Skocz do zawartości
tctomek

Seria W

Polecane posty

Lukasz1987    57

Odświeżę temat bo mam pytanie, koleś nie daleko mnie przyprowadził W650 i mam takie pytanie jaką on ma wydajność? w tonach na godzinę oczywiście. Jaki heder to nie wiem, nie pisał ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz1987    57

Już znalazłem.... kolesia na akademiku co takiego ma 30ton przy dobrych wiatrach i stratach poniżej 1%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Aha tego to już nie spytałem bo nie wiedziałem, ale kombajn z 2008 roku z listopada jest jak to pomoże, bo nie chce mi się do niego drugi raz gonić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

W sumie to chyba dużą ma wydajność bo znalazłem filmik na YT to T660 miał 31t/h wydajności to możliwe że

a) robi Mnie w konia ;[

b ) ma dwa bębny ;[

Muszę go z inwigilować Wtedy się dowiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

kombajn serii W to duzy kombajn, mysle ze nawet z 1 bebnem powinien 30 t/h zebrac ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

czemu w tym tescie porownuja johna 5 klawiszy z lex 6 klawiszy?

 

co oznacza: debie au taux de peries de grain 1% - 31,8 l/h et a 1,5% - 35,6 l/h.

jesli to chodzi o spalanie to ok, jesli przeplyw masy, to nie rozumiem.

w tym tescie chyba chodzilo o jakosc slomy, a nie przepustowosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

bo mają bardzo podobną wydajność? ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

jak moze miec kombajn o prawie polowe mniejszej powierzchni wytrzasaczy, ktora to jest kluczowa w omlocie pszenicy podobna wydajnosc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

Z tego co widziałem na tym filmie, to czytam w 3:26 minucie:

 

JD T550 z hederem 620 R

wydajność przy czymś 1% 31,8 (l/t)/h

przy 1,5% 35,6l/h

 

Claas Lexion 540 z hederem C660

wydajność przy czymś 1% 32,5(l/t)/h

przy 1,5% 35,5l/h

 

 

eh?

 

źle rozumiem francuski? ;[

niech to ktoś przetłumaczy? ;[

to jest wydajność w tonach? czy spalanie w litrach?

Bo ja najpierw obstawiłem to pierwsze i myślałem, że chodzi o tony na godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

"au taux de peries de grain" ten zwrot ze slownikow internetowych oznacza przy poziomie zanieczyszczen ziarna, ale to pierwsze kluczowe slowo nie wiem co to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Google nic nie mowi o paliwie tylko tłumaczy na "Peries Debie kurs ziarna". Na pierwszy rzut oka chodzi o wydajnosc przy okreslonych stratach ziarna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

czyli dokładnie jak tak myślałem na początku.

 

Co takiego ma T550 że dorównuje Lexionowi 6-klawiszowemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Mi się zdaje, że w teście podane są wydajności w t/h dla strat 1% i 1,5%, no ale to by było dziwne huh.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

Co takiego ma T550 że dorównuje Lexionowi 6-klawiszowemu?

jeden walek wiecej i brak przyspieszacza, w zamian separator obrotowy.

powierzchnie klawiszy 4,6 m2, zamiast 7,48

i powierzchnie sit 4,84 m2, do 5,8.

wiec nie kumam o co tu chodzi ;[ ;[

 

chyba poszukam test johna T i zobacze jak tam im wychodzilo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

To jak znajdziesz to nie zapomnij podzielić się z nami ta informacją, a w miedzy czasie za serię W też będę wdzięczny mellow.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
powierzchnie klawiszy 4,6 m2, zamiast 7,48

 

to sa prawdziwe dane? JD nie ma przypadkiem 7,3? Czy myli mi się z modelem T550i ?

 

@Lukasz

Mi się zdaje, że w teście podane są wydajności w t/h dla strat 1% i 1,5%, no ale to by było dziwne ;[

 

Masz racje, te cyferki oznaczaja wydajnosc na godz. Tylko Czemu dziwne? Szybciej pojedzie , wiecej skosi , wiecej strat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Monteks    0

Wg tego filmiku wszystko jest liczone w t/h? przynajmniej tyle moglem odczytac na fullscreen'ie ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

Wiele ludzi ma 1450CWS na ponad 250 ha, więc W540 na 220 też wystarczy, przy założeniu że przez większość żniw pogoda będzie dopisywać.

 

Co do awaryjności, to seria W jest na pewno uważana za mniej awaryjną niż mniejsze modele produkowane w Brazylii, które też nie uchodzą za beznadziejne kombajny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×