Polecane posty

noid    0

Witam. 
W Renault urwało się tylne prawe koło. Jest to Ciągnik Renault 7514S.
Z której strony się zabrać do tego aby dostać się do zerwanej półosi ciągnika? Czy trzeba będzie zdjąć kabine czy bezpośrednio dostać się od zerwanej strony w moście? Czy zacząć rozkręcać z tyłu przy podnośnikach?
Pozdrawiam.
Przesyłam zdjęcia złomika.

post-71678-0-83057900-1505556744_thumb.jpg

post-71678-0-74608600-1505556746_thumb.jpg

post-71678-0-24075900-1505556749_thumb.jpg

post-71678-0-77338000-1505556751_thumb.jpg

post-71678-0-80788100-1505556753_thumb.jpg

post-71678-0-31517400-1505556755_thumb.jpg

post-71678-0-80150100-1505556756_thumb.jpg

post-71678-0-38100600-1505556758_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
noid    0

Musisz unieść tył kabiny i zdjąć pokrywę podnośnik a...

Odkrecasz nakrętka od koła pośredniego i polos wychodzi

Czyli kabinę muszę zdjąć czy też nie? Bo jest zamocowana na 4 srubach bodajze. A pokrywa podnosnika to jest pod kabiną czy z tyłu ciągnika? Nakretka koła pośredniego? Nie wiem za bardzo nie rozumiem. Wewnątrz mostu utkwił kawałek polosi z lozyskiem które ma też frezy zapewne takie samo jak koło które jest z polosia na zdjęciu. Jak to wyjąć to urwane i założyć to nowe żeby nie zdejmowac kabiny no chyba że będzie konieczne no to wtedy trzeba by tak zrobic. Od tylnego mostu są też dookoła śruby tam gdzie wchodzi polos jest też wykręcić? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

To jest model 751.4 S.

Bez zdjęcia kabiny się nie obędzie. Oczywiście po wcześniejszym odłączeniu wszystkich przewodów elektrycznych i hydraulicznych idących do orbitrola, także odłączeniu linek gazu i gaszenia i demontażu pedałów i dźwigni ...

Dostanie się do półosi jest możliwe tylko i wyłącznie po podniesieniu "plecaka", czyli pokrywy podnośnika wraz z ramionami.

Koniecznie należy spuścić olej z tylnego mostu, ponieważ możliwe iż są w nim kawałki półosi. Wyczyść wszystkie opiłki z dna!

Uszczelniacze załóż nowe.

Jeśli nie czujesz się na siłach poproś o pomoc kogoś obeznanego w temacie, żebyś nie narobił więcej bałaganu. :D

Powodzenia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adrianochmański2
      witam mam następujący problem z moją ładowarką manitou 634 lsu gdy po zakupie oglądałem maszynę zastałem odłączony moduł sprzęgła i zrobiony mostek na k2 kupiłem nowy przekaźnik wsadziłem na miejsce mostka podłączyłem moduł myślałem że wszystko już będzie grało . lecz jakie było moje zdziwienie gdy odpaliłem ładowarkę a ona nie chciała jechać ani do przodu ani do tyłu wyjąłem więc przekaźnik i zrobiłem z powrotem mostek teraz dało się jeździć lecz moduł zaczął wydawać piskliwy dźwięk . nie mam już pomysłu co może być nie tak proszę o pomoc .


    • Przez Jasczakkrzysztof
      Witam kupiłem kombajn New Holland TX30 z 1991r i potrzebuje do niego kosze sitowe górny i dolny i sita. Może ktos posiada taki kombajn na częsci?? 
    • Przez matijas67
      Witam 
      Mam problem w moim John Deere 6600 1999r
      Otóż jak chce odpalić to brzęczy chyba "bendix" Ale był wymieniany na nowy, nie wiem czy to może wina rozrusznika, nwm pomysły mi się kończą..
      Kiedyś palił na strzala Ale teraz coraz gorzej i teraz na zimnie to po 15 razy muszę przekręcić kluczyk żeby zapalił  A jak jest ciepły i chodzi w polu to jak zgasze to pali od razu ( na ciepłym) 
       
      Co to może być za przyczyna? 
      Jeśli ktoś coś wie to jakby mógł mi pomoc 😇
      Z góry dziękuję za podpowiedź 
       
    • Przez Darek1986
      Witam,posiadam na sprzedaż ciągnik renault 8514.Silnik 4 cyl turbo MWM , ( prosty w budowie i oszczędny ) .Ciągnik w Polsce pracuje w małym gospodarstwie w stanie bardzo dobrym od rolnika godny polecenia sprawny ,gotowy do prac + ładowacz czołowy 3 sekcyjny.
    • Przez Sztachel
      Witam 
      Mam problem z przekaźnikiem mocy w ciągniku New Holland TS100 włączanie jest elektryczne. Wałek kręci się na niskich obrotach cały czas bez możliwości zatrzymania go ręką. Gdy włączam to działa normalnie,gdy wyłączam to kręci się na niskich obrotach. Co może być przyczyną?

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.