Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

raczej nie bo to nie stało sie nagle tylko jak go kupiłem to tak chodził nie pomógł kapitalny remont nie wiem co morze w nim siedzieć już wszystkiego próbowałem i nic

Opublikowano

Dziwny jest Twój przypadek, skoro nawet remont nie pomógł. Ja bym może jeszcze tak banalnie poleciał i sprawdził cały dolot od filtra po kolektor ssący i cały wydech łącznie z tłumikiem czy nie ma gdzieś oporów ssania/wydechu.

 

Zobacz też temat:

http://www.agrofoto.pl/forum/pytanie-odnos...C385-t7875.html

Tam jest problem z C 385 i tam pisałem o przypadku z którym się kiedyś spotkałem na praktykach w U912, i też o tym, że może być na przykład źle ustawiony rozrząd, albo wyrobiony wałek napędu pompy wtryskowej.

No chyba, że masz pewność, że to na pewno nie są przyczyny...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

tez raczej nie ponieważ filter powietrza był wymieniany na nowy rok temu razem z turbiną i nic to nie dało i nic nie blokuje wydech i ssania a co do rozrodu to jak by był przestawiony to by był zły kąt wtrysku a wczoraj sprawdzałem i kat wtrysku jest dobry

Opublikowano

ja mialem podobne objawy w swoim 1014 (SILNIK TEN SAM). u mnie była zle ustawiona pompa (dalem pompiarzowi instrukcje napraw tej pompy bo jest inna niz w c-385 i pochodnych bez turba!!! i teraz prawie wszystkie gorki z 2 przyczepami pokomuje na 4-ce + ewentualnie wzmacniacz). jeszcze 1 przyczyna może być w tłoczku od dawki rozruchowej, że jest zacięty,

Opublikowano

No to coś jest nie tak?

Wszystko sprawdziłeś i nic nie znalazłeś, a mimo to problem nadal istnieje...

Czyli albo czegoś jeszcze jednak nie sprawdzałeś, albo nie wiem co Ci doradzić.

Pomyślę trochę nad tym i popytam znajomych, może oni coś skumają...

 

A 'podchodził' do tego silnika jakiś porządny mechanik z doświadczeniem? Remont zleciłeś, czy robiłeś sam?

Ja może też bym sprawdził jeszcze raz pompę, jak kolega wyżej pisze, może faktycznie ktoś nie wiedział że ona jest od doładowanego silnika?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

jak pompuje pompką to słychać takie bzyczenie wiec wszystko jest dobrze z pompką a co do silnika był wachowo naprawiany

a pompa była regenerowana i ale nie mam pewności czy była dobrze zrobiona morze zawiozę ją jeszcze raz i zobaczę krzych2007 a jakie instrukcje dałeś pompiarzowi ??

Opublikowano

A ja mam jeszcze jedną prawdopodobną przyczyne ;wymieniałeś wtryskiwacze na nowe? Jesli tak to czy obmyłeś je z tego oleju czerwonego bo jesli nie to tez moze być przyczyna złej pracy i braku mocy ponieważ ten czerwony olej(nazwy nie znam) zapieka sie na wtryskiwaczach i nie pracują prawidłowo(miałem tak w C_330) tez nie chcial mi palic i nie mial mocy. Do 1012 to dosc duzy koszt wymiany na nowe wtryskiwacze najpierw sprawdz czy to ta usterka. Chocmoze to być wina pompy. :mellow:

Opublikowano

Koledzy na początek to przepraszam , ale nie mogłem znaleść takiego tematu. mam 2 ursusy c385 i w jednym tuleje są juz bardzo zuzyte a i tak śmiga z pługiem 4-skibowym na 2 szosowej natomiast druga ma tuleje jak nowe a ma duzy problem z tym samym pługiem na 4 polowej, tak że czasem musze do 3 redukować. czy ktos może mi podsunąc jakiś pomysł? wymieniłem panewki korbowodowe, głowica zrobiona pompa (niby zrobiona) ,końcówki wtryskiwaczy nowe, kat wtrysku ustawiony według książki. i niemam już pojęcia co może jeszcze byc nietak. przyszło mi namyśl że może regulator obrotów w pompie, bo przy odpalaniu po dłuższum postoju nawet po wciśnięciu gazu do podłogi on pomału mozolnie wchodzi na obroty a potem to juz ok.

Opublikowano

Pompa niby zrobiona tzn .???? układ paliwowy a zapłon masz dobrze ustawiony a jak chodzi to nieżuca silnikiem itp gładko chodzi czy skacze ? jaki dym ? a tłumik możne masz nie wiem tłumik przytkany kumpel w 330 przegrody mu się pomieszały bo miał stary i nie mógł się zbierać na obroty słaby spróbuj zapalić bez tłumika.

Opublikowano

Zgadzam się z "zenekbizon" albo pompa (może być zrobiona ale mogłeś ją źle wsadzić poprostu może ją przekręć w prawo w lewo ja miałem tak samo ale żle ustawiony zapłon) ;)

Opublikowano

koledzy dzieki za tyle podpowiedzi. uszczelka jest na 100% dobra, kąt wtrysku ustawiony odpowiednio, a w pompie były robione tylko sekcje, ale niewiem jak z regulatorem obrotów , niewiem jak tłumnik , a filtry wymieniałem na jesieni zeszłego roku. przy odpalaniu dymi na siwo, a pod obciążeniem tak troche na czarno bo jest mu ciężko. niewiem jak sprawdzic czy dawka paliwa jest dobrze ustawiona , oleju niebierze, a pierścionki są dobrej firmy takie same mam w drugiej i jezdziłem nanich 15 lat.

Opublikowano

Sprawdź tłumik pierwsze lub go ściągnij i jak będzie chodzić potem zapłon sprawdź a potem pompę daj do sprawdzenia jeszcze raz a dawke na pompie sie ogląda na stole prubniczym

Opublikowano

Hoho odświeżam temat. Po 3 latach nic nie robiłem w silniku a Ursus chodzi dalej. A w tym czasie już się sporo przepracował! Wymieniłem wszystkie zębatki od rozrządu na oryginalne od 912. Moc znacząco wzrosła po dobrym ustawieniu zapłonu. Super odpala nawet w 20 stopniowe mrozy, mało pali ciśnienie na zimnym 5,5 na rozgrzanym 4.

 

Ale niestety dalej stuka jak stukał... Jak się rozgrzeje to wali jak szalony... A dopóki woda nie przekroczy 60 stopni chodzi jak pszczółka. Nadal obstawiacie te zawory? Można to naprawić samemu czy trzeba oddać do jakiegoś zakładu?

Opublikowano

No ja miałem w 80 to samo B) i właśnie mam go teraz rozebranego i winę za to ponoszą tulejki na korbowodach... a i od razu się zapytam czy trzeba je roztoczyć? bo nie chcą wejść na sworzeń.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v