Skocz do zawartości

Pomoc w ocenie przed kupnem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znawcą nie jestem , ale z rokiem chyba kręci . Najpierw 2000 , dalej napisał 1999 , a mi wychodzi że taki model jak podaje to do 1997 . No ale z wyglądu bardzo ładny .

Opublikowano

ostatni rok produkcji, czyli 99

na foto może i ładnie wygląda, ale widać że plaka i wosku nie żałował, zapewne po to aby zgadzało się z "nowym" przebiegiem  :lol:

 

na plus rocznik i to że ciągnik w pełni mechaniczny, no i przedni tuz, opona jeszcze nie jest tragiczna, choć jeśli dobrze widzę to na tyle każda inna

z pewnością cena mocno przesadzona, bo za tyle można spokojnie szukać ceresa w ładnym stanie lub dołożyć nieco do temisa czy aresa

Opublikowano

nie polecam tego handlarza. byłem tam oglądać kiedyś 6920s i byl całkiem dobry tylko że kradziony.

Opublikowano

bo większość nadal kupuje wzrokiem, patrzy na ładną błyszczącą blachę i cyferki na liczniku, co tam że może silnik zajechany czy skrzynia na wykończeniu, "postawię na podwórku niech sąsiad podziwia jakie cudo kupiłem"  :lol:

Opublikowano (edytowane)

Gdyby to była cena brutto do negocjacji i stan naprawdę bdb.to myślę że warto. Ale widać że ciagnik jak wiele innych i wart 45tys.na rękę.
A ten opis to mnie osobiście bardziej zniechęca jak zachęca ;)

Edytowane przez MarcinZetor8011
Opublikowano

Zawsze najważniejszy jest rzeczywisty stan techniczny, zaś zdjęcie niekoniecznie odzwierciedla stan realny.

Jeśli rzeczywiście byłby w stanie idealnym - co REALNIE JEST NIEMOŻLIWE - byłby godny uwagi, tzn sprawdzenia go w realu.

 

W tym konkretnym przypadku ciągnik ze zdjęcia ma niewiele wspólnego z opisem - także dużo wskazuje na to, że handlarz kłamie lub są to dwa różne ciągniki, gdyż ten ze zdjęcia ma malowane felgi i przedni most i niektóre elementy z tyłu, w dodatku nieodpowiednim kolorem RAL.

Stan realny tegoż ciągnika zdradza wygląd filtra powietrza, tłumik oraz wytarcia farby na przednim podnośniku a także wewnątrz kabiny.

Nic nie zastąpi sprawdzenia go w rzeczywistości, ale na podstawie lektury zdjęć i opisu odradzam ze względu na obłudne kłamstwa, gdyż to oznacza, że będzie kłamał w oczy we wszystkich innych aspektach.

Opublikowano

Dzięki za zainteresowanie.
Później popatrzyłam na wszystkie oferty z Cekcynu i wychodzi na to że tam jest zagłębie idealnych maszyn. Może nie tyle chciałem kupować oczami co bardziej się przekonać czy za taką cenę można liczyć na coś lepszego na "szybko" nawet kosztem wysokiej ceny. Ale postanowiliśmy remontować naszą 103-kę a obecnie przesiądę się na zetora 12145, przynajmniej będę miał porównanie jak ma się renówka do zetora.

Opublikowano

Ktoś może kojarzy tego  handlarza?

https://www.olx.pl/oferta/renault-ares-696-rz-z-2004-roku-stan-perfekcyjny-CID757-IDwXrtp.html#9569ce77ea

zastanawiam się nad tym aresem, cena chyba nie jest wygórowana. Podejrzewam że jeśli bym się na niego decydował to przed kupnem sprawdziłbym w serwisie claasa w piotrkowie.
Mam jeszcze pytanie, jak wygląda zmiana zakresu żółw/zając? Mogę robić to w trakcie jazdy czy trzeba się zatrzymać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v