar kół bym musiał mieć , i czy te co podałem w linku będą dobre ?.

Opublikowano (edytowane)

ja dałbym kola 18 masz naped na przodzie ten ten z ryk? jesli tak to jesli moglbys sprawdz kiedys jaki masz przeswit przystawki i tutaj napisac, bardzo by mi sie to przydalo w podjeciu decyzji czy dac naped, z gory dziekie

 

osobiście nie mam napędu, nie mniej rozważałem taką opcję :) zrezygnowałem z tego gdyż byłby mały prześwit, mniejszy skręt i nieosłonięty wał napędowy, co by przeszkadzało w prasowaniu zwijarką. napisz do kolegi @ dominik1007 on ma ten napęd na kołach 16"

 

@ Matii Jeśli chcesz zakładać napęd do tura to myślę, że tylko od zetora. Wyższy prześwit i wszystko dorobione orginalnie. Założysz napęd od uaza to będzie mniejszy skręt co myśle liczy się bardzo. Co do biegów na terenowych to dowiedziałem się, że należy zmienic cały dolny wałek na zetorowski i koło przesuwne reduktora ale nie jestem tego pewien i chciałbym by potwierdziła to osoba, która już coś takiego zrobiła. Być może jestem w błędzie. :)

 

@Buszmen11 Wysokośc przodu ciągnika nie jest problemem zawsze można podwyższyć go na wsporniku by zrównał się z tyłem. :)

 

jak mnie pamięć nie myli ktoś w tym temacie pisał że przód na uazie ma za nisko i pod belkę musi coś wspawać. żeby napęd zgrywał się na terenowych to przystawka musiała by być podpięta bezpośrednio do tylnego mostu jak ma zrobione @gintek w 4011

Edytowane przez Buszmen11
Opublikowano

Koła dajesz takie pod jakie zrobiona jest przystawka , jak chcesz kupić ją np. w Rykach to mówisz jakie masz koła i opony i wtedy dobierają ci ilość zębów w przystawce .

Opublikowano

Jak kupisz most z zetora do musisz założyć koła takie jak orginał. Jak zmienisz rozmiar to będziesz zmuszony wymienić koło zębate w przystawce lub opony z tyłu by zgadzały się przełożenia. :) Inaczej długo to nie pochodzi.

Opublikowano

@wladyslaw1 dlaczego na wstępie zakładasz, że musi zmieniać opony z tyłu? zawsze można podmienić z przodu, będą napewno tańsze. może być też tak że wszystko będzie grać...

 

@Maatii najlepiej zadzwoń do typa, niech powie jakie gumy mają zetory z przodu/tyłu i co ewentualnie musisz podmienić. kwestia druga to jakie ty masz opony na tyle i jakie masz przełożenie w zwolnicy

Opublikowano

A jeśli bym kupił od zetora podałem link na poprzedniej stronie ?.

Jeśli chodzi o tego typa z pod Gniezna radze uważać na niego,sam od niego brałem za 6,5tys i nie jestem za bardzo zadowolony.

Opublikowano (edytowane)

Dlaczego jesteś niezadowolony? Towar kiepski?

Niestety ,tak dzwoniłem do kolesia powiedział mi ze stan dobry,sprawny opony 80% ,jak pojechałem oponki okazały sie szmelc (chyba ze dla niego dobre sa jesli jeszcze detki nie widac,wtedy by zgadzało sie) ale nic juz nie chciałem sie dochodzic bo przejechałem prawie 300km w jedna

gosc chytry jak pienek (nawet 1zł nie chciał zejsc mówił ze jesli ja nie wezme nie widzi problemu inni znajda sie) wiec przemilczałem to (to był z mojej strony bład bo nowe chodza po ok 600zł wiec za 1200zł) wiec jeden wydatek juz jest

nastepnie co sie okazało tryb w przystawce był 51zeby dzwonie do goscia zeby mi zamienił (poszła łacinka koles obiecał ze zamieni na 49z ale

na obiecnkach sie zakończyło)

