Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam panowie z racji tego ze jestem młody i zaczynam ciężkie prace polowe na c-360 mam pytanko

po wcisnienciu blokady blokada powinna zablokować prawe koło i powinne oba kręcić a bez blokady na śliskim będzie kręcić się tylko lewe ? (lewe napędzane cały czas a prawe dołączane blokada ?). czy te które będzie miało lżej będzie sie kręcić a blokada zblokuje obydwa

Edytowane przez dudek102
Opublikowano

Zdjąłem zwolnice do naprawy hamulcy i przy okazji zobaczyłem ze koło koronowe le.ma osiowy luz ok 4 mm. Tak ma byc? Nie chce mi sie rozbierać do mechanizmu. Robił to juz ktoś? Koronka może mieć taki luz osiowy?

Opublikowano

Zakładanie dzwigni od ręcznego tak, ale bez blokady grzebieniowej ,bo niby po co blokada na stałe ? To doprowadzi do zniszczenia blokady ,jak chcesz aby blokada była praktyczna i uruchamiana ręcznie co jest zaletą to zamocuj dzwignię do pedału z grubego pręta najlepiej 18G2 fi15 i kulkę na koniec .

Opublikowano

Jedna ręka kierownica druga blokada , a jak będzie potrzeba dygnąć podnośnikiem to braknie ręki

 

Dasz na zębatkę to może się skrzywić wałek widełek ,albo same widełki blokady

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

rura na klucz i jedziesz!!!!!!!!!!

 

A tak poważnie to ja wszystko na wyczucie okręcam i jeszcze nie było, że bym coś urwał. Po prostu jak będziesz dociągał śrubę, to po trochu znaczy się tak ze ćwierć obrotu, na chwile pszestajesz ciągnąc i znowu ćwierć obrotu. będzie taki moment,że śruba postawi duży opur jest to wyczuwalne i znaczy, że dobże dociągnięte jusz jest.

 

kiedyś robiłem z kolegą dwa silniki, ja dokręcałem wszytko na wyczucie a on kluczem dynamometrycznym, a potem się z niego śmiałem, ponieważ, żle ustawił cięzar na kluczu i korbowut się odkręcił i zatrzymało cały silnik to był od c 330m więc wiesz pożadnie ale nie za mocno nie za słabo.

 

POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

 

 

Najpierw naucz się pisać po polsku, a dopiero później udzielaj porad. Nawet nie wiesz o czym pisze autor tematu, więc się nie wypowiadaj. Ostrzeżenie za błędy. 24 godziny na poprawienie inaczej będzie drugie ostrzeżenie.

Edytowane przez Elektrotechnik
Opublikowano (edytowane)

Instrukcja podaje tylko moment dokręcanie ataku, wymieniałem kpl. kół na skośne i stąd to pytanie

Możesz podesłać fotke tego klucza?

Edytowane przez kubar3
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Już dawno tak się nie uśmiałem,ale pierdoły piszecie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Fakt, można się posikać ze śmiechu.

 

kiedyś robiłem z kolegą dwa silniki, ja dokręcałem wszytko na wyczucie a on kluczem dynamometrycznym, a potem się z niego śmiałem, ponieważ, żle ustawił cięzar na kluczu i korbowut się odkręcił i zatrzymało cały silnik to był od c 330m więc wiesz pożadnie ale nie za mocno nie za słabo.

    Kupkę w krzakach najwyżej robiłeś z kolegą.         

Edytowane przez KORSARZ1
Opublikowano

witam, jaki jest moment dokręcenia śrub pokrywy blokady mechanizmu różnicowego?? Chodzi o te 3 na dole i 1 na górze... czy jakoś tak :v Jeszcze jedna sprawa, gdy miałem ten cały mechanizm wyjęty to trybik  bez problemu dochodził do obudowy (simeringa), po zmontowaniu za pierwszym razem był luz z 5mm ale ciekło, zmontowałem 2 raz i jest luz około 2mm, czy to może tak zostać czy cały czas jest coś nie tak?? Ale wracając do momentów: nie chcę tego robić metodą pokrętło rura bo na prawdę nie mam wyczucia i bez problemu ukręciłbym tęże śruby nawet bez przedłużki :/

Opublikowano

Po zmontowaniu wygląda to w ten spodób:

http://naforum.zapodaj.net/ba2775576a3b.jpg.html

Sprzęgiełko nie dobija do obudowy tylko jest jakiś tam luz. To że pływa to jasne bo ustali się dopiero na wale wielowypustowym ale czy jest koniecznośś żeby dobijało do obudowy czy nie?

W kwestii śrub: dzięki wielkie :) Jeżeli mógłbym jeszcze zapytać o parametry tych śrub, w instrukcji pisze że to m10 a szczerze powiedziawszy się nie przyglądałem przy montarzu no i jakiego skoku się tam spodziewać??

Opublikowano

Co do śrub do weź dane ze słabszych 5,8. Obudowa nie przenosi żadnych sił jest dosłownie tylko osłona, obudową. 

Sprzęgło kłowe blokady bo tak się nazywa nie może opierać się o obudowę. Zapobiega temu ograniczony ruch pedału blokady. Gdyby do obudowy dolegało wytarło by w niej dziurę.

Opublikowano (edytowane)

Czy myslal ktos nad elektrycznym sterowaniem ciegna blokady?

Znalazlem taki ciekawy silownik

http://www.elektrobim.pl/sklep/silownik-liniowy-12v-super-power-jack/

Jest w miare tani tylko pytanie czy te 300kg jest wystarczajace. Oczywiscie nalezaloby rowniez zeszlifowac tryby zeby uchronic silownik przed sila jaka wywieralo by na niego wysuwajace sie sprzeglo blokady.

Mam taki pomysl ze to kupic, obciac koncowke pedalu blokady ktora znajduje sie w kabinie i przykrecic silownik od spodu pionowo cirgnem do gory. I wtedy ciagnal by on pedal do dolu i zalaczalo by to blokade

Edytowane przez romanik99
Opublikowano (edytowane)

albo zrobić jakieś sprzęgło  jednokierunkowe  :D coś jak bendiks w rozruszniku :D :D kurde ten silownik to porazka wolno Działa  ja za ten czas bym z 10 razy blokadę włączył :D :D

Edytowane przez mati8991

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      co macie zamocowane/ albo co powinno byc zamocowane do tego otworu ? Jakaś wersja kabiny na 3otwory? wersja c355






    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v