Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak mimo to odpowiedzi na moje pytanie tam nie znalazłem wiec załozyłom nowy temat

moj rozdzielacz raczej jest sprawny bo podnosnik podnosi dobrze za to tur słabo i ten olej jakis taki spieniony wiec chyba jeden kanał sie nie zepsył a pompa nowa

Opublikowano

Może masz po prostu nieodpowiedni olej który się pieni. Spróbuj jeszcze powoli podnosic i opuszczać tura żeby usunąć powietrze z przewodów. Może być jeszcze zawór przelewowy który otwiera sie przy zbyt niskim ciśnieniu, lub zapchany kosz ssący.

Opublikowano

jeśli z oleju robi się piana tzn. że pompa ciągnie powietrze. a że podciśnienie jest tylko przed pompą... więc tam szukaj nieprawidłowości. za pompą jest ciśnienie, więc nie jest to wina rozdzielacza. szukaj nieszczelności przed pompą. we wszystkim co znajduje się nad poziomem oleju.

Opublikowano

kurcze w tym problem ze ja załozyłem ta uszczelke przy bloku a ta na kroccu pompy to załozyłem taki gumowy oring nie dało sie dostac innej wydaje mi sie ze to szczelne szlag mnie trafia bo znowu musze to rozkrecać

Opublikowano

tam są dwa oringi jeden grubszy 30,2x3 i cieńszy 22,3x2,4 wymień jeszcze raz oba i ja nie wiem jak to składałeś bo prawidłowo jak założysz te oba oringi to lekko dokręcasz te 2 śrubki zakładasz obudowe wtedy ten pierścien ułozy se prawidłowo względem kolanka, podnoszisz pokrywe i dokręcasz do oporu te 2 śrubki i zabezpieczasz je drutem. Dodatkowo wymień jeszcze oring 19,3x2,4 koło pompy tam gdzie kolanko wkręcone jest do pompy. Właśnie to kolanko to słabe rozwiązanie techniczne często z tym sa problemy, mozna było tam zastosować przewód hydrauliczny przykręcany do pompy i bloku :P

Opublikowano

Bez zdejmowania pokrywy nic nie zrobisz, muszisz ją zdjąć znam ten ból sam pare razy rozbierałem... Tam w bloku skrzyni jak pisałem powinny być 2 oringi, a 3 koło samej pompy. Jak wymienisz wszystkie 3 i jak mówisz ze tam nie ma, to jak go tam założysz to powinno ok być

Opublikowano

Ostatnio wymieniłem simeringi czy jakos tak w tylnym moscie w moim ciapku i zalłym nowym Hipolem tylko ze tym rzadszym i jeden kolega mi powiedział ze ten rzadszy olej moze popsuc nowe symeringi jednak spotkałem sie tez z opinią ze taki olej w niczym nie przeszkadza .. co o tym sadzicie ??

Opublikowano
:) mam 4011 już troszkę lat. Zakupił ją ojciec używaną , ciągnik oczywiście obrabiał 8h bardzo spokojnie nie brał żadnych olei w wyniku czego nigdy nie zaglądaliśmy do skrzyni. W koncu ktregoś dnia odkręciliśmy pod moją namową korek spustowy i co się okazało że wypłynęło coś co wogle nie można nazwać olejem a lepkości to coś wogle nie miało. I jeśli chodzi o koszt akurat w 4011(bo nie wiem ile wchodzi do innych ciągników) jest nie duży. Dlatego obecnie czeto kontrolujemy stan głownie jakościowy oleju w skrzyni :):) . Pozdrawiam
Opublikowano

A ja mam pytanie ile oleju wam zeszlo przy wymianie z skrzyni biegow/mostu (korek spustowy z boku, z prawej strony) ?

 

bo u mnie w c330 85r. (olej od nowosci, ale sprawdzany regularnie czy jest poziom) zeszlo tylko ok 10-12 litrow. cos malo chyba ?

 

Ciagnik ma widlaka zalozonego z przodu, ale wszystkie silowniki byly opuszczone na sam dol na czas wymiany, tak samo tylne wieszaki.

Opublikowano

Mi przy ostatniej wymianie weszło mniej więcej 23 litry i było do górnej kreski na miarce(oczywiście pomiar bez wkręcania miarki), a co do tego ile zeszło przy spuszczaniu to dokładnie nie wiem bo nie sprawdzałem ile było, ale chyba z 20 było bo rozlewałem w puste baniaki. Dodam jeszcze że płukałem skrzynie ropą wlałem 10 litrów i mała rundka po wiosce, następnie spuściłem to zeszło też tyle ile wlałem.

Jak mówisz,że tak mało zleciało to albo wszystko nie zeszło, ale z tego co wiem jak rozbierałem to tam nie ma gdzie sie ten olej zatrzymać, chyba ze jak spuszczałeś to ciagnik miał przechył na lewą stronę lub olej był zimny, ale to chyba tez powinno więcej zejść... Albo poprostu tyle oleju tam było w skrzyni i tyle zeszło, ktoś źle mierzył stan lub miarka jakaś przekombinowana...

Opublikowano

oleju weszlo ponad 20 litrow wiec wszystko jest OK jednak ;-).

 

Jakies 3 tygodnie temu peklo nam kolanko w rozdzielaczu widlaka i oleju ucieklo wtedy jednak "nieco" wiecej niz mi sie wydawalo ;-S.

Opublikowano

jak w temacie silnikowy to bedzie 100% superol cc,a do skrzyni,no wlasnie,jaki olej do skrzyni wlac???,wazne aby olej wytrzymal dlugi okres miedzywymianami(okolo 5-7lat)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v