Zreszta potem bał sie telefonów ode mnie dobierac ,odzucał połaczenia ,potem znów odbierał ktos inny mówiac iż własciela nie ma itp

i tak schodził kontakt z nim.

tak samo z oponami powiedzaił zeby przyjechac to je zamienie (teraz jedz mu 600km z kolami) ehh...

kupiłem nowy tryb w kaliszu bo nie miałem wyjscia wiec poszło niecałe 400zł na niego(49z)

Kolejne co mnie wkurzyło to rozwalone krzyzaki na jednej stronie połosi nigdzie nie mogłem dostac igiełek polowy nie było tez musiałem szukac aby dopasowac (nie sprzedaja ich oddzielenie jak w przypadku od mostów ciezkich czyli krzyzaki na zewnatrz) za nowa połos kompletna powiedziano mi w kaliszu 1400zl wiec troche mnie przygasili

troche czasu straciłem nim udało mi sie znalezc zakład który mi ja zregeneruje(wyszło o wiele taniej ale to juz nie oryginał wiec z wytrzymałoscia różnie moze teraz byc,niestety nie miałem innego wyjscia czesci do tych mostów jak na lekarstwo a wydawac 1400zł za cała półos to bezsens

tak wiec teraz widzicie mój zachwyt odnosnie zakupu u tego handarza z Gniezna ,zreszta nie jedna osoba równeiz miała podobne przygody z zakupami u tego kolesia.

Tak wiec teraz jestem w stanie powiedziec ze w tych pieniądzach napewno , nie był wart ten przedni naped,zdecydowanie przesadzaja troche z tymi cenami i maja pole do popisu

Niestety człowiek uczy sie całe życie ,a najlepiej mu to idzie na własnych błedach.

Pozdrawiam wszystkich i radze uwazać z zakupami u tego Pana

Edytowane przez maxers
Opublikowano (edytowane)

To faktycznie krótkowzroczne działanie.

 

Te 2 mosty na zdjeciach które obecnie widnieja w aukcji na OTOMOTO za 6200zł to tez pewnie nie zaciekawe cos mi sie wydaje że beda ....

Zauwazłęm ze ten koles proboje wartosc gorszego mostu zastapić jakoscia kół (sadze ze ten który ma mozliwsze opony bedzie znów w gorszym stanie most)

Aha i wtedy jak byłem u niego miał jeszcze jednego ale niekompletnego wiec pewnie był kombinowany (składany z kilku badz młodzony )

A czy go sprzedał czy to jeden z tych dwóch to tego nie wiem.Ale ja juz bym go nie chciał :)

Ogólnie rzecz biorąc nic do tego kolosia nie mam (jak to u handlirza)ale wkurza fakt że płaci sie jak za zboże a potem takie cyrki .Ten który

ja zakupiłem za 6500zł ze wszystkim pewnie wyjdzie mnie ze wszystkim kolo 9000zł (opony,tryb,regenracja krzyzaków,itp wiec kolo 2000zl lekko)

Chyba jednak gra nie była warta świeczki ;/

Jak by jednak ktos decydował sie na zakup napedu od niego to proponowałbym rozkrecic i przejrzec u niego wszystko aby potem uniknac

takich niespodzianek jakie mnie spotkały.

Edytowane przez maxers
Opublikowano

A ja kupiłem przedni napęd od Pana z okolic Koszalina... Facet solidna firma..;) Wszystko wytłumaczył co i jak.. nawet ostatnio dzwonił mi żeby nie włączać napędu na polowych biegach bo koła z przodu idą 4 razy szybciej niż tył i tak rozerwać idzie traktor, a za 2 tygodnie przysłał mi naklejki do ciągnika z zakazem włączania napędu na żółwiku..;) A za nim zamówiłem u niego napęd byłem oglądać w Łasku u faceta napęd który on też robił... Fakt że trzeba wydać 8 tys. ale wszystko nowe... opony nówki, most rozkręcony i poskładany z dobrych części.. naprawdę polecam tego Pana..;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v