Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.
Mam problem z wyciekiem oleju ze skrzyni biegów w moim jd 2140. Olej sączy się w miejscu gdzie oba cięgna są przymocowane do skrzyni biegów w ciągniku. Ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Jak zamocowane jest cięgno do ciągnika? Czy jest tam jakiś uszczelniacz czy jak to jest zbudowane? Jutro jak nie będzie lało to położę się pod ciągnikiem i spróbuję coś wybadać ale już patrzyłem kilka razy i nic się w oczy nie rzucało. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.
Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki wielkie za pomoc. Orientujecie się czy te uszczelniacze są przykręcone w jakiejś obudowie czy tak po prostu wciśnięte? Czyli wymiana powinna załatwić sprawę. A co do oleju to trudno mi powiedzieć jaki olej jest tam wlany bo mam ciągnik od pół roku także nie wiem jaki olej poprzedni właściciel tam lał. Mam nadzieję że po założeniu nowych uszczelniaczy znowu ich nie wypcha.

 

Panowie jeszcze tak przy okazji czy ktoś z posiadaczy takiego jd może mi wytłumaczyć jak zmienić obroty wałka wom z 500 na 1000 i odwrotnie? bo zmienia się to chyba tą żółtą dźwignią z prawej strony fotela przy podłodze i próbowałem trochę i ta wajcha jakby zastana jest i wgl nie chce się ruszyć także nie chciałem się z tym mocować żeby czegoś nie urwać :P

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za pomoc, uszczelniacze póki co trzymają ładnie, żadnego wycieku już nie widać. Niestety pojawił się kolejny problem. Próbowałem rozruszać tą wajchę od zmiany prędkości wałka i cóż.... została mi w ręce xD odłamała się jakieś 5 cm od góry.

Opublikowano (edytowane)

Mi urwał się ten drut co plastik jest na nim jakieś 5 cm w środku także trochę lipa, słaby dostęp będę miał żeby to dospawać. Orientujesz się czy idzie jakoś ten cały drut wyciągnąć żeby na stole go ładnie pospawać? I jak to jest wszystko tam w środku zmontowane żebym jakoś ten cały mechanizm mógł rozruszać

Edytowane przez jnjnjn
Opublikowano

rozbierałem to ale nie wszystko pamiętam najpierw musisz rozpiąć dźwignie pod kabiną później wyjąć w kabinie dźwignie razem z taką puszką w której są czujniki pokazujące na desce rozdzielczej która prędkość jest ustawiona

Opublikowano

Witam ponownie, mam jeszcze trochę pytań a nie chcę zakładać nowego tematu więc postanowiłem że napiszę tutaj :P

Dodam że mam traktor bez napędu na przód bo wcześniej chyba nie wspomniałem a może to być istotne. 

Pierwsze pytanko mam odnośnie tego zbiornika z olejem nad filtrem powietrza. Od spodu zbiornika wychodzi wąż i dalej rurka do pompy. Dwa razy już wymieniałem ten wężyk i znowu jest mokry więc mam pytanie czy tam jest jakieś ciśnienie w tym zbiorniku czy jak to wygląda? Bo nie możliwe żeby tylko grawitacyjnie mi ten wężyk znowu zaczynał puszczać olej, dodam że solidnie to zrobiłem i nie powinno dalej puszczać oleju a jednak wężyk znowu po przepracowaniu kilku mth jest mokry. Mam problem też ze wspomaganiem które czasami się traci jak traktor długo stoi odpalony na wolnych obrotach a po przegazowaniu wraca wszystko do normy. Czy ten zbiornik powinien być wypełniony na full olejem czy ma jakiś stan który powinien utrzymywać?

Jeszcze mam pytanko czy każdy 2140 ma półbiegi? Bo w moim nie ma albo powinny być a nie działają. 

Opublikowano

kupić na allegro za 80zł serwisówkę i do końca życia traktoru znajdziesz odpowiedź na absolutnie każde pytanie.

Jak będziesz dziadował to sobie tylko szkód narobisz i tym samym kosztów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v