Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ja mam balonowe 825 i mało miejsca jest ze 3 cm luzu przy zwrotnicy no i te doły na polu swiezo zaoranym przy ostrym skrecaniu rwrwrwr ale ole te wysokie ładniej na nich wyglada jak są takie pekate oponki

Opublikowano
1. Który lepszy bys cie wybrali, ktory lepiej kupic ? ;)

2. Czym sie naprawde róznią te ursusy bo chyba moc maja taką samą ?

1. wybrałbym tego którego było by mnie stać kupić w stanie conajmniej przyzwoitym :D

2. różnią sie

-mocą (pierwsze 385 były słabsze o kilka KM)

-hydrauliką i podnośnikiem (912 ma oba mocniejsze)

-oponami (912 ma nieco szersze/wyższe z tyłu)

-układem kierowniczym (912 może mieć orbitrol)

-912 ma miękki przodek, nie wiem czy w 385 były ale raczej nie...

-maska, wydech na masce (385)/ obok maski (912) ale nie wiem czy to reguła

-dach - od 1992 roku 912 sprzedawany w Polsce miał tzw. "gruby dach", wersje eksportowe wsześniej

-...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja bym wybrał 912. Parę koni więcej zawsze się przyda...

Opublikowano

912 lepiej wyglada(inna maska) i ma inaczej ułozone wajchy od biegów(chyba ze ktos przerobił) miekkie i twarde przody miały chyba oba modele, inny kolektor wydechowy, nowsze 912 lepszy układ kierowniczy. i bardziej komf kabina (szyby uchylne lepszy fotel) pozatym 912 zawsze lepiej sprzedać dalej ;)

Opublikowano

Miałem 912 a sąsiad miał C385... To moge powiedzieć, że 912 lepszy, wygodniej sie biegi zmienia (C385 ma reduktor pod siedzeniem, 912 z boku). 912 ma troszke mocniejszy podnośnik. No i 912 po prostu jest ładniejszy i bardziej mi się widzi... I jakby co to jest o wiele więcej wart od C385... Pozdro ;)

Opublikowano

rączka od biegów kosztuje nieco ponad 30 zł remont blacharki ( maska, gruby dach, błotniki) do 3000 i można zrobić ciągnik naprawde super ważne żeby reszta była dobra i moim zdaniem na to trzeba patrzyć przy zakupie ciągnika bo blacharka i detale kosztują grosze ale silnik skrzynia most i podnośnik są drogie w remoncie a jeśli chcesz silniejszy to kup czwórkę z turbo w cale nie są dużo droższe

Opublikowano
rączka od biegów kosztuje nieco ponad 30 zł remont blacharki ( maska, gruby dach, błotniki) do 3000 i można zrobić ciągnik naprawde super ważne żeby reszta była dobra i moim zdaniem na to trzeba patrzyć przy zakupie ciągnika bo blacharka i detale kosztują grosze ale silnik skrzynia most i podnośnik są drogie w remoncie a jeśli chcesz silniejszy to kup czwórkę z turbo w cale nie są dużo droższe

 

 

 

914 ma turbo ???

Opublikowano

zapomniałeś jeszcze o U 902. Skrzyżowanie 385 i 912 ,maska prosta jak 385 ale światła montowane w środku jak 912,kolektor wydechowy w masce jak 385. Podnośnik,zaczepy ogólnie cały tylni most i środek kabiny to 912. Cenowo też po środku między 385 a912 ale troszke bliżej mu do 912

Opublikowano
elo na twoim miejscu wybral bym u -912 ale to twoj wybor nie ma co kupowac jak sam nie zadecydujesz a potem masz zalowac pozdro

 

 

Dzieki za rade tez myslalem o 912 troszke wiecej koni i komfort tez lepszy.

Opublikowano
914 ma turbo ???

 

1002 1004 1012 1014 mają turbo a 914 ma przedni napęd a turba nie ma może powiesz jeszcze że ma silnik odrzutowy owszem chyba że masz turbinę dołożoną albo silnik od tych co wypisałem prędzej

Opublikowano
1002 1004 1012 1014 mają turbo a 914 ma przedni napęd a turba nie ma może powiesz jeszcze że ma silnik odrzutowy owszem chyba że masz turbinę dołożoną albo silnik od tych co wypisałem prędzej

 

No no Twoja wiedza jest imponująca...

 

Widziałem 914+T zresztą to jest ten sam (na 90%) silnik co w 912/14.

Opublikowano
No no Twoja wiedza jest imponująca...

 

Widziałem 914+T zresztą to jest ten sam (na 90%) silnik co w 912/14.

 

widzięć moogłeś ale zaden z serii 900 nie wyszedł z fabryki z turbiną tym się głównie różnią od serii 1000 a ja nawet widziałem c- 385 przerobionego na 1614

Opublikowano
widzięć moogłeś ale zaden z serii 900 nie wyszedł z fabryki z turbiną tym się głównie różnią od serii 1000 a ja nawet widziałem c- 385 przerobionego na 1614

 

no właśnie przerobić można tylko po co ,po pierwsze duży koszy a po drugie to nie to co oryginał

Opublikowano
widzięć moogłeś ale zaden z serii 900 nie wyszedł z fabryki z turbiną tym się głównie różnią od serii 1000 a ja nawet widziałem c- 385 przerobionego na 1614

 

Nie wiem po co przerabiać całkowicie ciągnik 4 garowy na 6 garowy, przecież to ingerencja w konstrukcję traktora... ;)

Opublikowano

Dla mnie jest to bez sensu zakładanie 6 garowego silnika do skrzyni od 4 garowego. Wdaje się że to może być taka sama skrzynia ale nie są. Widziałem 80tke z 6 garowym sercem i po 2 miesiącach pracy skrzynia się posypała. Tak ja już wolę zainwestować tą kasę w przyszłe naprawy z normalny fabryczny ciągnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez oMajsteRo
      Witam, mam problem z Ursusem 1204.
      Na ciepłym silniku powyżej 1500 obr. coś stuka w silniku.
      Silnik jest po remoncie.
      Zawory są dobrze ustawione.
      W załączniku film z pracy silnika.
      2222.mp4
    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v