Skocz do zawartości

Case 956xl -Brak ciśnienia oleju w skrzyni biegów po rozgrzaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam taki problem z case 956xl .Jak skrzynia się trochę rozgrzeje nastepuje zanik ciśnienia oleju w skrzyni biegów i włącza się przedni napęd którego nie mogę wyłączyć.Napęd włączany przyciskiem ,olej filtry w skrzyni nowe i czyste.....Zostaje jeszcze przystawka napędu ,podejrzewam że tam gubi ciśnienie oleju które rozłącza tarczki przedniego napędu.Moje pytanie koledzy co konkretnie trzeba tam wymienić żeby nie wchodzić w niepotrzebne koszty i żeby ten napęd rozłączało.

Opublikowano

no wlasnie nie do konca naped niby rozlancza robie orke i jak mam wylonczony to przod nie ciagnie a wydaje odglosy mocno wyje tak jak bym ten naped mial a jak szybko jade to normalnie szok czy to jakies lozysko czy tych tarczek olej do konca nie rozlancza no nie wiem......a u ciebie turion 23 jak to wyglada   ?

Opublikowano

Podpinam  się do tematu. Mam ten sam problem. Wszystko czyste olej nowy jak i filtry. Po rozgraniu się olej na wolnych obrotach włącza się napęd i zapala się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni napęd się rozlacza po chwili jazdy na wysokich obrotach lub po chwili postoju na zgaszonym silniku . Gdy włączę napęd przyciskiem ciśnienie się normuje (kontrolka gasnie).  Od czego zacząć naprawę. Od przystawki, cewki wlaczajacej, pompy lub gesciejszy olej? 

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie , może mi ktoś odpisze bo mam podobny problem co caseihc tylko ze ja wymieniłem filtry na nowe, olej, pompę w skrzyni oraz uszczelniacze w przystawce i na zimnym oleju i jak i na gorącym ciągnie , sprawdzałem elektrozawór chodzi prawidłowo zamyka i otwiera. Podłączyłem zegar na wyjściu które idzie do przystawki pokazuje prawie 20 bar na zimnym a jak trochę pochodzi to już spada, na gorącym oleju zaś było 10 bar. Znajomy mechanik mówi mi ze skrzynia możne być zużyta bo jest smarowana centralnie i tam możne uciekać ciśnienie. Dodam jeszcze ze po przejechaniu ok 17 km skrzynia była gorąca jak silnik bez żadnego obciążenia. 

Edytowane przez zeflik
Opublikowano

Mechanik wymieniał mi wszystkie uszczelniacze założył oryginalne tylko dwóch pierścieni metalowych nie wymienił bo drogie były coś około 800zł, te pierścienie wyglądały jak od komarka tylko miały na kacu ząbki .

 

Czyżby one powodowały to ze ciągnie na zimnym i gorącym jednakowo? dodam ze przed wymiana było lepiej lecz mechanik twierdzi ze poskładał wszystko dobrze i nie mam czego się czepiać....

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v